Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP- 291-1744/2023 Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Centrum Innowacji oraz Badań Prozdrowotnej i Bezpiecznej Żywności Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Termin:
Zamieszczenia : 28-04-2023 09:48:00
Składania : 26-05-2023 10:00:00
Otwarcia : 26-05-2023 10:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.pdf pdf 213.34 2023-04-28 09:48:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 151.88 2023-04-28 09:48:00 Postępowanie
UMOWA_Projektowane postanowienia umowy - szprzęt z oprogramowaniem.doc doc 198.5 2023-04-28 09:48:00 Postępowanie
Załacznik 1A_Parametry_techniczne.doc doc 175 2023-04-28 09:48:00 Postępowanie
Załacznik nr 2_OPZ_wymagania_ogólne.docx docx 69.15 2023-04-28 09:48:00 Postępowanie
Załacznik nr 6_Oświadczenie o aktualności.doc doc 80 2023-04-28 09:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ_Oferta.docx docx 70.36 2023-04-28 09:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 _OPZ_wymagania.doc doc 180 2023-04-28 09:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie Sankcyjne.docx docx 55.9 2023-04-28 09:48:00 Postępowanie
Załącznik_7_Grupa kapitałowa.doc doc 71.5 2023-04-28 09:48:00 Postępowanie
Zawiadomienie o unieważnieniu postepowania w zakresie Zadania nr 5, 7.pdf pdf 914.91 2023-08-03 06:57:49 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystaniejszej oferty - Zadanie nr 2.pdf pdf 938.36 2023-08-04 17:28:14 Publiczna wiadomość
ODPOWIEDZI na pytania_1.docx docx 51.29 2023-05-18 09:14:25 Publiczna wiadomość
espd-request.pdf pdf 80.46 2023-05-24 18:12:54 Publiczna wiadomość
espd-request.xml xml 245.87 2023-05-24 18:12:54 Publiczna wiadomość
README.txt txt 0.93 2023-05-24 18:12:54 Publiczna wiadomość
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.docx docx 67.78 2023-05-26 10:55:11 Publiczna wiadomość
Unieważnienie_Zadania.doc doc 127 2023-06-01 14:37:01 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Zadanie nr 3.pdf pdf 936.88 2023-08-28 17:05:50 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Zadanie nr 1.pdf pdf 939.57 2023-09-01 17:01:10 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Zadanie nr 4.pdf pdf 937.13 2023-09-01 17:15:13 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 156.54 2023-09-29 18:19:23 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 144.48 2023-10-13 13:25:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-13 13:25 Paulina Żurek Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2023-09-29 18:19 Paulina Żurek Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2023-09-01 17:15 Paulina Żurek Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Zadanie nr 4

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-09-01 17:01 Paulina Żurek Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Zadanie nr 1

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-08-28 17:05 Paulina Żurek Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Zadanie nr 3

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-08-04 17:28 Paulina Żurek Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Zadanie nr 2

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-08-03 06:57 Paulina Żurek Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zakresie Zadania nr 5 i 7.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2023-06-01 14:37 Iwona Sułkowska-Sajdak Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Unieważnienie_Zadani [...].doc

2023-05-26 10:55 Iwona Sułkowska-Sajdak Informacja z otwarcia ofert

INFORMACJA Z OTWARCI [...].docx

2023-05-26 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na realizację zadań ( brutto) : Zadanie 1 -3 039,00, zadanie 2 - 5 044,65, zadanie 3 - 11 409,71, zadanie 4 - 11 160,50,zadanie 5 - 48 517,35, zadanie 6 - 93 096,00, zadanie 7 - 81 679,03, zadanie 8 -43 726,50
2023-05-24 18:12 Iwona Sułkowska-Sajdak JEDZ

espd-request.pdf

espd-request.xml

README.txt

2023-05-18 09:14 Iwona Sułkowska-Sajdak Odpowiedzi na pytania Wykonawcy

ODPOWIEDZI na pytani [...].docx

2023-05-11 08:39 Iwona Sułkowska-Sajdak zadania nr 2 – Mini wirówka:


Odpowiedzi na pytania Wykonawcy: Zadanie nr 2. – MINIWIRÓWKA

Pytanie: Czy dopuszczają Państwo 24 miejscowy rotor dla probówek 1,5/2,0 ml, z możliwością wirowania 12 probówek 1,5/2,0 ml oraz przy spełnieniu pozostałych wymagań?

Odpowiedź Zamawiającego :

Zamawiający nie dopuszcza 24 miejscowego rotora dla probówek 1,5/2,0 ml z możliwością wirowania 12 probówek 1,5/2,0 ml.
2023-05-04 10:54 Iwona Sułkowska-Sajdak Odpowiedź na pytanie Wykonawcy:
Pytanie: Czy Zamawiający dopuści mikroskop posiadający dwa okulary i regulację dioptryjną w jednym z tubusów okularowych w zakresie +/-5 dioptrii?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza mikroskop posiadający dwa okulary i regulację dioptryjną w jednym z tubusów okularowych w zakresie +/-5 dioptrii.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1144