Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KBZ.261.13.2023 Dostawa wraz z montażem systemu kontroli dostępu oraz depozytora kluczy na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

Agata Janik-Kosmynka
Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego Oddział: Biuro zamówień publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 12-05-2023 17:44:00
Składania : 29-05-2023 10:00:00
Otwarcia : 29-05-2023 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 167.13 2023-05-12 17:44:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 1478.27 2023-05-12 17:44:00 Postępowanie
załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia dla części 1.pdf pdf 201.25 2023-05-12 17:44:00 Postępowanie
załącznik nr 2 - opis przedmiotu zamówienia dla części 2.pdf pdf 541.52 2023-05-12 17:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - formularz oferty.doc doc 67 2023-05-12 17:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie wykonawcy.doc doc 32.5 2023-05-12 17:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 1057.9 2023-05-12 17:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - informacja RODO.pdf pdf 779.9 2023-05-12 17:44:00 Postępowanie
zawiadomienie o wyborze oferty cz 1 - na stronę.pdf pdf 815.13 2023-06-12 16:56:17 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze oferty cz 2 - na stronę.pdf pdf 818.9 2023-06-21 16:15:39 Publiczna wiadomość
pytania i odpowiedzi do SWZ z modyfikacją.pdf pdf 1012.76 2023-05-19 17:38:29 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie.pdf pdf 40.54 2023-05-19 17:38:29 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia.pdf pdf 801.17 2023-05-29 17:08:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-21 16:15 Agata Nowakowska Szanowni Państwo, publikuję informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części 2 przedmiotowego postępowania. Z poważaniem Agata Nowakowska

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-06-12 16:56 Agata Nowakowska Szanowni Państwo,
publikuję informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części 1 przedmiotowego postępowania.
Z poważaniem
Agata Nowakowska

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-05-29 17:08 Agata Nowakowska Szanowni Państwo,
zamieszczam informację o złożonych w postępowaniu ofertach.
Z poważaniem
Agata Nowakowska

informacja z otwarci [...].pdf

2023-05-29 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia następujące kwoty: w zakresie części 1- 17.000,00 zł. (siedemnaście tysięcy złotych), w zakresie części 2 - 142.800,00 zł. (sto czterdzieści dwa tysiące osiemset złotych).
2023-05-19 17:38 Agata Nowakowska Szanowni Państwo,
Zamieszczam złożone pytania i udzielone odpowiedzi do SWZ w przedmiotowym postęowaniu wraz z modyfikacją SWZ.
Z poważaniem
Agata Nowakowska

pytania i odpowiedzi [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 726