- Strona główna
- Postępowanie ID 740778
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 740778 :
PGK/ZP/2/2023 Budowa kompleksu basenu letniego i wodnego placu zabaw
Wystawiający
-
UżytkownikIwona Józefowicz
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-03-14 15:44:00
-
Składania2023-03-31 12:00:00
-
Otwarcie ofert2023-03-31 12:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-04-13
15:14:21
|
Iwona Józefowicz |
ZAWIADOMIENIE
O
UNIEWAŻNIENIU
POSTĘPOWANIA Działając na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że unieważnia ww. postępowanie. UZASADNIENIE Zamawiający unieważnia ww. postępowanie, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty złożonej w postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę 1 500 000,00 zł brutto. Najkorzystniejsza cenowo oferta została złożona na kwotę 3 936 000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty Załączniki |
2023-03-31
15:29:30
|
Iwona Józefowicz |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły następujące oferty: Numer oferty Wykonawca Cena/koszt Termin gwarancji 1. Basenarium Sebastian Cybulski ul. Łabiszyńska 11 86-061 Brzoza 3 936 000,00 zł 72 miesiące Załączniki |
2023-03-31
12:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 1 500 000,00 zł brutto. |
2023-03-28
15:44:58
|
Iwona Józefowicz |
ODPOWIEDZI
Z
DNIA
28.03.2023
r.
NA
PYTANIA
WYKONAWCÓW Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Czempiniu Sp. z o.o. na podstawie art. 284 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, udziela odpowiedzi na pytanie: Pytanie 1. Zgodnie z informacjami z SWZ Zamawiający 01.02.2023 wystąpił o pozwolenie na budowę. Prosimy o udostępnienie projektu budowlanego który został złożony do uzyskania pozwolenia na budowę. Odpowiedź: Zamawiający w załączeniu zamieszcza dokumenty, które zostały złożone do uzyskania pozwolenia na budowę. Pytanie 2. Zgodnie z informacją z SWZ uzyskanie pozwolenia na budowę planowane jest do połowy kwietnia br. W SWZ w punkcie 6 Termin realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający odnosi się do terminu podpisania umowy. Może okazać się że podpisanie umowy nastąpi przed uzyskaniem przez Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę co spowoduje wydłużenie czasu opracowania dokumentacji technicznej i wykonawczej. Biorąc powyższe pod uwagę prosimy o zmianę zapisów SWZ i uzależnienie czasu wykonania poszczególnych etapów realizacji do dnia przekazania przez Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę. Odpowiedź: Zamawiający nie dokonuje zmiany zapisów SWZ w proponowanym zakresie. Pytanie 3. Zgodnie z SWZ punkt 6 Termin realizacji przedmiotu zamówienia podpunkt b) termin zakończenia robót budowlanych – do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy. Z doświadczenia oraz biorąc pod uwagę długie terminy dostaw urządzeń uważamy iż podany przez Zamawiającego termin realizacji jest nierealny. Prosimy o zmianę terminu na 8 miesięcy. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisu. Pytanie 4. Prosimy o informację w jakim terminie Zamawiający przewiduje rozpoczęcie i zakończenie prace z zakresu B. Odpowiedź: Zamawiający rozpocznie roboty związane z wykonywaniem przyłączy infrastruktury technicznej niezwłocznie po opracowaniu projektu technicznego, natomiast harmonogram realizacji pozostałych elementów zakresu B zostanie ustalony z Wykonawcą po podpisaniu umowy. Pytanie 5. Nawiązując do poprzedniego pytania, w przypadku wykonywania zakresu B po zakończeniu zakresu A prosimy o informację po czyjej stronie leżą koszty oraz wykonanie i utrzymanie zabezpieczenia basenów oraz zamontowanych urządzeń a także niskiego ogrodzenia terenu do czasu wykonania docelowego ogrodzenia terenu będącego przedmiotem zakresu B. Jednocześnie prosimy o jednoznaczne określenie standardów dla w/w zabezpieczeń. Odpowiedź: W sytuacji zakończenia realizacji zakresu B, w terminie późniejszym aniżeli zakresu A koszty oraz wykonanie i utrzymanie zabezpieczenia basenów oraz zamontowanych urządzeń, a także niskiego ogrodzenia terenu pokrywa Zamawiający. W związku z powyższym nie ma potrzeby określenia standardów dla w/w zabezpieczeń, gdyż zostaną one zabezpieczone przez Zamawiającego. Pytanie 6. Prosimy o informację czy Zamawiający dopuszcza zmianę konstrukcji niecki z żelbetowej monolitycznej na murowaną z betonowymi trzpieniami i wieńcami. Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza proponowanej zmiany. Pytanie 7. Zgodnie z zapisem w SWZ wykonanie przyłączy jest w zakresie B. Prosimy o jednoznaczną odpowiedz po czyjej stronie leżą kosz związane z napełnienie basenów wodą oraz uruchomienie urządzeń, w celu sprawdzenia ich zadziałania oraz odbiorów wykonywanych przez UDT. Odpowiedź: Koszty napełnienia basenu dla potrzeb przeprowadzenia prób wymaganych specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót konieczną do realizacji zakresu A pokrywa Wykonawca, natomiast koszty napełnienia basenu wodą w celu dokonania odbioru przez UDT, który leży po stronie Zamawiającego, pokrywa Zamawiający. Pytanie 8. Prosimy o jednoznaczną odpowiedz czy Zamawiający przewiduje opróżnienie basenów po ich napełnieniu związanych z odbiorami a jeśli tak to po czyjej stronie leży koszt opróżnienia i opłat związanych ze zrzutem wody. Odpowiedź: Zamawiający nie przewiduje opróżnienie basenów po ich napełnieniu związanych z odbiorami. Pytanie 9. Zgodnie z zapisem SWZ punkt 4. Przedmiot zamówienia, podpunkt 4.1 „Zamówienie jest realizowane w trybie zaprojektuj i wybuduj”. Zgodnie z zapisami PZP tryb zaprojektuj i wybuduj obejmuje pełną ścieżkę projektową od wykonanie projektu budowlanego do pozwolenia na budowę a kończąc na wykonaniu projektu wykonawczego. Zamawiający posiada elementy projektu budowlanego niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę a w gestii Wykonawcy jest doprojektowanie elementów nieujętych we wcześniejszym opracowaniu. Biorąc powyższe pod uwagę prosimy o dokonanie zmiany trybu zamówienia. Odpowiedź: Zgodnie z art. 103 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego. W związku z powyższym Zamawiający załącza Programu Funkcjonalno-Użytkowy, który jest spójny z załączoną wcześniej dokumentacją. Zamawiający nie dokonuje zmiany trybu zamówienia. Zmianie nie ulega też zakres zamówienia. Pytanie 10. Prosimy o informację czy Zamawiający posiada pełne prawa autorskie w tym prawa zależne do posiadanej dokumentacji projektowej. A także czy Zamawiającemu zostały przekazane prawa wynikające art. 36a ust. 6 i art. 21 ust. 1 i 2 Prawa Budowlanego. Odpowiedź: Zamawiający posiada prawa autorskie do posiadanej dokumentacji projektowej oraz prawa wynikające art. 36a ust. 6 i art. 21 Prawa budowlanego. Pytanie 11. Zgodnie z Ogłoszeniem nr 2023/BZP 00135617/01 z dnia 2023-03-14 SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA punkt 4.2.10) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej to 13 miesięcy. Zgodnie z SWZ punk 6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia to 4 miesiące od dnia podpisania umowy. Prosimy o wyjaśnienie. Odpowiedź: Wiążący dla Wykonawcy jest termin wskazany w SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ i termin ten wynosi 4 miesiące od dnia podpisania umowy. Zamawiający dokonał zmiany ogłoszenia o zamówieniu i w punkcie 4.2.10) wskazał okres realizacji zamówienia wynoszący 4 miesiące od dnia podpisania umowy. Załączniki |
2023-03-28
15:36:41
|
Iwona Józefowicz |
ZMIANA
SWZ
I
ZMIANA
OGŁOSZENIA
O
ZAMÓWIENIU Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Czempiniu Sp. z o.o. na podstawie art. 286 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zmienia treść SWZ w następującym zakresie: I.Zmienia się treść punktu 13.1 SWZ W SWZ było: 13.1 Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do 28 kwietnia 2023 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. W SWZ jest: 13.1 Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do 29 kwietnia 2023 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. II.Zmienia się treść punktu 15.1 SWZ W SWZ było: 15.1 Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_czempin, do dnia 30.03.2023 r., godz. 12:00 W SWZ jest: 15.1 Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_czempin, do dnia 31.03.2023 r., godz. 12:00 III.Zmienia się treść punktu 15.2 SWZ W SWZ było: 15.2 Otwarcie ofert nastąpi dnia 30.03.2023 r. o godz. 12:30. W SWZ jest: 15.2 Otwarcie ofert nastąpi dnia 31.03.2023 r. o godz. 12:30. IV.Zmienia się treść załącznika nr 9 Projekt umowy, który otrzymuje brzmienie jak w załączniku: PGK_ZP_2_2023 Projekt umowy po zmianie z dn. 28.03.23 r. V.Zmienia się treść załącznika nr 10 Dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia, który otrzymuje brzmienie jak w załączniku: PGK_ZP_2_2023 Załącznik nr 10 po zmianie z dn. 28.03. 23 r. W pozostałym zakresie SWZ pozostaje bez zmian. Załączniki |
2023-03-22
16:49:44
|
Iwona Józefowicz |
ODPOWIEDŹ
Z
DNIA
22.03.2023
r.
NA
PYTANIE
WYKONAWCY Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Czempiniu Sp. z o.o. na podstawie art. 284 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, udziela odpowiedzi na pytanie: Pytanie 1. Czy zamawiający dopuszcza wykonanie niecek basenowych w technologii stali nierdzewnej w konstrukcji spawanej ? Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza zmiany technologii wykonania niecek basenowych. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
