Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-06-2023 11:57:00 |
Składania : | 30-06-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 30-06-2023 10:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z
postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania
ofert/wniosków dla Wykonawców.
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja czynności w
ramach bieżącego czyszczenia i
przeglądu separatorów wraz z ich osadnikami na terenie Miasta Gliwice:
a) określenie
danych technicznych wyszczególnionych w załączniku separatorów (formularz
cenowy – tabela numer 2), które podlegają inwentaryzacji (koszt przeglądu
technicznego i czyszczenia separatorów naliczany będzie za 1 Mg odpadu),
b) czyszczenie
separatorów substancji ropopochodnych z osadnikami (formularz cenowy – tabela
numer 1) wraz z odbiorem, transportem wraz z unieszkodliwieniem odpadów
niebezpiecznych w okresie do 31.08.2023r.,
c) wykonanie
dwóch przeglądów technicznych separatorów w terminie do dnia 31.08.2023r. oraz
do 31.10.2023r. (formularz cenowy – tabela numer 1 i 2),
d) przeprowadzenie
napraw na instalacji separatorach substancji ropopochodnych (formularz cenowy –
tabela numer 3)
e) usługa pobrania próbek po czyszczeniu
separatorów, badanie składu chemicznego ścieków dla próbek pobranych przed i za
urządzeniem podczyszczającym – 2 próbki dla każdego separatora (formularz
cenowy – tabela numer 1 i 2).
Szczegółowy zakres prac został zawarty w szczegółowym opisie przedmiotu
zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 6 do SWZ oraz we wzorze umowy
stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 5 do SWZ.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem
elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej
stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do
zamawiającego” służy do:
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu
odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo
mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie
zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
2023-08-03 10:52 | Patrycja Kandyba | Ogłoszenie o wyniku postępowania |
2023-07-25 13:16 | Patrycja Kandyba | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania |
2023-06-30 10:55 | Agnieszka Kwitek | INFORMACJE Z OTWARCIA OFERT |
2023-06-30 09:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 507 744.00 PLN brutto |
2023-06-29 12:29 | Agnieszka Kwitek | Wyjaśnienie treści SWZ 4 |
2023-06-28 06:58 | Patrycja Kandyba | Zmiana treści SWZ 2 |
2023-06-26 14:13 | Patrycja Kandyba | Wyjaśnienia treści SWZ 3 |
2023-06-22 16:23 | Patrycja Kandyba | Wyjaśnienia treści SWZ 2 |
2023-06-22 16:21 | Patrycja Kandyba | Wyjaśnienia treści SWZ 1 |
Komunikaty