Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RDSz.26.10.2023.AB Pełnienie nadzoru inwestorskiego z podziałem na części:: Część nr 1 na zadaniu pn: Modernizacja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 520 na odcinku 3+600 - 5+290 na terenie RDW Sztum, Część nr 2 na zadaniu pn: Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 523 na odcinku 4+700 - 7+700 na terenie RDW Sztum, Część 3 na zadaniu pn: Modernizacja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 607 na odcinku 11+653 - 12+653 na terenie RDW Sztum

Termin:
Zamieszczenia : 28-03-2023 10:30:00
Składania : 03-04-2023 08:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 55 277 24 83 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zaproszenie do skladania ofert.pdf pdf 276.55 2023-03-28 10:30:00 Postępowanie
opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 199.18 2023-03-28 10:30:00 Postępowanie
Wzór umowy.pdf pdf 246.48 2023-03-28 10:30:00 Postępowanie
Oświadczenie o płatności podatku VAT (1).pdf pdf 105.1 2023-03-28 10:30:00 Kryterium
Oświadczenie sankcyjne.pdf pdf 83.27 2023-03-28 10:30:00 Kryterium
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 53.39 2023-04-03 08:47:32 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyborze oferty.pdf pdf 68.35 2023-04-05 11:11:42 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-05 11:11 Alicja Bednarczyk Ogłoszenie o wyborze oferty

Ogłoszenie o wyborze [...].pdf

2023-04-03 08:47 Alicja Bednarczyk Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część nr 1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn: Modernizacja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 520 na odcinku 3+600 - 5+290 na terenie RDW Sztum 1 szt. - (0)
2 Część nr 2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn: Modernizacja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 523 na odcinku 4+700 - 7+700 na terenie RDW Sztum 1 szt. - (0)
3 Część nr 3 Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn: Modernizacja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 607 na odcinku 11+653 - 12+653 na terenie RDW Sztum 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru końcowego, nie później niż do 15.12.2023r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Potencjał kadrowy - Inspektor nadzoru powinien posiadać uprawnienie budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności drogowej lub równoważne. Proszę potwierdzić posiadanie uprawnień wpisując „Potwierdzam”. (0)
5 Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie/modernizacji/przebudowie/remoncie drogi min. klasy "Z" o długości 1 km, doprowadzonych do odbioru końcowego robót budowlanych, na potwierdzenie powyższego Wykonawca ma obowiązek załączyć dokumenty poświadczające należyte wykonanie zamówienia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Oświadczenie o platności podatku VAT - Złożeniem oświadczenia jest wpisanie odpowiednio „Jestem płatnikiem’, o którym mowa w pkt. 1 oświadczenia albo „Korzystam ze zwolnienia”, o którym mowa w pkt. 2 oświadczenia.

Oświadczenie o płatn [...].pdf

(0)
7 Oswiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z 13.IV.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Brak podstaw do wykluczenia należy potwierdzić wpisując „Nie podlegam wykluczeniu”.

Oświadczenie sankcyj [...].pdf

(0)
8 Oświadczenie RODO - Wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem/łam w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Złożeniem oświadczenia jest wpisanie odpowiednio „Potwierdzam” albo „Nie dotyczy”. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 697