Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-04-2023 17:40:00 |
Składania : | 24-04-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 24-04-2023 10:10:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Przedmiotem zamówienia jest techniczne utrzymanie budynku Politechniki Warszawskiej w Warszawie (00-614) przy ul. Rektorskiej 4 w Warszawie. Szczegółowy opis, warunki i zasady realizacji zamówienia określają projektowane postanowienia umowy (dalej „Projekt umowy”) z załącznikiem nr 1 – Opisem przedmiotu zamówienia (dalej „OPZ’), który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
Wykonawca zainteresowany przeprowadzeniem wizji lokalnej winien zgłosić chęć udziału w wizji za pośrednictwem Platformy Zakupowej lub na adres e-mail podany w rozdziale I. SWZ O terminie wizji Zamawiający poinformuje za pośrednictwem Platformy Zakupowej w terminie umożliwiającym udział w wizji wszystkich zainteresowanych Wykonawców, a następie przygotowanie i złożenie oferty. Udział w wizji nie jest obowiązkowy. Brak udziału w wizji nie będzie podstawą do odrzucenia oferty.
W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Z poważaniem
Renata Dębowska
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
Przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-05-29 17:24 | Renata Dębowska |
Szanowni
Państwo W załączeniu znajduje się informacja o zakończeniu postępowania. Dziękujemy za wzięcie udziału w postępowaniu. O kolejnej procedurze poinformuję Państwa za pośrednictwem Platformy Zakupowej Z poważaniem Renata Dębowska |
2023-04-24 11:51 | Renata Dębowska | Zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 poz. 2019 ze zm., dalej „ustawa Pzp”) Zamawiający informuje, że w postępowaniu pn.: Techniczne utrzymanie budynku Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Rektorskiej 4, sygnatura postępowania CZIiTT-ZP06/2023, w terminie składania ofert zostały złożone następujące oferty - zgodnie z załącznikiem |
2023-04-24 10:00 | Komunikat Zamawiającego | 300 000 zł brutto |
2023-04-19 14:24 | Renata Dębowska |
Zgodnie
z
a
art.
284
ust.
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.U.
2019
poz.
2019
ze
zm.,
dalej
„ustawa
Pzp”)
Zamawiający
informuje,
że
w
postępowaniu
pn.:
Techniczne
utrzymanie
budynku
Politechniki
Warszawskiej
w
Warszawie
przy
ul.
Rektorskiej
4,
sygnatura
postępowania
CZIiTT-ZP06/2023,
wpłynęły
pytania
do
SWZ,
poniżej
treść
pytań
i
odpowiedzi
Zamawiającego: Pytanie 1: Czy na obiekcie ma być na stałe technik w godzinach 8:00 - 16:00, czy tylko serwis mobilny? Odpowiedź: Zamawiający nie wymaga stałej obecności technika, zgodnie z OPZ (cz. I) liczba roboczogodzin na czynności dotyczące bieżącej obsługi, będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego i nie może być mniejsza niż 24 godziny miesięcznie. W przypadku wypracowania więcej niż 24 roboczogodzin w ramach bieżącej obsługi technicznej budynku, wynagrodzenie z tego tytułu stanowi iloczyn stawki za roboczogodzinę i faktycznej liczby roboczogodzin wynikającej z „Protokołu odbioru”. Przedstawiciele Stron będą ustalać zakres, termin realizacji i kwalifikacje osoby/osób niezbędnej/nych do realizacji obsługi. Pytanie 2: Przeglądy UDT czy są po stronie firmy świadczącej usługę techniczną utrzymania budynku? Odpowiedź: Nie, przeglądy UDT nie są w zakresie zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dwóch rocznych przeglądów rozdzielni niskiego napięcia (dwie sekcje), trafostacji (2 szt. o mocy znamionowej 1 000 kVA każda), przy czym pierwszy przegląd i konserwację należy wykonać w 4 kwartale 2023 roku Pytanie 3: Materiały za części, czy są refakturowane? Odpowiedź: Tak, zgodnie z OPZ zapisami § 6 ust. 4 i 6 Projektu umowy i zapisami OPZ (cz. I ust 1.7. cz. II ust. 7 i 8): „Podstawą rozliczenia będą faktury wystawiane przez Wykonawcę w okresach miesięcznych, po zakończeniu miesiąca, na podstawie podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Stron „Protokołu odbioru”, stanowiącego załącznik nr 3 do Umowy oraz udokumentowanych cen zakupionych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (na podstawie faktury).” Wynagrodzenie z tytułu usuwania awarii stanowi iloczyn stawki za roboczogodzinę i faktycznej liczby roboczogodzin w celu usunięcia awarii potwierdzonej w „Protokole przeglądu/obsługi serwisowej/ naprawy” oraz udokumentowanych cen zakupionych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (na podstawie faktury). |
Komunikaty