Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DK.DZ-DB.Di.264.2.2023 Dostawa przyczepy niskopodwoziowej i przyczepy budowlanej tandem na potrzeby Dolina Krynki Sp. z o.o. w Sokółce

Dział Zamówień
DOLINA KRYNKI SP. Z O.O.
Termin:
Zamieszczenia : 30-06-2023 13:54:00
Składania : 10-07-2023 13:00:00
Otwarcia : 10-07-2023 13:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 227.75 2023-06-30 13:54:00 Postępowanie
I. SWZ -sig.pdf pdf 1004.91 2023-06-30 13:54:00 Postępowanie
Załączniki Część I.zip zip 711.63 2023-06-30 13:54:00 Postępowanie
Załączniki Część II.zip zip 712.63 2023-06-30 13:54:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert-sig.pdf pdf 463.67 2023-07-10 19:11:47 Publiczna wiadomość
Unieważnienie-sig.pdf pdf 569.93 2023-07-12 14:07:14 Publiczna wiadomość
Wybór oferty najkorzystniejszej-sig.pdf pdf 566.63 2023-07-25 10:55:50 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-25 10:55 Dział Zamówień Stosownie do treści art. 253 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022r.
poz. 1710 z późn. zm.), Zamawiający – Dolina Krynki Sp. z o.o., ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka informuje, że w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa przyczepy niskopodwoziowej i przyczepy budowlanej
tandem na potrzeby Dolina Krynki Sp. z o.o. w Sokółce.” Część II. Dostawa fabrycznie nowej przyczepy budowlanej
tandem na potrzeby Dolina Krynki Sp. z o. o. w Sokółce, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty.

Wybór oferty najkorz [...].pdf

2023-07-12 14:07 Dział Zamówień Działając na mocy art. 260 ust. 2 w związku z art. 255 pkt 2) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), Zamawiający – Dolina Krynki Sp. z o.o., ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka zawiadamia o unieważnieniu części postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa przyczepy niskopodwoziowej i przyczepy budowlanej tandem na potrzeby Dolina Krynki Sp. z o.o. w Sokółce. Część I. Dostawa fabrycznie nowej przyczepy niskopodwoziowej na potrzeby Dolina Krynki Sp. z o. o. w Sokółce.”

Unieważnienie-sig.pd [...].pdf

2023-07-10 19:11 Dział Zamówień Stosownie do treści art. 222 ust. 5 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 1710 z późn. zm.), Zamawiający, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje z otwarcia ofert w postępowaniu pn.: Dostawa przyczepy niskopodwoziowej i przyczepy budowlanej tandem na potrzeby Dolina Krynki Sp. z o.o. w Sokółce

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-07-10 13:00 Komunikat Zamawiającego Działając na mocy art. 222 ust. 4 Ustawy z dnia 11 września 2019 - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia: 420 000,00 zł; w tym:
na część I: 250 000,00 zł
na część II: 170 000,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 321