Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-03-2023 10:39:00 |
Składania : | 24-03-2023 11:00:00 |
Otwarcia : | 24-03-2023 11:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-04-03 15:26 | Ewa Ksiądz | inf. o wyborze oferty |
2023-03-27 12:17 | Ewa Ksiądz | informacja z otwarcia w załączeniu |
2023-03-22 14:08 | Ewa Ksiądz |
w
odpowiedzi
na
pytania
1. Proszę o informację czy wymiana oświetlenia dotyczy tylko sal lekcyjnych, czy również ciągów komunikacyjnych i klatek schodowych z utrudnionym dostępem? odp. wymiana dot. sal lekcyjnych, częściowo ciągów komunikacyjnych i piwnic 2. Proszę o wskazanie wysokości pomieszczeń na jakich zamontowane są stare lampy. odp. Lampy mają zostać zamontowane na wysokości od 3 m do 5,5 m 3. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania zlecenia przy udziale podwykonawcy? (podwykonawca w części zamówienia) odp. Zamawiający nie wyraża zgody na udzielnie zamówienia podwykonawcy 4. Jakie są oczekiwane dokument, które Wykonawca ma przedłożyć Zamawiającemu dot. utylizacji zdemontowanych opraw. odp. Zgodnie z zapytaniem ofertowym utylizacja leży po stronie zamawiającego |
2023-03-21 12:48 | Ewa Ksiądz | w odpowiedzi na pytanie "jako Zamawiający życzycie sobie, by składając ofertę do formularza cenowo-ofertowego dołączyć kosztorys. Czy wypełniony załącznik "Przedmiar robót" spełni Wasze wymagania, czy należy dołączyć kosztorys sporządzony np. w programie NORMA, Zuzia lub innym?" informuję, że zamawiający potrzebuję jako załącznik do oferty kosztorys ofertowy. Zamawiający nie może narzucić wykonawcy sporządzenie kosztorysu w danym programie jest to indywidualna wola wykonawcy. Dokument prosimy o przedstawie w formacie pdf. |
2023-03-21 12:45 | Ewa Ksiądz |
w
odpowiedzi
na
pytania
"1.
Czy
zamówienie
dotyczy
też
prac
elektrycznych,
ingerencji
w
instalacje
itd
czy
tylko
wymiana
jeden
do
jednego
?
2.
Czy
możliwe
jest
oferowanie
zamienników
do
paneli
MIDAL
o
takich
samych
lub
lepszych
parametrach
?
3.
Czy
konieczne
jest
wykonanie
pomiarów
po
wymianie
opraw
?
4.
Czy
wymagane
jest
malowanie
sufitów
lub
przemalowanie
elementów
sufitu
jeżeli
będzie
występować
różnica
w
kolorze
po
montażu
nowych
paneli
?
informuję:
AD1.
dotyczy
tylko
wymiany
lamp
1:1
AD2.
Zamawiający
dopuszcza
montaż
zamienników
do
paneli
MIDAL
o
takich
samych
parametrach
lub
lepszych
z
zachowaniem
mocy
40
W.(
40w,
6000K,
4200
LM,
IP
20,
wym.
120x30,
biały
PZH)
Z
POSTĘPOWANIA
USUWA
SIĘ
ZNAK
TOWAROWY
"MIDAL"
AD3.
Wykonanie
pomiarów
nie
jest
konieczne.
AD4.
nie
jest
wymagane
malowanie
po
wymianie
opraw" |
Komunikaty