-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 768801
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZW/0029/23/ZM Dostawa nowej beczki - wóz asenizacyjny 4000-4300 l
Wystawiający
-
UżytkownikZamówienia Publiczne
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-05-18 12:59:00
-
Składania2023-05-23 11:00:00
-
Otwarcie ofert2023-05-23 11:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Beczka- wóz asenizacyjny 4000-4300l.
DANE TECHNICZNE
- długość - 5000-5100 mm
- szerokość - 1900-1950 mm
- wysokość -min 2900 mm, max 2320 mm
- masa własna - 1200 -1300kg
- masa z obciążeniem – max 5600kg
- pojemność zbiornika - 4 000 l – 4500 l
- ilość kół – 2
- typ podwozia- jednoosiowy
- rozstaw kół - 1500 -1600 mm
- ogumienie - 400 / 60 x 15,5
- nacisk na zaczep - 9 KN
- ciągnik o mocy – 35-40 KM
- czas napełniania – ok 2,5 min
- szerokość rozlewu łyżką: 12-14 m
- kompresor: napędzany za pomocą wałka przekaźnika mocy, najlepiej z wbudowanym zaworem czterodrogowym (ssanie/wypychanie); wydajność 5000-5500 l/min; automatyczne smarowanie pompy; chłodzenie-powietrzem atmosferycznym
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
- zbiornik stalowy cynkowany ogniowo
- wewnętrzne pierścienie wzmacniające
- bezpiecznik nadmiarowy
- zbiornik przelewowy
- wzierniki szklane
- manowakuometr
- zawór bezpieczeństwa
- zawór pływakowy
- ręczny hamulec awaryjny
- tłumik - odzyskiwacz oleju
- uchylna łyżka rozlewowa
- instalacja elektryczno-oświetleniowa LED
- dno tylne zamknięte
- właz tylny ᴓ 600 mm
- zaczep wymienny ᴓ 50 mm
- zaślepione króćce boczne
- zaślepiony króciec spustowy 2''
- błotniki ocynkowane
- regulowana mechanicznie stopa podporowa
- złącza 4'' typu PERROT (lub 4'' strażackie)
- zasuwa hydrauliczna 4''
- wąż ssący 4'' (ᴓ 110 mm) z koszem
- dwuprzewodowy pneumatyczny układ hamulcowy z regulatorem siły hamowania (lub hydrauliczny układ hamulcowy)
Gwarancja producenta: 24 miesiące na całe urządzenie
Czas dostawy- 10 dni roboczych od zlecenia
Instrukcja obsługi w języku polskim
Produkt fabrycznie nowy, data produkcji: 2022-2023. Bez dużych obrandowań
Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Żyrardów" Sp. z o. o. z siedzibą w Żyrardowie przy ul. Czystej 5, nr tel. 46 855 40 41/42, adres email : pgk@pgk.zyrardow; 2. Inspektorem ochrony danych osobowych u Administratora jest Pani Paulina Sapińska-Szwed, nr. tel. 46 855 40 41 wew. 264, adres e-mail: iod@pgk.zyrardow.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp"; 5. Pani/Pana dane osobowe mogą być również przekazywane innym podmiotom ( tzw. strona trzecia), które na podstawie przepisów szczególnych obowiązującego prawa mogą prowadzić kontrole u Administratora danych osobowych; 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku w którym okres przedawnienia roszczeń Administratora wynikających z umowy będzie dłuższy niż wcześniej określony, wówczas dane osobowe będą przechowywane do dnia zakończenia tego okresu; 7. Dokumenty z Pani/Pana danymi osobowymi mogą również być archiwizowane, jeśli wymagać tego będzie szczególny przepis prawa lub prawnie uzasadniony interes Administratora. 8. Pani/Pana dane osobowe mogą być również przechowywane dla celów statystycznych, o ile odrębne przepisy tak stanowią; 9. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 10. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO tj. nie będą podawane procesowi pozycjonowania; 11. Posiada Pani/Pan: · na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od Pani/Pana wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, · na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego uprawnienia nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, a także nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy zawartej po jego zakończeniu w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, · na podstawie art. 18 ust.1 RODO z wyłączeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym wniesienie tego żądania przed zakończeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, zaś Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. 12. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 13. Nie przysługuje Pani/Panu: · w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; · prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; · na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 46 855 40 41 wew. 271/264.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?