Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-04-2023 13:06:00 |
Składania : | 09-05-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 09-05-2023 12:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-06-14 14:53 | Zamówienia Publiczne | Unieważnienie postępowania platforma zakupowa cz. 2 |
2023-06-01 09:27 | Zamówienia Publiczne | Rozstrzygnięcie postępowania platforma zakupowa cz. 2 |
2023-05-31 14:22 | Zamówienia Publiczne | Rozstrzygnięcie postępowania Platforma zakupowa cz. 1 |
2023-05-29 14:19 | Zamówienia Publiczne | Ponowne rozstrzygnięcie postępowania Platforma zakupowa cz. 3 |
2023-05-24 14:24 | Zamówienia Publiczne | Rozstrzygnięcie postępowania Platforma zakupowa cz. 3 |
2023-05-17 13:15 | Zamówienia Publiczne | Rozstrzygnięcie postępowania Platforma zakupowa cz. 4 |
2023-05-09 13:35 | Zamówienia Publiczne | Informacja z otwarcia ofert |
2023-05-09 12:00 | Komunikat Zamawiającego |
Kwota
przeznaczona
na
sfinansowanie
zamówienia
w
każdej
z
części: Część Nr 1 – Dostawa wyposażenia meblowego 61.715,00 zł brutto Część Nr 2 – Dostawa wyposażenia meblowego w ramach projektu pn. „Poprawa dostępności Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie dla osób niepełnosprawnych” 85.362,00 zł brutto Część Nr 3 – Dostawa siedzisk, kanap, krzeseł biurowych 78.709,34 zł brutto Część Nr 4 – Dostawa wyposażenia meblowego, tapczanów do Ośrodka Wypoczynkowego w Dziwnowie i Domu studenckiego 125.680,00 zł brutto |
Komunikaty