Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GOPS.26.16.2023 Zakup dodatkowego doposażenia do Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach

Anna Pyra
Gmina Świlcza Oddział: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świlczy
Termin:
Zamieszczenia : 13-05-2023 17:44:00
Składania : 26-05-2023 10:00:00
Otwarcia : 26-05-2023 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 164.37 2023-05-13 17:44:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 538.34 2023-05-13 17:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Wzór oferty.docx docx 89.9 2023-05-13 17:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy.doc doc 124.5 2023-05-13 17:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Wzór umowy.pdf pdf 338.93 2023-05-13 17:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - SOPZ_części 1-3.pdf pdf 831.46 2023-05-13 17:44:00 Postępowanie
GOPS.26.16.2023_informacja_o_wyborze_oferty_najkorzystniejszej_253.2.pdf pdf 541.93 2023-06-05 21:58:53 Publiczna wiadomość
GOPS.26.16.2023_informacja_o_ponownym_wyborze_oferty_najkorzystniejszej_część 1_253.2.pdf pdf 2410.3 2023-06-16 18:03:13 Publiczna wiadomość
GOPS.26.16.2023_wyj_01.pdf pdf 413.9 2023-05-17 11:09:00 Publiczna wiadomość
GOPS.26.16.2023_wyj_02.pdf pdf 588.6 2023-05-19 13:02:05 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu nr 1.pdf pdf 35.68 2023-05-23 20:03:47 Publiczna wiadomość
GOPS.26.16.2023_mod_01.pdf pdf 427.13 2023-05-23 20:03:47 Publiczna wiadomość
GOPS.26.16.2023_Informacje o złożonych ofertach.pdf pdf 159.37 2023-05-26 13:31:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-16 18:03 Anna Pyra Informacja o ponownym wyborze oferty najkorzystniejszej dla części 1 tj. Wyposażenie do kuchni.

GOPS.26.16.2023_info [...].pdf

2023-06-05 21:58 Anna Pyra Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.

GOPS.26.16.2023_info [...].pdf

2023-05-26 13:31 Anna Pyra Informacje o złożonych ofertach.

GOPS.26.16.2023_Info [...].pdf

2023-05-26 10:01 Anna Pyra Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia kwotę w łącznej wysokości 42 892,90 zł brutto, z czego:
Część 1 tj. Wyposażenie do kuchni – 35 200,00 zł brutto;
Cześć 2 tj. Meble/Elementy ogrodowe- 4 867,00 zł brutto;
Część 3 tj. Instrumenty muzyczne – 2 825,90 zł brutto;
2023-05-23 20:03 Anna Pyra Zmiana ogłoszenia o zamówieniu nr 1 oraz Modyfikacja treści Specyfikacji Warunków Zamówienia nr 1.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

GOPS.26.16.2023_mod_ [...].pdf

2023-05-19 13:02 Anna Pyra Wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia nr 2.

GOPS.26.16.2023_wyj_ [...].pdf

2023-05-17 11:09 Anna Pyra W dniu 16 maja 2023 r. do Zamawiającego wpłynęła prośba o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia, działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) Gminy Ośrodek Pomocy Społecznej w Świlczy wyjaśnia treść Specyfikacji Warunków Zamówienia.

GOPS.26.16.2023_wyj_ [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 527