Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CZIiTT-ZP06/2023 Techniczne utrzymanie budynku Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Rektorskiej 4

Renata Dębowska
Politechnika Warszawska
Termin:
Zamieszczenia : 12-04-2023 17:40:00
Składania : 24-04-2023 10:00:00
Otwarcia : 24-04-2023 10:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Zapraszam do wzięcia udziału w postępowaniu. 

Przedmiotem zamówienia jest techniczne utrzymanie budynku Politechniki Warszawskiej w Warszawie (00-614) przy ul. Rektorskiej 4 w Warszawie. Szczegółowy opis, warunki i zasady realizacji zamówienia określają projektowane postanowienia umowy (dalej „Projekt umowy”) z załącznikiem nr 1 – Opisem przedmiotu zamówienia (dalej „OPZ’), który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

Wykonawca zainteresowany przeprowadzeniem wizji lokalnej winien zgłosić chęć udziału w wizji za pośrednictwem Platformy Zakupowej lub na adres e-mail podany w rozdziale I. SWZ O terminie wizji Zamawiający poinformuje za pośrednictwem Platformy Zakupowej w terminie umożliwiającym udział w wizji wszystkich zainteresowanych Wykonawców, a następie przygotowanie i złożenie oferty. Udział w wizji nie jest obowiązkowy. Brak udziału w wizji nie będzie podstawą do odrzucenia oferty.

W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 


Z poważaniem

Renata Dębowska


Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym


 Przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu 2023_BZP 00173920.pdf pdf 90.86 2023-04-12 17:40:00 Postępowanie
SWZ CZIiTT-ZP06_2023.pdf pdf 243.92 2023-04-12 17:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ Projekt umowy - utrzymanie.pdf pdf 200.38 2023-04-12 17:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Oferta CZIiTT-ZP06_2023.xlsx xlsx 153.41 2023-04-12 17:40:00 Postępowanie
Załacznik nr 3 do SWZ Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków.docx docx 33.24 2023-04-12 17:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie tzw. regulacje sankcyjne.docx docx 298.79 2023-04-12 17:40:00 Postępowanie
załącznik nr 5 do SWZ - Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów.docx docx 297.44 2023-04-12 17:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się art. 117 ust. 4 ustawy.docx docx 298.26 2023-04-12 17:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ - Wykaz usług.docx docx 301.3 2023-04-12 17:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 do SWZ - Wykaz osób.docx docx 300 2023-04-12 17:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 do SWZ -Oświadczenie dot. grupy kapitałowej.docx docx 297.9 2023-04-12 17:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 10 do SWZ - Klauzula informacyjna Zamawiającego.pdf pdf 57.26 2023-04-12 17:40:00 Postępowanie
info o złożonych ofertach CZIiTT-ZP06_2023.pdf pdf 87.79 2023-04-24 11:51:14 Publiczna wiadomość
Unieważnienie CZIiTT-ZP06_2023.pdf pdf 170.29 2023-05-29 17:24:38 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-29 17:24 Renata Dębowska Szanowni Państwo
W załączeniu znajduje się informacja o zakończeniu postępowania.
Dziękujemy za wzięcie udziału w postępowaniu.
O kolejnej procedurze poinformuję Państwa za pośrednictwem Platformy Zakupowej
Z poważaniem
Renata Dębowska

Unieważnienie CZIiTT [...].pdf

2023-04-24 11:51 Renata Dębowska Zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 poz. 2019 ze zm., dalej „ustawa Pzp”) Zamawiający informuje, że w postępowaniu pn.: Techniczne utrzymanie budynku Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Rektorskiej 4, sygnatura postępowania CZIiTT-ZP06/2023, w terminie składania ofert zostały złożone następujące oferty - zgodnie z załącznikiem

info o złożonych ofe [...].pdf

2023-04-24 10:00 Komunikat Zamawiającego 300 000 zł brutto
2023-04-19 14:24 Renata Dębowska Zgodnie z a art. 284 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 poz. 2019 ze zm., dalej „ustawa Pzp”) Zamawiający informuje, że w postępowaniu pn.: Techniczne utrzymanie budynku Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Rektorskiej 4, sygnatura postępowania CZIiTT-ZP06/2023, wpłynęły pytania do SWZ, poniżej treść pytań i odpowiedzi Zamawiającego:

Pytanie 1:
Czy na obiekcie ma być na stałe technik w godzinach 8:00 - 16:00, czy tylko serwis mobilny?
Odpowiedź:
Zamawiający nie wymaga stałej obecności technika, zgodnie z OPZ (cz. I) liczba roboczogodzin na czynności dotyczące bieżącej obsługi, będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego i nie może być mniejsza niż 24 godziny miesięcznie. W przypadku wypracowania więcej niż 24 roboczogodzin w ramach bieżącej obsługi technicznej budynku, wynagrodzenie z tego tytułu stanowi iloczyn stawki za roboczogodzinę i faktycznej liczby roboczogodzin wynikającej z „Protokołu odbioru”.
Przedstawiciele Stron będą ustalać zakres, termin realizacji i kwalifikacje osoby/osób niezbędnej/nych do realizacji obsługi.

Pytanie 2:
Przeglądy UDT czy są po stronie firmy świadczącej usługę techniczną utrzymania budynku?
Odpowiedź:
Nie, przeglądy UDT nie są w zakresie zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dwóch rocznych przeglądów rozdzielni niskiego napięcia (dwie sekcje), trafostacji (2 szt. o mocy znamionowej 1 000 kVA każda), przy czym pierwszy przegląd i konserwację należy wykonać w 4 kwartale 2023 roku

Pytanie 3:
Materiały za części, czy są refakturowane?
Odpowiedź:
Tak, zgodnie z OPZ zapisami § 6 ust. 4 i 6 Projektu umowy i zapisami OPZ (cz. I ust 1.7. cz. II ust. 7 i 8):
„Podstawą rozliczenia będą faktury wystawiane przez Wykonawcę w okresach miesięcznych, po zakończeniu miesiąca, na podstawie podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Stron „Protokołu odbioru”, stanowiącego załącznik nr 3 do Umowy oraz udokumentowanych cen zakupionych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (na podstawie faktury).”

Wynagrodzenie z tytułu usuwania awarii stanowi iloczyn stawki za roboczogodzinę i faktycznej liczby roboczogodzin w celu usunięcia awarii potwierdzonej w „Protokole przeglądu/obsługi serwisowej/ naprawy” oraz udokumentowanych cen zakupionych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (na podstawie faktury).

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 506