Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-06-2023 11:22:00 |
Składania : | 06-07-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 06-07-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
zakup telefonów VoIP wraz z dostawą do siedziby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, przy ul. Jasnej 2/4, zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1.
TERMIN
REALIZACJI: 7 dni od dnia przekazania Zlecenia. Wzór Zlecenia stanowi załącznik nr 2.
GWARANCJA: 24 m-ce (Zamawiający wymaga dostarczenia kart
gwarancyjnych wraz z dostawą telefonów).
DOSTAWA: dostawa zamówienia będzie potwierdzona
protokołem odbioru, podpisanym przez obie strony.
Po
wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle drogą mailową do Wykonawcy,
Zlecenie na przedmiot zamówienia.
Zlecenie będzie zawierało:
przedmiot zamówienia, wartość zamówienia z oferty, termin realizacji zamówienia
(7 dni od dnia przesłania zamówienia) oraz warunki płatności (Zamawiający
dokona zapłaty na podstawie faktury VAT oraz protokołu odbioru, przelewem na
konto Wykonawcy wskazane w fakturze, w ciągu 14 dni od daty złożenia faktury w
siedzibie Zamawiającego).
ZAŁĄCZNIKI
załącznik
nr 1 - opis przedmiotu zamówienia,
załącznik
nr 2 – wzór Zlecenia,
załącznik nr 3 - zasady postępowania w trybie
zapytania ofertowego.
Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie
treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni
robocze przed terminem składania ofert tj. termin na zadawanie pytań upływa w
dniu 3 lipca 2023 r. o godz. 24.00.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez
poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może
zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych
środków.
W przypadku pytań:
o
merytorycznych,
proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij
wiadomość",
o
związanych
z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym
potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie Zlecenia.
Wiadomości z platformy zakupowej
mają charakter informacyjny.
2023-07-10 10:58 | Magdalena Jańczuk | Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-19-2023 |
Komunikaty