- Strona główna
- Postępowanie ID 747544
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 747544 :
DAO.26.11.2023 Dostawa biurek na potrzeby CUS
Wystawiający
-
UżytkownikEwelina Binek
-
Organizacja
-
OddziałCentrum Usług Społecznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-03-29 13:28:00
-
Składania2023-04-03 08:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Centrum
Usług Społecznych z siedzibą w Starachowicach, ul. Majówka 21a zaprasza do
udziału w postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem ustawy z dnia 11 września 2019
r. Prawo zamówień publicznych na dostawę biurek dla CUS w
Starachowicach.
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa biurek.
2. Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie ceną.
3. Warunki udziału w postępowaniu.
3.1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.
3.2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość dostarczania i realizacji zamówień.
4.Termin realizacji przedmiotu
zamówienia.
Termin dostawy zamówienia- do 10 dni od daty złożenia zamówienia.
5. Płatność.
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty tj. nabywca: Gmina Starachowice i odbiorca: CUS.
Biurka należy
dostarczyć w pełni zmontowane i gotowe do natychmiastowego użytkowania lub Wykonawca
zmontuje je w siedzibie Zamawiającego.
Gwarancja na meble – minimum 24 miesiące
od daty prawidłowo dostarczonej faktury.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
