Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: RGGZ.271.1.11.2023 Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad zadaniem: "Budowa Parku – Historyczno-Przyrodniczego wraz z urządzeniami budowlanymi infrastruktury technicznej"

Jakub Gasik
Gmina Szaflary
Deadlines:
Published : 17-04-2023 14:09:00
Placing offers : 25-04-2023 10:00:00
Offers opening : 25-04-2023 10:30:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamówieniu - scan.pdf pdf 2640.94 2023-04-17 14:09:00 Proceeding
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 149.65 2023-04-17 14:09:00 Proceeding
SWZ str 1 scan.pdf pdf 204.26 2023-04-17 14:09:00 Proceeding
SWZ.doc doc 511.5 2023-04-17 14:09:00 Proceeding
Wyjaśnienia i zmiany SWZ w formie pytań i odpowiedzi.pdf pdf 539.68 2023-04-20 14:02:48 Public message
Wyjaśnienia i zmiany SWZ w formie pytań i odpowiedzi nr 1.docx docx 62.69 2023-04-20 14:02:48 Public message
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 242.9 2023-04-25 11:27:06 Public message
Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 435.38 2023-04-26 09:23:40 Public message
Zawiadomienie o wyborze oferty.docx docx 104.93 2023-04-26 09:23:40 Public message
Informacja o przeznaczonej kwocie.pdf pdf 224.84 2023-04-25 10:00:00 Public message

Announcements

2023-04-26 09:23 Jakub Gasik Nasz znak: RGGZ.271.1.11.2023 Szaflary, dnia 26.04.2023 r.
Nr przetargu: 11/2023


Zawiadomienie
o wyborze oferty najkorzystniejszej


Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710
z późn. zm.) zwanej dalej „Ustawą Pzp”, na: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad zadaniem:

"Budowa Parku Historyczno-Przyrodniczego wraz z urządzeniami budowlanymi infrastruktury technicznej"

Zgodnie z art. 253 ust.1 ustawy Pzp na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców o:

I. WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ:
Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.
Wybrana została oferta nr 1 złożona przez:
Firma Usługowa Dobry Dom mgr inż. Maciej Trzciński, ul. Starokrakowska 30, 34-400 Nowy Targ

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
Firma Usługowa Dobry Dom mgr inż. Maciej Trzciński, ul. Starokrakowska 30, 34-400 Nowy Targ
spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.

Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu zostały złożone 2 oferty, które otrzymały następującą punktację:
Oferta nr 1 - Firma Usługowa Dobry Dom mgr inż. Maciej Trzciński, ul. Starokrakowska 30, 34-400 Nowy Targ
Kryterium - Cena oferty gross - uzyskało 60,00 pkt.
Kryterium - Doświadczenie Inspektora Nadzoru w latach - uzyskało 20,00 pkt.
Kryterium – Doświadczenie Inspektora Nadzoru na obiektach - uzyskało 20,00 pkt.
Łącznie oferta uzyskała 100 pkt.

Oferta nr 2 - Zakład Projektowo-Budowlanych Marian Słowik-Sułkowski, ul. Witkiewicza 18, 34-500 Zakopane
Kryterium - Cena oferty gross - uzyskało 45,72 pkt.
Kryterium - Doświadczenie Inspektora Nadzoru w latach - uzyskało 20,00 pkt.
Kryterium – Doświadczenie Inspektora Nadzoru na obiektach - uzyskało 20,00 pkt.
Łącznie oferta uzyskała 85,72 pkt.


II. WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE:
W niniejszym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.



Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX Pzp.
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 308 ust. 2 w niniejszym postępowaniu umowa zostanie zawarta
w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Zamawiający zwraca się z prośbą o niezwłoczne potwierdzenie faktu otrzymania niniejszego pisma /np. poprzez odesłanie pisma z adnotacją potwierdzam otrzymanie i podpisem/ za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/750272
W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez zamawiającego drogą elektroniczną na podany przez wykonawcę adres e-mail zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma. Dowód przesłania e-maila stanowić będzie dokument dowodowy w ewentualnym postępowaniu odwoławczym.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Zawiadomienie o wyb [...].docx

2023-04-25 11:27 Jakub Gasik Szaflary 25.04.2023 r.
Znak sprawy: ZP.271.1.11.2023
Nr przetargu: 11/2023


INFORMACJE Z OTWARCIA OFERT

Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), przedstawiam informacje z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na zadanie pn.:

Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad zadaniem:

"Budowa Parku Historyczno-Przyrodniczego wraz z urządzeniami budowlanymi infrastruktury technicznej"

1. W dniu 25.04.2023 r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy w Szaflarach, odbyło się odszyfrowanie i otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
2. Bezpośrednio przed odszyfrowaniem i otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stornie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/750272 informację
kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, tj.:
Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 115 000,00 zł brutto.


