Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TP/3/2023 „Remonty bieżące kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gliwice”

Termin:
Zamieszczenia : 24-04-2023 15:03:00
Składania : 10-05-2023 09:00:00
Otwarcia : 10-05-2023 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 


1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych w zakresie remontów oraz usuwania awarii na terenie Miasta Gliwice:

a) urządzeń na kanalizacji deszczowej, w tym sieci kanalizacyjnych grawitacyjnych i ciśnieniowych, studzienek kanalizacyjnych, wpustów deszczowych, przyłączy kanalizacyjnych oraz odwodnień liniowych,

b) robót odtworzeniowych nawierzchni wraz z kompleksowym przywróceniem terenu do stanu pierwotnego po wykonywanych robotach.

2. Szczegółowy zakres robót obejmuje wykonanie remontów oraz usuwanie awarii:

a) sieci, studzienek, wpustów, przyłączy, odwodnień liniowych kanalizacji deszczowej, wraz z kompleksowym przywróceniem terenu do stanu pierwotnego,

b) rurociągów tłocznych oraz obiektów przepompowni.

3. Dane techniczne dotyczące sieci, studzienek i przyłączy kanalizacji deszczowej – grawitacyjne i ciśnieniowe znajdujące się na terenie Miasta Gliwice:

a) średnica kanalizacji deszczowej: sieć od DN150 do DN3000; przyłącza od DN50 do DN1800,

b) sieci kanalizacji deszczowej ciśnieniowej od DN40 do DN600,

c) materiał (sieci, studzienek, przyłączy, wpustów deszczowych, odwodnień liniowych): beton, cegła, GRP, kamionka, PVC, polietylen (PE), PEHD, polipropylen, rękaw utwardzalny, stal, żeliwo,

d) sieci kanalizacji deszczowej posadowione są na głębokościach do 12m p.p.t.,

e) sieci kanalizacyjne mogą przebiegać na dużych głębokościach, w drogach publicznych, ulicach, chodnikach, zieleńcach, drogach gruntowych, poboczach dróg, posesjach prywatnych, pod ciekami wodnymi (syfony), nasypami, wiaduktami, mostami, w podwieszeniu oraz znajdować się na terenach wymagających nadzoru ze strony konserwatora zabytków.

4. Wykonawca zobowiązany jest realizować roboty zgodnie z zapisami umownymi.

5. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia przed podpisaniem umowy szczegółowego kosztorysu ofertowego zgodnie z załączonym przedmiarem robót, wg. którego rozliczane będą wykonywane w ramach niniejszego zamówienia roboty budowlane. Kosztorys musi być zgodny z załączonym do oferty formularzem cenowym.

6. Roboty nieujęte w szczegółowych kosztorysach ofertowych, w stosunku do których nie zostały wskazane ceny jednostkowe, będą rozliczane na podstawie złożonego kosztorysu powykonawczego sporządzonego na obowiązujących KNR, w oparciu o stawki nie wyższe niż minimalne dla Województwa Śląskiego, określone w aktualnych Zeszytach SEKOCENBUD oraz przy zastosowaniu Rg, Ko, Z, (roboczogodziny, koszty ogólne, zysk) zgodnych ze złożonymi szczegółowymi kosztorysami ofertowymi.

7. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty: 60 miesięcy licząc od dnia następującego po dniu podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych objętych danym zleceniem.

8. Wykonawca poniesie wszystkie koszty zajęcia pasa drogowego (dotyczy remontów) na czas prowadzenia robót, wynikające z decyzji administracyjnych. Zamawiający obciąży Wykonawcę opłatami za zajęcie pasa drogowego, zgodnie z decyzjami administracyjnymi wystawionymi na Zamawiającego.

9. Szczegółowy opis wykonania i odbioru robót określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (ZAŁĄCZNIK NR 6 do SWZ), oraz warunki realizacji zamówienia zawarte w umowie stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 5 do SWZ.

10. Zakres i sposób wykonania poszczególnych prac składających się na przedmiot umowy będzie każdorazowo określany przez Zamawiającego w zleceniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do Umowy (zwanym dalej „Zleceniem”). Zakres podany w Zleceniu przygotowywany jest na podstawie posiadanych danych przez Zamawiającego i może on w niektórych przypadkach ulec zmianie z uwagi na brak możliwości pełnej inwentaryzacji urządzeń.

Warunki zamówienia zastały określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w ogłoszeniu o zamówieniu.


Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 126.65 2023-04-24 15:03:00 Postępowanie
SWZ z załącznikami.zip zip 12554.72 2023-04-24 15:03:00 Postępowanie
Zawiadomienie o wyniku - Internet.pdf pdf 698.54 2023-06-06 14:26:24 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 70.78 2023-07-17 14:38:09 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia treści SWZ i modyfikacja z dn. 4.05.2023 r..pdf pdf 14676.41 2023-05-04 13:12:20 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie na sfinansowanie.pdf pdf 290.73 2023-05-10 09:09:22 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert.pdf pdf 188.06 2023-05-10 10:37:10 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wykonaniu umowy 2024BZP 0006813901.pdf pdf 59.14 2024-01-25 15:12:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-25 15:12 Anna Jasińska Ogłoszenie o wykonaniu umowy - w załączeniu.

Ogłoszenie o wykonan [...].pdf

2023-07-17 14:38 Anna Jasińska Ogłoszenie o wyniku postępowania - w załączeniu.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-06-06 14:26 Anna Jasińska Zawiadomienie o wyniku postępowania - w załączeniu.

Zawiadomienie o wyni [...].pdf

2023-05-10 10:37 Anna Jasińska Informacja z otwarcia ofert - w załączeniu.

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2023-05-10 09:09 Anna Jasińska Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - w załączeniu.

Informacja o kwocie [...].pdf

2023-05-04 13:12 Anna Jasińska Wyjaśnienia treści SWZ oraz modyfikacja z dnia 4.05.2023 r. - w załączeniu.

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 720