Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WT.2370.17.2023 Dostawa ubrań koszarowych, koszulek z krótkim rękawem oraz obuwia roboczego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

Termin:
Zamieszczenia : 12-06-2023 12:38:00
Składania : 20-06-2023 09:45:00
Otwarcia : 20-06-2023 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
04_SWZ_ubrania koszarowe, koszulki, obuwie robocze.pdf pdf 663.58 2023-06-12 12:38:00 Postępowanie
Załączniki.zip zip 85.58 2023-06-12 12:38:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 115.36 2023-06-12 12:38:00 Postępowanie
06_informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 267.63 2023-06-20 12:07:08 Publiczna wiadomość
14_zawiadomienie o unieważnieniu_cz.II.pdf pdf 473.99 2023-06-27 15:09:48 Publiczna wiadomość
17_zawiadomienie o wyborze_www.pdf pdf 458.91 2023-06-28 15:25:03 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-28 15:25 Katarzyna Zymek W załączeniu pismo znak WT.2370.17.17.2023 - zawiadomienie o wyborze.

17_zawiadomienie o w [...].pdf

2023-06-27 15:09 Kamila Kamińska W załączeniu pismo znak WT.2370.17.14.2023- zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zakresie części II - obuwie robocze

14_zawiadomienie o u [...].pdf

2023-06-20 12:07 Katarzyna Zymek W załączeniu pismo znak WT.2370.17.6.2023 - informacja z otwarcia ofert.

06_informacja z otwa [...].pdf

2023-06-20 09:45 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiająca zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 30.800,00 zł, w tym: cz. I - 24.100,00 zł, cz. II - 5.400,00 zł, cz. III - 1.300,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 305