-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 768130
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DTI/2023/148 Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Lublin i Tomaszów Lubelski na okres 3 miesięcy
Wystawiający
-
UżytkownikDariusz Kurzawski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-05-18 14:24:00
-
Składania2023-05-23 12:00:00
-
Otwarcie ofert2023-05-23 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
DTI/2023/148
Zapytanie ofertowe
Przedmiot zamówienia:
Lublin, dnia 18.05.2023 r.
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
·
Nazwa: Katolicki
Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
·
Adres: Al. Racławickie 14; 20 – 950 Lublin
·
NIP: 712-016-10-05
·
REGON: 000514064
·
Adres strony internetowej: www.kul.pl
·
Jednostka prowadząca: Dział Zakupów i Zamówień
Publicznych
tel.: 81 445 41 60, 81 445 32 16
e-mail:
zaopatrzenie@kul.pl
·
Osoba do kontaktu: Dariusz Kurzawski, Rafał Lis.
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze postępowanie jest prowadzone w trybie
zapytania ofertowego jako zakup poniżej 130 tyś. zł,
w zw. z art. 2 ust. 1 pkt 1 i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp na
podstawie Regulaminu udzielania zamówień
i dokonywania zakupów w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II.
2. Do niniejszego postępowania mają zastosowanie
przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
(Dz. U. 2022 r. poz. 1360, z późn. zm.). Postępowanie prowadzone jest z
zachowaniem zasady konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców.
3.
Postępowanie o wartości szacunkowej poniżej progu 130
000 zł nie jest prowadzone na podstawie ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 r. poz.
1360, z późn. zm.).
4.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
III. OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.
Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do Internetu i transmisji
danych w lokalizacji Lublin i Tomaszów Lubelski.
2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań
Zamawiającego znajduje się w „Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 1)
oraz wzorze umowy (załącznik nr 3).
IV. TERMIN
REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 3 miesiące od dnia uruchomienia usługi. Usługa
powinna być uruchomiona maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych od daty podpisania
umowy, jednak nie wcześniej niż
1 czerwca 2023 roku.
V. WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu może ubiegać się
Wykonawca, który:
1. Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na
prawidłową realizację zamówienia.
VI. SPOSÓB
ROZLICZENIA
1.
Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek
bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia doręczenia
prawidłowo wystawionej faktury. Faktura zostanie wystawiona po podpisaniu przez
obydwie strony protokołu zdawczo – odbiorczego bez zastrzeżeń. Za dzień zapłaty
uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
VII. OPIS
SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1.
Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w
niniejszym zapytaniu ofertowym.
2.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
3.
Wykonawca określi w ofercie:
a)
nazwę i adres Wykonawcy;
b)
nazwę zaoferowanego sprzętu: Producent, model i/lub
nazwa kodowa pozwalająca na identyfikację sprzętu, cenę jednostkową netto,
wartość netto, wartość brutto oraz całkowitą wartość przedmiotu zamówienia netto
i brutto, podając ją w zapisie liczbowym i słownym oraz stawkę i wartość
podatku VAT.
4.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją
zamówienia. Powinny one być doliczone do ceny ustalonej przez Wykonawcę w
ofercie.
5.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu
składania ofert.
6.
Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby
uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na podstawie właściwego dokumentu
rejestrowego właściwego dla formy organizacyjnej Wykonawcy lub na podstawie
pełnomocnictwa.
7.
Oferta powinna zawierać:
1)
wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr
2);
2)
pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w
niniejszym postępowaniu (jeśli jest konieczne).
8. Wymagane dokumenty opisane w pkt 1 i 2, powinny
być przedstawione przez Wykonawcę w formie skanu, dołączonego jako załącznik do
oferty.
9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane
wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
10. Zamawiający
nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11. W
przypadku oferty niekompletnej, Zamawiający może wystąpić do wykonawcy z prośbą
o uzupełnienie oferty.
12. Oferent
może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoja ofertę.
VIII.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1.
Postępowanie jest prowadzone na platformie Open Nexus – www.platformazakupowa.pl/pn/kul.
2. Oferta
powinna być przesłana za pośrednictwem ww. platformy poprzez wypełnienie, dostępnego
na stronie postępowania, formularza składania oferty, a następnie kliknięcie
przycisku „Złóż ofertę”.
3. Ofertę
należy złożyć do dnia 23.05.2023 r. do godziny 12:00.
4. Otwarcie
ofert zostanie dokonane w dniu 23.05.2023 r. o godzinie 12:05.
5. W
przypadku wystąpienia awarii systemu – paltormazakupowa.pl, która powoduje brak
możliwości otwarcia ofert w terminie określonym w ust. 1, otwarcie ofert
nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
6. Oferty
złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
7. Wykonawca
składa ofertę w sposób opisany w instrukcji składania ofert w postępowaniu
poniżej progu - zapytanie ofertowe, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .
8. Zamawiający
w uzasadnionych przypadkach ma prawo przedłużenia terminu składania ofert.
Informacja ta zostanie opublikowana na platformie.
9. Zamawiający
sporządzi pisemny protokół postępowania z wyboru najkorzystniejszej oferty.
10.
Informacja o wyborze oferty zostanie
upubliczniona poprzez zamieszczenie na stronie postepowania
w zakładce „Komunikaty”.
IX. OCENA
OFERT
1.
Ocenie będą podlegały oferty nieodrzucone.
2.
Oferty będą oceniane w skali od 0 do 100 punktów. W
celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą
zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli
przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości
przyznanych punktów.
3.
Zamawiający przy ocenie ofert w niniejszym
postępowaniu, posłuży się następującymi kryteriami:
Kryterium „Cena” – 100 % - R
R = (Rn / Ro) x 100 pkt
gdzie:
R – przyznane punkty w kryterium
„cena”;
Rn – najniższa cena ofertowa (brutto)
spośród wszystkich podlegających ocenie ofert;
Ro – cena oferty ocenianej (brutto);
4.
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta
odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w Zapytaniu ofertowym i
uzyska największą liczbę punktów w oparciu o kryterium wyboru.
5.
W przypadku otrzymania przez Zamawiającego dwóch ofert
o tej samej wartości, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert
dodatkowych, spośród których zostanie wybrana oferta najkorzystniejsza.
X. WARUNKI
ODRZUCENIA OFERT I UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA
1.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli m.in.:
1)
zostanie złożona po terminie;
2)
zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu
zamówienia lub błędy w obliczaniu ceny, które nie są omyłkami;
3)
jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
2.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia
zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
3.
Zamawiający unieważni postępowanie, jeśli zaistnieje
jedna z poniższych okoliczności:
1)
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
2)
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą
Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3)
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że
prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie
publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4)
postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą
zawarcie ważnej umowy.
XI.
DODATKOWE INFORMACJE
1.
W sprawach związanych z niniejszym zapytaniem ofertowym
należy kontaktować się za pośrednictwem platformy
Open Nexus – www.platformazakupowa.pl/pn/kul .
2.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić
się do Wykonawców z prośbą o wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert, w
tym również wyjaśnienia, wraz ze
złożeniem dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych
części składowych, gdy zaoferowana cena wydaje się rażąco niska.
3.
Zamawiający informuje, że w treści oferty Wykonawcy
poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z
uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki
polegające na niezgodności ofert z dokumentami zamówienia niepowodujące
istotnych zmian
w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta
została poprawiona.
4.
W przypadku innej omyłki, Zamawiający wyznaczy
Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody
na jej poprawienie lub zakwestionowanie jej poprawienia. Jeżeli Wykonawca
nie wyrazi zgody
na poprawienie innej omyłki jego oferta podlega odrzuceniu.
5.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość, przed upływem
terminu do składania ofert, zmiany Zapytania ofertowego oraz unieważnienia
Zapytania ofertowego w każdym czasie bez podania przyczyny.
6.
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne z
akceptacją warunków realizacji usług określonych w niniejszym zapytaniu oraz w
dołączonym wzorze umowy.
Załączniki:
1.
Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1);
2.
Formularz ofertowy (załącznik nr 2);
3.
Wzór umowy (załącznik nr 3);
XII. KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1:
1.
Administratorem jest Katolicki Uniwersytet Lubelski
Jana Pawła II (adres: Al. Racławickie 14, 20 – 950 Lublin,
adres e-mail: kul@kul.pl, numer telefonu: 81 445 41 01), reprezentowany przez
Rektora.
2.
Na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II
powołany został inspektor ochrony danych (adres e-mail: iod@kul.pl, numer telefonu 81
445 32 30).
3.
Dane osobowe będą przetwarzane w celu weryfikacji
zapytań ofertowych złożonych w ramach prowadzonego postępowania.
4.
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do
realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w
przepisach odrębnych, w tym przez okres niezbędny do archiwizacji.
5.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1
lit. c) ww. rozporządzenia (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze).
6.
Dostęp do danych osobowych mają osoby upoważnione przez
administratora. Dane osobowe mogą być ujawniane osobom wnioskującym o dostęp do
dokumentacji z prowadzonego postępowania.
7.
Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
-
żądania dostępu do danych osobowych oraz ich
sprostowania lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
-
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych.
Realizacja zadania w zakresie weryfikacji zapytań
ofertowych wiąże się z koniecznością przetwarzania danych osobowych, co
znajduje podstawę w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach
publicznych
(t. j. Dz. U.z 2019 r. poz. 869). Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana
do podania tychże danych na podstawie ww.
ustawy.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-05-25
13:57:33
|
Dariusz Kurzawski |
Zamawiający
informuje
o
wyborze
oferty
najkorzystniejszej
zgodnie
z
załącznikiem
do
przedmiotowego
komunikatu.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?