Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGT.ZP.271.3.2023 Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu E-administracja - nowa jakość usług w Gminie Miłakowo oraz Cyfrowa Gmina

Zamówienia Publiczne
Gmina Miłakowo
Termin:
Zamieszczenia : 26-06-2023 14:36:00
Składania : 12-07-2023 08:00:00
Otwarcia : 12-07-2023 08:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
edytowalne_RGT.ZP.271.3.2023.docx docx 98.87 2023-06-26 14:36:00 Postępowanie
ogloszenie_o_zamowieniu.pdf pdf 140.95 2023-06-26 14:36:00 Postępowanie
RGT.ZP.271.3.2023.pdf pdf 946.3 2023-06-26 14:36:00 Postępowanie
załacznik nr 8 do SWZ.rar rar 5832.33 2023-06-26 14:36:00 Postępowanie
!informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 332.83 2023-07-12 11:30:44 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze strona.pdf pdf 348.3 2023-08-01 12:41:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-01 12:41 Zamówienia Publiczne INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-07-12 11:30 Zamówienia Publiczne Informacja z otwarcia ofert.

!informacja z otwarc [...].pdf

2023-07-12 08:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przekazuje informację dotyczącą kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 370 895,00 zł.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 571