Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WM.272.08.2023.JJ Sporządzenie inwentaryzacji budowlanej oraz określenie wartości rynkowej nieruchomości stanowiącej zespół obiektów Twierdzy Boyen w Giżycku

Joanna Jurga
Gmina Miejska Giżycko Department: Urząd Miejski w Giżycku
Deadlines:
Published : 22-03-2023 12:52:00
Placing offers : 17-04-2023 16:00:00
Offers opening : 18-04-2023 07:30:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

ROZEZNANIE RYNKU Z OPCJĄ ZAWARCIA UMOWY
I ZAPROSZENIEM DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

Zgodnie z art. 2 pkt 1 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2022.1710 ze zm.) ustawy nie stosuje się. Do zaproszenia ofertowego stosuje się zapisy Kodeksu Cywilnego – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j. Dz.U.2022.1360 ze zm.). Niniejsze Rozeznanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego.

Celem Rozeznania jest ustalenie szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę.


Nr sprawy: WM.272.08.2023.JJ                                                                                  

Giżycko, dnia 22 marca 2023 r.

Rozeznanie cenowe z opcją zawarcia umowy na sporządzenie inwentaryzacji budowlanej oraz określenie wartości rynkowej nieruchomości stanowiącej zespół obiektów Twierdzy Boyen w Giżycku.

1. ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko

tel. 087 7324 113;  fax. 087 428 52 41

NIP 845 19 51 457

e-mail: urzad@gizycko.pl

 

2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

2.1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie inwentaryzacji budowlanej oraz określenie w formie operatu szacunkowego wartości rynkowej zabudowanej nieruchomości stanowiącej zespół obiektów Twierdzy Boyen w Giżycku.

2.2. Przedmiot zamówienia jest niezbędny dla Zamawiającego w celu ustalenia, na podstawie wyników inwentaryzacji budowlanej, materiałów znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego oraz wartości nieruchomości, najkorzystniejszej formy zarządzania nieruchomością przez Zamawiającego.

2.3. Nieruchomość opisana w pkt 2.1. składa się z działek położonych w obrębie 01 m. Giżycko oznaczonych jako:

·      działka o nr ewidencyjnym 361/1 o powierzchni 19,6819 ha, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00018181/6,

·      działka o nr ewidencyjnym 362, o powierzchni 0,7890 ha, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00009927/2,

·      działka o nr ewidencyjnym 363, o powierzchni 9,5958 ha, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00021493/0,

·      działka o nr ewidencyjnym 364,  o powierzchni 0,5075 ha, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00010494/7,

·      działka o nr ewidencyjnym 365, o powierzchni 0,1459  ha, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00010494/7,

·      działka o nr ewidencyjnym 366, o powierzchni 0,1644 ha, opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00010495/4.

Twierdza Boyen stanowi zabytek wpisany do rejestru zabytków pod numerem 1410 (decyzja z dn. 16.03.1973r.) oraz pod numerem A-984 (decyzja z dn. 06.01.1994r.). Nieruchomość położona jest na terenie, dla którego brak jest obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Giżycko (uchwała nr VI/18/2019 Rady Miejskiej w Giżycku z dn. 27.02.2019r.) przeznaczenie terenu, na którym znajdują się ww. działki opisano jako obszary usług turystyki.

2.4. Wykaz obiektów, dla których należy sporządzić inwentaryzację, a także szkic ich lokalizacji stanowią kolejno załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2 do przedmiotowego rozeznania.

2.5. Operat szacunkowy oraz inwentaryzacja budowlana winny być sporządzone i dostarczone dla Zamawiającego w wersji papierowej w 3 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej dostarczonej na nośniku informacji wybranym przez Wykonawcę (np. w postaci płyty CD/DVD lub pamięci USB (pendrive)). 

2.6. Istotne dla stron postanowienia znajdują się w ramowym wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszego rozeznania.

 

3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin realizacji zamówienia wynosi sześć miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

4.1. Ofertę stanowią wypełnione i podpisane załączniki:

·         formularz ofertowy (załącznik nr 3),

·         oświadczenia oferenta (załącznik nr 4),

·         klauzula RODO (załącznik nr 5),

·         oświadczenie dot. Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych (załącznik nr 6).

4.2. W ofercie należy podać cenę netto oraz brutto za wykonanie usługi będącej przedmiotem niniejszego rozeznania.

4.3. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres umocowania.

4.4. Oferty, które nie spełnią wymogów określonych w pkt 4.1.-4.3. zostaną odrzucone.

4.5. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Oferenta, w tym także koszt z tytułu przeniesienia majątkowych praw autorskich.

