Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-06-2023 08:27:00 |
Składania : | 28-06-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 28-06-2023 10:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający:
GMINA MIASTO KROSNO
ul. Lwowska
28a
38-400 KROSNO
Godziny pracy :
w poniedziałki w godz. 730 do 1630,
od wtorku do czwartku w godz. 730 do 1530,
w piątki w godz. 730 do 1430;
tel. 13 47 43 210
fax 13 47 43 206
2. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w
trybie przetargowym określonym w przepisach regulaminu udzielania zamówień
publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych (§ 8 pkt 1
regulaminu stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 924/20 Prezydenta Miasta
Krosna
z dnia 31 grudnia 2020 r. – publikacja na stronie internetowej
(https://platformazakupowa.pl)
3. Przedmiot zamówienia
„Przebudowa zabytkowego
ceglanego muru klasztornego O.O. Franciszkanów od strony ul. Fortecznej w
Krośnie wpisanego do rejestru zabytków woj. podkarpackiego” – pełnienie funkcji
kierownika budowy
Opis przedmiotu zamówienia wg
Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych - CPV:
71000000-8 Usługi architektoniczne,
budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71300000-1 Usługi inżynieryjne 71520000-9 Usługi nadzoru
budowlanego |
3.1. Zakres prac do
wykonania przy realizacji zadania pn.: „Przebudowa zabytkowego ceglanego muru klasztornego O.O. Franciszkanów
od strony ul. Fortecznej w Krośnie wpisanego do rejestru zabytków woj.
podkarpackiego” – pełnienie funkcji kierownika budowy
1.
Wytyczenie geodezyjne obiektu w terenie,
2.
Objęcie funkcji kierownika budowy wraz z przygotowaniem dokumentów i wykonaniem
czynności kierownika budowy, o których mowa w ustawie Prawo budowlane - Rozdział 5. Rozpoczęcie i prowadzenie robót
budowlanych.,
3.
Prowadzenie dziennika budowy otrzymanego od Zamawiającego,
4.
Zgłoszenie rozpoczęcia robót do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego
dla Miasta Krosna.
W
celu dokonania zgłoszenia robót do PINB, kierownik budowy przedłoży
Zamawiającemu do trzech dni od podpisania umowy następujące dokumenty:
1.
Oświadczenie kierownika budowy, stwierdzające sporządzenia planu bezpieczeństwa
i ochrony zdrowia oraz przyjęcia obowiązku kierowania budową,
2.
Wypełniony druk „Informacja zawierająca dane zamieszczone w ogłoszeniu
dotyczącym BIOZ”,
3.
Decyzję uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
4.
Aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu
zawodowego.
5.
Zaświadczenie/potwierdzenie, że kierownik budowy, przez co najmniej 18 miesięcy
brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych
wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury
(zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece
nad zabytkami, t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 710 z późn. zm.).
6.
Po wytyczeniu geodezyjnym Wykonawca przedłoży zamawiającemu dokumentację
geodezyjną potwierdzającą wytyczenie obiektu w terenie.
Oferent
jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do
prawidłowej realizacji zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość
unieważnienia postępowania bez podania przyczyn bez żadnego odszkodowania na
rzecz Wykonawcy.
4. Termin realizacji:
1)
Planowany termin realizacji zamówienia:
a)
rozpoczęcie: od
dnia podpisania umowy
b)
zakończenie:
30 sierpnia 2023r.
5. Warunki wymagane od wykonawców:
5.1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą
następujące dokumenty:
1.
Wypełniony formularz oferty przetargowej - Załącznik
Nr 1.
2. Aktualny
odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej (CEIDG).
3. Wykaz
personelu do wykonania zamówienia, –
Załącznik Nr 3, wraz z kopią uprawnień budowlanych i Zaświadczeniem/potwierdzeniem,
że kierownik budowy, przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach
budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub
inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (zgodnie z art. 37c ustawy z dnia
23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, t.j. Dz. U. z 2021
r. poz. 710 z późn. zm.).
6. Informacje:
1.
Zamówienie
podlega rozliczeniu ryczałtowemu, a cena ryczałtowa za wykonanie zamówienia
wynika ze złożonej oferty przez Wykonawcę. Charakter przyjętego wynagrodzenia oznacza, że jeżeli rzeczywisty rozmiar lub koszt prac koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia
przewyższy planowany, wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu roszczenie
o podwyższenie wynagrodzenia.
Przy wynagrodzeniu ryczałtowym wykonawca nie może więc żądać
podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było
przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac (art. 632 § 1 K.c.).
2. W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie
koszty niezbędne do prawidłowej realizacji
przedmiotu zamówienia, w tym wynikające z postanowień zawartych w SWZ. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty
związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3. Oferta
winna być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną
do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną
w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie.
