Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZ/12/2023 Zakup wraz z dostawą ciekłego azotu oraz gazów technicznych w butlach dla Szpitala Klinicznego im.K.Jonschera UM w Poznaniu.

Termin:
Zamieszczenia : 26-06-2023 13:09:00
Składania : 04-07-2023 10:00:00
Otwarcia : 04-07-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Prosimy o uzupełnienie formularza asortymentowo-cenowego z załącznika nr 1 !!!

Oferty bez wypełnionego załącznika nie będą brane pod uwagę.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 61 8480-402

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
WZÓR UMOWY NA DOSTAWY SUKCESYWNE.doc doc 65.5 2023-06-26 13:09:00 Postępowanie
Formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 1.docx docx 20.02 2023-06-26 13:10:59 Postępowanie

Komunikaty

2023-06-29 14:33 Sebastian Woźniak Dotyczy zapytania od firmy Air Products sp. z o.o. z dnia27.06.2023:

I. WZÓR UMOWY
Wykonawca wnosi o zmianę §3 z treści:
Dostawca (na własny koszt i ryzyko) zobowiązuje się dostarczyć do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu (bezpośrednio do pomieszczeń magazynowych; w dni robocze do godz. ….… - wysokość wjazdu: …… m) produkty przedstawione w załączniku/ach do niniejszej umowy - w nieprzekraczalnym terminie do ….. dni roboczych (licząc od daty złożenia pisemnego zamówienia przez Zamawiającego).
Do pierwszej dostawy Dostawca dołączy wymagane prawem (aktualne) dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do obrotu i stosowania na terytorium RP.

na treść:

Dostawca (na własny koszt i ryzyko) zobowiązuje się dostarczyć do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu ( pod drzwi pomieszczeń magazynowych Zamawiającego - nie dotyczy czynności wewnątrz magazynu Zamawiającego), ; w dni robocze do godz. ….… - wysokość wjazdu: …… m) produkty przedstawione w załączniku/ach do niniejszej umowy - w nieprzekraczalnym terminie do 2 dni roboczych (licząc od daty złożenia pisemnego zamówienia przez Zamawiającego).
-AKCEPTUJEMY ZMIANĘ

Dostawca na wezwanie Zamawiającego ma obowiązek przesłania w formie elektronicznej na adres e mail:……………………………………wymaganych prawem (aktualnych) dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanych produktów do obrotu i stosowania na terytorium
-PODTRZYMUJEMY ZAPISY Z WZORU UMOWY

Wykonawca wnosi o zmianę §5 pkt 5 z treści:
W przypadku braku pełnej realizacji przedmiotu umowy, Strony niniejszej umowy (na wniosek Zamawiającego) mogą w formie aneksu przedłużyć termin jej obowiązywania o dalsze trzy miesiące.
na treść:
2
W przypadku braku pełnej realizacji przedmiotu umowy, Strony niniejszej umowy (na wniosek Zamawiającego) mogą w formie aneksu przedłużyć termin jej obowiązywania o dalsze trzy miesiące. Wymagana jest obustronna akceptacja zaproponowanych zmian
-AKCEPTUJEMY ZMIANĘ

II. KRYTERIA I WARUNKI FORMALNE
Dotyczy pkt. 3 „Termin realizacji”
Wykonawca wnosi o zmianę pkt. 3 z treści:
48 godzin od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”
na treść:
2 dni robocze od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”
-AKCEPTUJEMY ZMIANĘ

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Formularz asortymentowo-cenowy Proszę podać wartość całego formularza z załącznika numer 1 1 dostawa Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera
Szpitalna 27/33
60-572, Poznań
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 48 godzin od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 246