Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Sukcesywne świadczenie usług przeglądów technicznych, drobnych napraw i konserwacji defibrylatorów, respiratorów oraz ssaków elektrycznych.

Katarzyna Stanisławska
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Department: Wydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej
Deadlines:
Published : 14-03-2023 10:12:00
Placing offers : 03-04-2023 10:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Wymagania i specyfikacja

1. Zakres usług został określony w załączniku nr 1 – Formularzu asortymentowo - cenowym.

2. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usług zostały określone w projekcie umowy.

3. Koszty transportu oraz inne opłaty/koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zostaną wkalkulowane w cenę asortymentu.

5. Płatność – przelew z odroczonym terminem 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
5. Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/
6. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.
7. Termin ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.

8. Zgodnie z treścią § 11 projektu umowy, Zamawiający przewidział możliwość zmiany cen jednostkowych będących następstwem zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, na pisemny wniosek jednej ze Stron (nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty zawarcia umowy).



Osoba do kontaktu:
Katarzyna Stanisławska
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32 32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
umowa-defibrylatory.pdf pdf 556.95 2023-03-14 10:12:00 Subject of the order
załącznik nr 2 - Zlecenie.docx docx 12.82 2023-03-14 10:12:00 Subject of the order
załącznik nr 3 - protokół odbioru-ekspertyzy.docx docx 16.2 2023-03-14 10:12:00 Subject of the order
załącznik nr 5 -Formularz ofertowy.docx docx 18.63 2023-03-14 10:12:00 Subject of the order
załącznik nr 4 - RODO.docx docx 19.03 2023-03-14 10:12:00 Subject of the order
Ogłoszenie.doc doc 47 2023-03-14 10:12:00 Subject of the order
załącznik nr 1 - Formularz asortym-cenowy.xlsx xlsx 14.18 2023-03-29 14:42:44 Subject of the order

Announcements

2023-03-29 14:51 Katarzyna Stanisławska Dzień dobry,
Zamawiający dokonał zmiany w formularzu asortymentowo-cenowym polegającej na usunięciu w Lp. 9 pozycji DEFIBRYLATOR AED TELE FUNKEN HR1. Zmiana podyktowana jest brakiem dostępności asortymentu.
W związku z powyższym termin składania ofert zostaje wydłużony do dnia 03.04.2023 godzina 10:00.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Sukcesywne świadczenie usług przeglądów technicznych, drobnych napraw i konserwacji defibrylatorów, respiratorów oraz ssaków elektrycznych. 1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a. projekcie umowy, b. formularzu asortymentowo - cenowym, c. wzór zlecenia, d. wzór protokołu odbioru/ekspertyzy, e. formularzu ofertowym, f. informacji o ochronie danych osobowych, g. ogłoszeniu. 2.Ofertę należy złożyć na Platformie Zakupowej, podając cenę oferty proszę wpisać końcową wartość z Formularza asortymentowo - cenowego. 3.Wraz z ofertą należy złożyć załączniki podpisane przez osobę do tego uprawnioną.

umowa-defibrylatory. [...].pdf

załącznik nr 2 - Zle [...].docx

załącznik nr 3 - pro [...].docx

załącznik nr 5 -Form [...].docx

załącznik nr 4 - ROD [...].docx

Ogłoszenie.doc

załącznik nr 1 - For [...].xlsx

1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 60% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji 40% ... dni roboczych od odbioru urządzenia od Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 464