4. Na
prace objęte zamówieniem wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości i
rękojmi za wady wynosi 12 miesięcy od
daty odbioru prawidłowo wykonanych prac objętych zamówieniem.
5. Płatność
za realizację zamówienia, po wykonaniu zamówienia i bezusterkowym odbiorze
zamówienia przez Zamawiającego jednorazowo, w terminie 21 dni od daty wpływu
prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego.
7. Wyjaśnienia dotyczące treści specyfikacji:
Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o
wyjaśnienia dotyczące zamówienia za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno.
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania
się z wykonawcami jest:
1)
W
sprawach formalnych i merytorycznych:
Marian Jerzyk Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a .
8. Sposób składania ofert:
a) Wykonawca może złożyć tylko jedną
ofertę.
b) Treść oferty musi być zgodna z
wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.
c)
Oferta może być złożona tylko do upływu terminu
składania ofert.
d) Do upływu terminu składania ofert
wykonawca może wycofać ofertę.
e)
Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie
terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym
upłynął termin składania ofert.
f)
W przypadku awarii Platformy, która powoduje brak
możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego,
otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. W takiej sytuacji
Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie
internetowej prowadzonego postępowania.
g) Oferta musi zawierać informacje,
których zakres Zamawiający określił w załączonym formularzu „Oferty”.
Zaleca się zastosowanie formularza oferty przygotowanego przez Zamawiającego
oraz pozostałych załączników.
h) Ofertę wraz z wymaganymi
dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno
na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 28 czerwca
2023 r., do godziny 10.00.
i)
Do
oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty.
j)
Po
wypełnieniu Formularza oferty i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników
należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.
k) W procesie składania oferty za
pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie
przesłanym za pośrednictwem platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie
podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować ważność
podpisu przed złożeniem oferty.
l)
Za
datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie
(platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż
ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i
złożona.
m) Szczegółowa instrukcja dla
wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na
stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
n)
Otwarcie
ofert nastąpi w dniu 28 czerwca 2023 r. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, w
siedzibie Zamawiającego, Krosno, ul. Lwowska 28a, pokój nr 210, o godzinie 10.30.
o) Informację z
otwarcia ofert Zamawiający udostępni na platformazakupowa.pl w sekcji
„Komunikaty” na stronie przedmiotowego postępowania.
p) Oferta powinna zawierać wszystkie
wymagane w SIWZ
oświadczenia i dokumenty, bez dokonywania w ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń
lub zmian ze strony wykonawcy.
q) Oferta powinna być:
a. sporządzona na podstawie
załączników SIWZ w
języku polskim,
b. złożona w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl,
c. podpisana kwalifikowanym podpisem
elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby
upoważnioną/upoważnione;
r) Wykonawca, za pośrednictwem
platformazakupowa.pl może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub
wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w
instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
s) Każdy z wykonawców może złożyć
tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej
propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez
danego wykonawcę.
t) Dokumenty i oświadczenia składane
przez wykonawcę powinny być sporządzone w języku polskim. W przypadku
załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca
obowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.
u) Maksymalny rozmiar jednego pliku
przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany,
wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi: 100 MB.
v) Oferta musi być podpisana przez
osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu
bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów.
w) Wykonawcy składający ofertę
wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.
x)
Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno
reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o
zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do
reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z
Zamawiającym wymagane będzie złożenie kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
y) Pełnomocnictwo musi wskazywać
pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
z) Pełnomocnictwo musi być podpisane
przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania
zobowiązań w jego imieniu.
aa) Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone
wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
bb) Korespondencja z Zamawiającym oraz
rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego
pełnomocnictwem.
Podmiot składający ofertę jako
uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako
uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i
na tej podstawie wszystkie oferty z jego udziałem zostaną odrzucone.
9.
Kryterium oceny ofert :
Przed oceną ofert Zamawiający
sprawdzi formalną stronę uczestnictwa wykonawcy w postępowaniu.
Zamawiający zastrzega sobie na
etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień dotyczących jej
treści.
Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował
następującym kryterium :
- Najniższa
cena-
100%
Zamawiający
niezwłocznie zawiadomi pisemnie wybranego wykonawcę, że jego oferta została
wybrana, jako najkorzystniejsza, a także pozostałych wykonawców o dokonanym
wyborze.
Zawiadomienie
wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zleceniem wykonania
przedmiotowego zamówienia oraz zaproszeniem do zawarcia umowy.
10. Skład dokumentacji przetargowej:
1.
Załącznik
Nr 1 - formularz oferty przetargowej.
2.
Załącznik Nr 2 – Dokumentacja projektowa
3. Załącznik
Nr 3 – wykaz personelu do realizacji zamówienia
4. Załącznik
Nr 4 - Wzór umowy.
5. Załącznik
Nr 5 - Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych.
Kopia decyzji pozwolenia na budowę
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-06-28 10:54 | Marian Jerzyk | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty