-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 768741
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Drukarka Martel typ 1880
Wystawiający
-
UżytkownikDominika Rydel-Grotowska
-
Organizacja
-
OddziałWydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-05-18 12:27:00
-
Składania2023-05-23 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
1. Termin realizacji zamówienia 5
dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
2. Termin ważności oferty minimum 30
dni
3. Wszelkie koszty związane z
realizacja zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie
Wykonawcy.
4. Koszty związane z wniesieniem
asortymentu o dużych gabarytach oraz ich montażem leżą po stronie
Wykonawcy.
5. Płatność – przelew z
odroczonym terminem płatności 30 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod
wskazany przez Zamawiającego adres.
6. Składanie ofert odbywa się
wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/.
7. W przypadku dostarczenia towaru
niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający
zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy.
8. Wykonawca gwarantuje, że
produkt jest nowy, I gatunku, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
9. Przeprowadzone postępowanie
nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.
10. Zastrzegamy sobie prawo do
częściowego realizowania zamówienia.
11. Towar kupowany jest dla
instytucji – wymagana gwarancja min. 24 miesiące licząc od dnia zakupu z
zastrzeżeniem, że jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta danego
produktu jest dłuższy, to obowiązuje dłuższy okres gwarancji.
12. Towar musi posiadać termin
ważności min. 24 miesiące od dnia zakupu przez Zamawiającego (dot. artykułów,
które występują z okresem ważności)
13. Kryterium oceny najniższa
cena (w sytuacji złożenia dwóch jednakowych ofert cenowych będzie brany pod uwagę
termin realizacji zamówienia).
14. Dostawca, który
niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty ( terminowość dostaw , zgodność
faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
15. Dostawy odbywają się w
godzinach od 8:30 – 15:30
Uwaga!!
Wykonawca zobowiązany jest do podpisania załączników zawartych w
przedmiotowym postępowaniu ("Oświadczenie Wykonawcy dotyczące
wykluczenia", „Klauzula RODO”)
W razie pytań proszę o kontakt:
Dominika Rydel - Grotowska
Tel. 47 841 32 55 w godz.8:30 do 15:30
dominika.rydel-grotowska@ld.policja.gov.pl
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?