Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KZP.382.07.2023 „REMONT ELEWACJI BUDYNKÓW GORCE I TATRY PODHALAŃSKIEJ PAŃSTWOWEJ UCZELNI ZAWODOWEJ W NOWYM TARGU”

Termin:
Zamieszczenia : 26-06-2023 15:55:00
Składania : 11-07-2023 10:00:00
Otwarcia : 11-07-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

1.       Przedmiotem zamówienia jest „REMONT ELEWACJI BUDYNKÓW GORCE I TATRY PODHALAŃSKIEJ PAŃSTWOWEJ UCZELNI ZAWODOWEJ W NOWYM TARGU”.

2.       Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zgodnie z przepisami technicznymi i normami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.), a także:

1) dokumentacją projektową wraz z przedmiarem robót,

2) specyfikacją warunków zamówienia,

3) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych,

4) projektowanymi postanowieniami umowy.


3.       Przedmiot zamówienia obejmuje w  szczególności:

3.1.    Remont elewacji budynków Gorce i Tatry Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu;

1. Obiektem objętym zadaniem jest budynek "GORCE" stanowiący cześć kompleksu Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu.

Parametry techniczne:

- długość obiektu 77,5 m,

- szerokość obiektu 33,2 m,

- wysokość obiektu 18,2 m;

Zakres prac:

Remont fragmentów elewacji obiektu w zakresie:

- elementów kamiennych,

- ocieplenia i tynków strukturalnych,

- elementów drewnianych elewacji,

- wyposażenia elewacyjnego;

Remont elementów pokrycia dachowego:

- przegląd i remont łapaczy śniegu,

- wykonanie instalacji rozmrażania rynien i rur spustowych.

2.         Obiektem objętym zadaniem jest budynek "TATRY" stanowiący cześć kompleksu Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu.

Parametry techniczne:

- długość obiektu 95,3 m,

- szerokość obiektu 40,1 m,

- wysokość obiektu 15,98 m;

Zakres prac:

 Remont elewacji obiektu w zakresie:

- elementów kamiennych,

- ocieplenia i tynków strukturalnych,

- elementów drewnianych elewacji,

- wyposażenia elewacyjnego;

Remont pokrycia dachowego strefy świetlika:

- przegląd i remont łapaczy śniegu,

- remont świetlika,

- wymiana pokrycia dachowego wokół świetlika,

- wykonanie podestów technologicznych.

3.2. Wykonawca wykona wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.

4.       Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, techniczna oraz  przedmiary robót - stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.

5.       Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest ponadto do:

5.1.    Wykonania dokumentacji powykonawczej, w formie zbroszurowanego operatu kolaudacyjnego;

5.2.    Wykonanie przez wszelkich prac przygotowawczych, związanych z wymogami BHP, organizacją placu budowy;

5.3.    Uporządkowanie terenu budowy;

5.4.    Likwidacje placu budowy;

5.5.    Wykonanie wszelkich innych prac nieobjętych SWZ, a koniecznych do wykonania ze względu na obowiązujące przepisy i sztukę budowlaną.

6.       Prace winny być prowadzone zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym.

7.       Zamawiający będzie wymagał szczególnie sprawnego wykonania prac powodujących wyłączenie pomieszczeń administracyjnych.

8.       Wymagany minimalny okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady, na wykonane roboty
i zabudowane materiały wynosi minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego (parametr punktowany). Oferty z krótszym niż wymagany oferowanym okresem gwarancji zostaną odrzucone jako niespełniające warunków udziału w postępowaniu.

9.       Wykonawca musi dołączyć do oferty tabelę elementów rozliczeniowych (TER), sporządzony metodą ogólną wg sporządzonego przez siebie przedmiaru robót lub skorzystać z materiału pomocniczego w postaci przedmiaru robót załączonego do SWZ.

10.   Wykonawca jest odpowiedzialny za zapewnienie bezpiecznych warunków na placu budowy
i w jego otoczeniu.

11.   W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w roboczych konsultacjach i dokonywania bieżących uzgodnień z Zamawiającym.

12.   Obowiązującym sposobem rozliczenia robót jest rozliczenie dokonywane na podstawie kosztorysu powykonawczego. Wykonawca ma prawo na etapie sporządzania oferty zgłosić Zamawiającemu zauważone, pominięte roboty, zwłaszcza jeżeli ich waga lub znaczenie jest istotne dla prawidłowej wyceny – jednak, bez wyraźnej dyspozycji Zamawiającego w formie oficjalnej korekty przedmiaru nie ma prawa samodzielnie zmieniać wycenianego przedmiaru robót poprzez dopisywanie dodatkowych pozycji kosztorysowych lub zmienianie ilości robót.

13.   Jeżeli Wykonawca pominie, w kosztorysie ofertowym, którąkolwiek z pozycji ujętych
w przedmiarze robót, tj. nie wyceni pozycji (będzie pusta kolumna cena i wartość w jakiejś pozycji) – Zamawiający taką ofertę odrzuci uznając, że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia (istotna zmiana zakresu przedmiotu zamówienia) – na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. Zamawiający nie odrzuci oferty jeśli Wykonawca w jakiejś pozycji cena i wartość wpisze 0 zł. 

14.   Kosztorysy ofertowe należy sporządzać w układzie, kolejności i uszczegółowieniu pobranych przedmiarów robót. Nie dopuszcza się możliwości tworzenia dodatkowych pozycji kosztorysu, innych od tych zawartych w przekazanych przedmiarach robót.

15. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udokumentowania sposobu zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zadania, jako warunek dokonania odbioru końcowego zadania.

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ-elewacja, 26.06.2023.docx docx 156.91 2023-06-26 15:55:00 Postępowanie
zał. 1 - Dokumentacja techniczna, przedmiary.zip zip 23976.94 2023-06-26 15:55:00 Postępowanie
zał. 2 - Formularz ofertowy - elewacja.docx docx 60.34 2023-06-26 15:55:00 Postępowanie
zał. 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału - elewacja.docx docx 26.57 2023-06-26 15:55:00 Postępowanie
zał. 4 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - elewacja.docx docx 22.2 2023-06-26 15:55:00 Postępowanie
zał. 5 - Projektowane postanowienia umowy.docx docx 105.24 2023-06-26 15:55:00 Postępowanie
zał. 6 - Oświadczenie grupa kapitałowa - elewacja.docx docx 28.61 2023-06-26 15:55:00 Postępowanie
zał. 7 - ID postępowania - elewacja.docx docx 21.81 2023-06-26 15:55:00 Postępowanie
zał. 8 - Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów, elewacja.docx docx 33.6 2023-06-26 15:55:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu - elewacja- 26.06.2023.pdf pdf 162.4 2023-06-26 15:55:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert KZP.382.07.2023.pdf pdf 56.78 2023-07-11 15:39:30 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - 20.07.2023.pdf pdf 62.56 2023-07-24 14:26:09 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-24 14:26 Sabina Krauzowicz-Gazda Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - 20.07.2023

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-07-20 14:21 Sabina Krauzowicz-Gazda Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2023-07-11 15:39 Sabina Krauzowicz-Gazda Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-07-11 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 941 282,44 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 388