3. Łącznie wpłynęły 2 oferta:
• liczba z deszyfrowanych i otwartych ofert: 2
• dane z otwartych ofert:


1. Firma Usługowa Dobry Dom mgr inż. Maciej Trzciński, ul. Starokrakowska 30, 34-400 Nowy Targ
Cena oferty gross 98 277,00 zł
Doświadczenie Inspektora Nadzoru w latach POWYŻEJ 8 LAT
Doświadczenie Inspektora Nadzoru na obiektach NA 4 OBIEKTACH

2. Zakład Projektowo-Budowlanych, Marian Słowik-Sułkowski, ul. Witkiewicza 18, 34-500 Zakopane
Cena oferty gross 128 980,00 zł
Doświadczenie Inspektora Nadzoru w latach POWYŻEJ 8 LAT
Doświadczenie Inspektora Nadzoru na obiektach NA 4 OBIEKTACH

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-04-25 10:00 Buyer message Znak sprawy: RGGZ.271.1.11.2023 Szaflary dnia 17.04.2023r.
Nr przetargu: 11/2023


INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW


Informacja na temat wysokości środków jakie zamierza przeznaczyć Gmina Szaflary na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.:

Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad zadaniem:

"Budowa Parku Historyczno-Przyrodniczego wraz z urządzeniami budowlanymi infrastruktury technicznej"

Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 115 000,00 zł gross


Środki jakie Gmina Szaflary zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


Informacja o przezna [...].pdf

2023-04-20 14:02 Jakub Gasik 4. Zdolności technicznej lub zawodowej
a) Wykonawca wykaże na formularzu według wzoru jak w Załączniku nr 3 do SWZ, że:

- wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną a maksymalnie dwie (może zostać wykazana jedna usługa obejmująca zakres opisany poniżej lub dwie usługi łącznie obejmujące zakres poniżej) usługi nadzoru inwestorskiego polegające na nadzorowaniu robót budowlanych, których zakres robót obejmował:
budowę, przebudowę, rozbudowę lub remont drogi publicznej, placów parkingowych, placów utwardzonych itp. o nawierzchni asfaltowej lub brukowej, w tym:
- wykonanie nawierzchni asfaltowej lub z kostki brukowej lub z kostki kamiennej o powierzchni co najmniej 2000 m2, o wartości minimum 1 500 000,00 zł brutto, wraz z dowodami, że usługi zostały wykonane należycie.
oraz
budowę, przebudowę, rozbudowę lub remont parków, plantów, ogrodów itp. w tym:
- budowę, przebudowę, rozbudowę lub remont parków, plantów, ogrodów o wartości minimum 1 000 000,00 zł gross w tym wykonanie nawierzchni asfaltowej lub z kostki brukowej lub z kostki kamiennej o powierzchni co najmniej 1500 m2 oraz budowa fontanny.

UWAGA.
Może zostać przedstawiona jedna inwestycja na której był prowadzony nadzór, tj.: budowę, przebudowę, rozbudowę lub remont parków, plantów, ogrodów oraz budowę, przebudowę, rozbudowę lub remont drogi publicznej, placów parkingowych, placów utwardzonych itp.
o nawierzchni asfaltowej lub brukowej o wartości minimum 2 500 000,00 zł gross w tym wykonanie nawierzchni asfaltowej lub z kostki brukowej lub z kostki kamiennej o powierzchni co najmniej 3500 m2 oraz budowa fontanny.

Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług.
Dowodami są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie.

Wyjaśnienia i zmiany [...].pdf

Wyjaśnienia i zmiany [...].docx

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 475