Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP-2630-15/2023 Wykonanie, dostawa i montaż kompleksowego wyposażenia pomieszczeń w budynkach (budynku głównym i budynku oficyny) przy ul. Syrokomli 21 w Krakowie dla potrzeb Wydziału Grafiki i Wydziału Architektury Wnętrz Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, realizowanego w ramach inwestycji: „Przebudowa i modernizacja budynku przy ul. Syrokomli 21 - dawnej Szkoły Przemysłowej Żeńskiej - w celu dostosowania do potrzeb Wydziału Grafiki i Wydziału Architektury Wnętrz ASP”

Termin:
Zamieszczenia : 19-06-2023 15:01:00
Składania : 17-07-2023 09:30:00
Otwarcia : 17-07-2023 10:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1B do SWZ specyfikacja techniczna produktów.pdf pdf 97.46 2023-06-19 15:01:00 Postępowanie
załącznik nr 2 do SWZ projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 391.34 2023-06-19 15:01:00 Postępowanie
załącznik nr 3 do SWZ formularz ofertowy.doc doc 261 2023-06-19 15:01:00 Postępowanie
załącznik nr 4 do SWZ jednolity europejski dokument zamówienia.zip zip 89.71 2023-06-19 15:01:00 Postępowanie
załącznik nr 5 do SWZ oświadczenie dot. grupy kapitałowej.doc doc 230 2023-06-19 15:01:00 Postępowanie
załącznik nr 6 do SWZ oświadczenie o aktualności.doc doc 227 2023-06-19 15:01:00 Postępowanie
załącznik nr 7 do SWZ wykaz dostaw.doc doc 266 2023-06-19 15:01:00 Postępowanie
załącznik nr 8 do SWZ propozycja treści zobowiązania.doc doc 238.5 2023-06-19 15:01:00 Postępowanie
załącznik nr 9 do SWZ oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp.doc doc 227.5 2023-06-19 15:01:00 Postępowanie
załącznik nr 4 do SWZ jednolity europejski dokument zamówienia.doc doc 353 2023-06-19 15:01:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu z dnia 19.06.2023.pdf pdf 171.27 2023-06-19 15:01:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).pdf pdf 617.5 2023-06-19 15:01:00 Postępowanie
załącznik nr 1 do SWZ zestawienie mebli.zip zip 100.69 2023-06-19 15:01:00 Postępowanie
załącznik nr 1A do SWZ karty produktowe.zip zip 36364.24 2023-06-19 15:01:00 Postępowanie
wyjaśnienia do treści SWZ_07_07_2023.pdf pdf 185.73 2023-07-07 13:49:34 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 197.04 2023-07-17 11:10:02 Publiczna wiadomość
informacja o unieważnieniu postępowania w zakresie części nr 2.pdf pdf 183.75 2023-08-02 11:57:27 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu.pdf pdf 229.48 2023-08-14 13:51:55 Publiczna wiadomość
informacja dotycząca części nr 4 postępowania.pdf pdf 185.67 2023-08-22 14:50:46 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu w zakresie części nr 4.pdf pdf 220.86 2023-09-06 13:41:42 Publiczna wiadomość
informacja o unieważnieniu postępowania w zakresie części nr 4.pdf pdf 188.15 2023-10-04 14:42:09 Publiczna wiadomość
kwota przeznaczona.pdf pdf 168.18 2023-07-17 09:30:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-04 14:42 Jolanta Kurek Zamawiający - Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, że przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 4 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późniejszymi zmianami) - informacja w załączeniu.

informacja o unieważ [...].pdf

2023-09-06 13:41 Jolanta Kurek Zamawiający - Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późniejszymi zmianami) przekazuje informację o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu w zakresie części nr 4.

informacja o wyborze [...].pdf

2023-08-22 14:50 Jolanta Kurek INFORMACJA DOTYCZĄCA CZĘŚCI NR 4 POSTĘPOWANIA:
Zamawiający - Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, informuje, że unieważnia czynność unieważnienia postępowania w zakresie części nr 4 oraz unieważnia czynność odrzucenia oferty Wykonawcy: Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, NIP: 5272680141, o czym Zamawiający poinformował w piśmie z dnia 14.08.2023 roku „Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu”.

informacja dotycząca [...].pdf

2023-08-14 13:51 Jolanta Kurek Zamawiający - Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13:
1) działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późniejszymi zmianami) informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej w zakresie części nr 1 i 3.
2) działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, że przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 4 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późniejszymi zmianami).

informacja o wyborze [...].pdf

2023-08-02 11:57 Jolanta Kurek Zamawiający - Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, że przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 2 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późniejszymi zmianami).

informacja o unieważ [...].pdf

2023-07-17 11:10 Jolanta Kurek Zamawiający - Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późniejszymi zmianami) przekazuje informacje z otwarcia ofert.

informacja z otwarci [...].pdf

2023-07-17 09:30 Komunikat Zamawiającego Zgodnie z zapisami art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

kwota przeznaczona.p [...].pdf

2023-07-07 13:49 Jolanta Kurek Zamawiający - Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie działając na podstawie art. 135 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późniejszymi zmianami) zwanej dalej ustawą Pzp, przedstawia treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.

wyjaśnienia do treśc [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1084