 

5. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

5.1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko, w zakładce dedykowanej postępowaniu. Formularz ofertowy Wykonawca składa wyłącznie za pośrednictwem ww. Platformy.

5.2. Termin składania ofert upływa w dn. 17 kwietnia 2023 r. o godz. 16:00.

5.3. Oferty złożone po terminie wskazanym w pkt 1 nie będą rozpatrywane.

5.4. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni włącznie.  Bieg terminu związania ofert rozpoczyna się w dniu upływu terminu składania ofert.

 

6. KRYTERIA OCENY OFERT.

Kryteria oceny i wyboru oferty – najniższa cena brutto.  

7. OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTU Z OFERENTAMI

Joanna Jurga – pok. 215, tel. 798-613-151, e-mail: joanna.jurga@gizycko.pl

 

8. ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA I ZLECENIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA

W przypadku wybrania wykonawcy i zamiaru zawarcia umowy informacja zostanie podana na stronie internetowej http://www.bip.gizycko.pl oraz na Platformie Zakupowej w terminie do dnia 05 maja 2023r.  Publikacja informacji o wybraniu wykonawcy oraz zawiadomienia o terminie i miejscu zwarcia umowy na wymienionej stronie internetowej będzie równoznaczna z dostarczeniem jej  oferentowi.


9. INFORMACJE DODATKOWE

9.1. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy znajdujące się w jego dyspozycji materiały niezbędne do wykonania zamówienia oraz udostępnić nieruchomości objęte przedmiotem zamówienia celem dokonania pomiarów i oględzin.

9.2. Opóźnienie w wykonaniu usługi powinno być każdorazowo wyjaśnione pisemnie,
 z podaniem przyczyn jego wystąpienia.

9.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty w ramach kryteriów prowadzonego postępowania, odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie oraz zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.

9.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

9.5. Zapisy umowne mogą ulec drobnym modyfikacjom, dostosowującym umowę ramową do zaistniałych okoliczności faktycznych lub uszczegóławiającym stosunek prawny, bez zmiany konstrukcji oraz sensu niniejszego zamówienia.

 

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 – Wykaz obiektów, dla których należy sporządzić inwentaryzację.

Załącznik nr 2 – Lokalizacja obiektów, dla których należy sporządzić inwentaryzację.

Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy.

Załącznik nr 4 – Oświadczenia Oferenta.

Załącznik nr 5 – Klauzula RODO.

Załącznik nr 6 – Oświadczenie dot. Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych.

Załącznik nr 7 – Wzór ramowy umowy.

Załącznik nr 8 – Regulamin.

 



Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 798-613-151

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zalacznik nr 1.docx docx 26.38 2023-03-22 12:52:00 Proceeding
Zalacznik nr 2.pdf pdf 985.3 2023-03-22 12:52:00 Proceeding
Zalacznik nr 3.docx docx 19.37 2023-03-22 12:52:00 Proceeding
Zalacznik nr 4.docx docx 19.81 2023-03-22 12:52:00 Proceeding
Zalacznik nr 5.docx docx 21.73 2023-03-22 12:52:00 Proceeding
Zalacznik nr 6.docx docx 17.81 2023-03-22 12:52:00 Proceeding
Zalacznik nr 7.docx docx 1135.59 2023-03-22 12:52:00 Proceeding
Zalacznik nr 8.docx docx 18.06 2023-03-22 12:52:00 Proceeding
powiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 284.67 2023-05-02 15:14:15 Public message

Announcements

2023-05-02 15:14 Joanna Jurga Powiadomienie o wyborze oferty
Dzień dobry,
w załączonym pliku znajduje się informacja z otwarcia ofert i o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Szczegóły dot. podpisania umowy zostaną omówione bezpośrednio z wybranym wykonawcą.

powiadomienie o wybo [...].pdf

2023-03-22 13:50 Joanna Jurga Wyjaśnienia dot. inwentaryzacji budowlanej

W zakresie inwentaryzacji budowlanej obiektów wyszczególnionych w rozeznaniu cenowym Zamawiający oczekuje :
- sporządzenia zwymiarowanych szkiców pomieszczeń wraz z pomiarem i wykazaniem ich wysokości,
- w zakresie opisu technicznego - wymagane minimum to podanie materiału budowlanego, z którego wykonane są ściany i stropy,
- wykonanie dokumentacji fotograficznej.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zakres nr 1 Inwentaryzacja budowlana oraz określenie wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

The number of page views: 698