Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-04-2023 13:20:00 |
Składania : | 21-04-2023 13:15:00 |
Otwarcia : | 21-04-2023 13:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty
na dostawę ergonomicznych foteli obrotowych Ergohuman Plus Elite BS KMD31, na
potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu w postępowaniu prowadzonym w trybie pozaustawowym na podstawie
regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mającego
zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130
000 zł/netto, do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11
września 2019 r PZP (Dz.U. z dnia 16.08.2022 r. poz.1710 z późn. zm.) na mocy
art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.
1.
Przedmiot zamówienia i jego opis.
Dostawę ergonomicznych foteli obrotowych Ergohuman Plus
Elite BS KMD31 - 3 szt.
2.
Termin i opis realizacji zamówienia.
1) Dostawa będzie zrealizowana do 7 dni od daty złożenia
zamówienia.
2) Dostawę oraz wniesienie przedmiotu zamówienia Wykonawca
wykona własnymi siłami (bez pomocy pracowników Zamawiającego), do miejsca
wskazanego przez Zamawiającego tj. pok. 118 w budynku siedziby PUP w Radomiu.
3.
Reklamacje.
1) Reklamacje mogą być zgłaszane w terminie do 5 dni
roboczych od dnia dostawy.
2) W przypadku reklamacji jakościowej wniesionej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do odbioru wadliwego towaru i wymiany na wolny od wad w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji i odebrania wadliwego towaru od Zamawiającego na własny koszt.
4. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty.
Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej w formie elektronicznej
poprzez poniższy formularz do dnia 21.04.2023 r. do godz. 13.30
5. Warunki i termin płatności.
Termin płatności – 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo
wystawionej faktury.
6. Kryteria
oceny ofert.
Oferty będą oceniania wg jednego kryterium:
Cena brutto – 100 %
7. Ocena ofert.
Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego
oferta będzie miała najniższą cenę za wykonanie zamówienia i będzie zgodna z
wymaganiami przedstawionymi przez Zamawiającego.
8. Postanowienia końcowe.
1) Złożenie zapytania ofertowego jak też otrzymanie w
jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez PUP.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia
od zamówienia bez podania przyczyny.
9. Załączniki do oferty.
1) Klauzula informacyjna RODO;
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 48 38 67 118,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-04-26 08:20 | Agnieszka Leśkiewicz |
Na
podstawie
pkt.
8
Zamawiający
unieważnia
postępowanie
w
przedmiotowej
sprawie
bez
podania
przyczyny Agnieszka Leśkiewicz |
2023-04-26 08:11 | Agnieszka Leśkiewicz | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Na podstawie pkt. 8 zapytania cenowego, Zamawiający unieważnia postępowanie w przedmiotowej sprawie bez podania przyczyny. |
Komunikaty