Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TP/5/2023 Budowa sieci kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody ze zbiornika usytuowanego na działce nr 1175/5, obręb Sośnica w Gliwicach w ramach zadania: „ Budowa odwodnienia w ulicy Jesiennej”

Termin:
Zamieszczenia : 15-06-2023 11:40:00
Składania : 05-07-2023 09:00:00
Otwarcia : 05-07-2023 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.


1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody ze zbiornika usytuowanego na działce nr 1175/5, obręb Sośnica, w Gliwicach w ramach zadania: "Budowa odwodnienia w ulicy Jesiennej".


2. W ramach inwestycji zostanie zapewnione odprowadzenie nadmiaru wód opadowych i roztopowych ze zbiornika wody stojącej, usytuowanego na działce ewidencyjnej nr 1175/5, obręb Sośnica, w Gliwicach i skierowanie ich do istniejącego kanału deszczowego DN 600, zlokalizowanego wzdłuż Drogowej Trasy Średnicowej. Odprowadzane wody nie wymagają oczyszczania.

Całość inwestycji podzielona została na dwa etapy:

Etap pierwszy - obejmuje budowę odcinka kanału deszczowego na terenie działki ewidencyjnej nr 1135/1,

Etap drugi - obejmuje budowę pozostałej części kanału deszczowego wraz z uzbrojeniem, na terenie działek ewidencyjnych nr 1135/2, 1175/5 i 1775/7. W ramach etapu II wykonane zostaną również prace konserwacyjne w obrębie istniejącego wylotu G1-W2 do rzeki Kłodnicy, usytuowanego na działce nr 1117/1. Wylot ten znajduje się eksploatacji Miasta Gliwice.

3. Realizacja inwestycji umożliwi utrzymanie zwierciadła wody w zbiorniku na wymaganym poziomie. Odpływ wody ze zbiornika będzie następował poprzez mnicha, który umożliwi regulację poziomu zwierciadła. W ramach inwestycji wykonany zostanie odcinek kanału deszczowego pomiędzy projektowanym mnichem a istniejącym kanałem deszczowym DN600. W projektowanym kanale deszczowym przewidziano retencję wód. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej Etap I i Etap II, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarach robót stanowiących ZAŁĄCZNIK nr 6 do SWZ, warunki realizacji zamówienia zawarto w umowie stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 5 do SWZ. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy.

5.W zakresie realizacji przedmiotu umowy, oprócz robót wg ww. dokumentacji należy przewidzieć wszystkie niezbędne roboty towarzyszące w celu prawidłowego, zgodnego ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami ukończenia zadania (m. in. uporządkowanie terenu, przebudowę i zabezpieczenie istniejących kolidujących sieci uzbrojenia terenu). 6. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania rur z tworzyw sztucznych (PVC, PE ,GRP, PP) o sztywności obwodowej odpowiadającej parametrom rur przewidzianych w projekcie.

7. Wykonawca zobowiązany jest realizować roboty zgodnie z zapisami umownymi.

8. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty: 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót budowlanych.

Warunki zamówienia zostały określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w ogłoszeniu o zamówieniu.

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 125.41 2023-06-15 11:40:00 Postępowanie
SWZ z załącznikami.zip zip 126763.4 2023-06-15 11:40:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 296.88 2023-07-05 10:50:15 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia.pdf pdf 183.95 2023-07-05 09:22:11 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyniku - strona internetowa.pdf pdf 963.52 2023-07-25 13:12:05 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku nr 2023_BZP 00387455_01.pdf pdf 71 2023-09-14 14:47:08 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wykonaniu umowy nr 2024BZP 0006318501 z dnia 2024-01-24.pdf pdf 57.98 2024-01-24 14:28:19 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-24 14:28 Anna Jasińska Ogłoszenie o wykonaniu umowy - w załączeniu.

Ogłoszenie o wykonan [...].pdf

2023-09-14 14:47 Anna Jasińska Ogłoszenie o wyniku postępowania - w załączeniu.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-07-25 13:12 Anna Jasińska Zawiadomienie o wyniku postępowania - w załączeniu.

Zawiadomienie o wyni [...].pdf

2023-07-05 10:50 Anna Jasińska Informacja z otwarcia ofert - w załączeniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-07-05 09:22 Anna Jasińska Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia - w załączeniu.

Informacja o kwocie [...].pdf

2023-06-29 12:22 Agnieszka Kwitek Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 772