Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 272.10.2023 Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego we Wrześni

Magdalena Michalak
Starostwo Powiatowe we Wrześni Department: Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Europejskich
Deadlines:
Published : 29-06-2023 11:50:00
Placing offers : 17-07-2023 10:00:00
Offers opening : 17-07-2023 10:15:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ogłoszenie.pdf pdf 140.3 2023-06-29 11:50:00 Proceeding
SWZ bez negocjacji .doc doc 241 2023-06-29 11:50:00 Proceeding
Zał. 1 a- formularz cenowy (1).xlsx xlsx 17.09 2023-06-29 11:50:00 Proceeding
Załacznik 1- formularz ofertowy.doc doc 66.5 2023-06-29 11:50:00 Proceeding
załaczniknr 2 - oświdczenie 125 ust. 1.docx docx 24.73 2023-06-29 11:50:00 Proceeding
Załącznik 4- wzór umowy_usługi pocztowe (1).doc doc 134 2023-06-29 11:50:00 Proceeding
załącznik 5-opis przedmiotu zamówienia (1).doc doc 77 2023-06-29 11:50:00 Proceeding
Załącznik nr 3-informacja GRUPA KAPITAŁOWA.doc doc 36.5 2023-06-29 11:50:00 Proceeding
odpowiedzi i modyfikacje na stronę 05.07.23 r.docx docx 32 2023-07-05 14:20:13 Public message
odpowiedzi i modyfikacje na stronę 05.07.23 r.docx.xades xades 10.78 2023-07-05 14:20:13 Public message
zmiana ogłoszenia.pdf pdf 38.69 2023-07-05 14:20:13 Public message
zmodyfikowanywzór umowy_usługi pocztowe_cz-b.doc doc 136 2023-07-05 14:20:13 Public message
odpowiedzi i modyfikacje na stronę 05.07.23 r.docx docx 24.38 2023-07-11 14:28:47 Public message
odpowiedzi i modyfikacje na stronę 05.07.23 r.docx.xades xades 10.79 2023-07-11 14:28:47 Public message
Załacznik 1- zmodyfikowany formularz ofertowy.doc doc 64.5 2023-07-11 14:28:47 Public message
zmiana ogłoszenia.pdf pdf 37.16 2023-07-11 14:28:47 Public message
zmodyfikowany wzór umowy_usługi pocztowe_cz-b.doc doc 134 2023-07-11 14:28:47 Public message
zestawienie ofert.docx docx 17.74 2023-07-17 15:18:47 Public message
wybór.pdf pdf 147.25 2023-07-26 10:33:48 Public message

Announcements

2023-07-26 10:33 Joanna Suplewska Dotyczy: wyboru wykonawcy w przetargu w trybie podstawowym bez negocjacji na „Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego we Wrześni”

Uprzejmie informujemy, że na posiedzeniu w dniu 26.07.2023 roku Zarząd Powiatu Wrzesińskiego podjął uchwałę o wyborze wykonawcy w w/w postępowaniu.
W związku z tym na podstawie art. 253 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zawiadamiamy o tym że wybiera się jako najkorzystniejszą ofertę wykonawcy:

Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa.
Wykonawca ten spełnia warunki udziału w postępowaniu, a złożona przez niego oferta uzyskała
100 pkt, z czego 60 pkt w kryterium „cena”, 40 pkt w kryterium „śledzenie przesyłek rejestrowanych” oraz jest zgodna z treścią SWZ i ustawą Prawo zamówień publicznych.

wybór.pdf

2023-07-17 15:18 Magdalena Michalak Zamawiający w załączeniu zamieszcza informację z otwarcia ofert.

zestawienie ofert.do [...].docx

2023-07-17 10:00 Buyer message Kwota na realizację zadania:309.000,00
2023-07-11 14:28 Magdalena Michalak Informujemy, że na posiedzeniu w dniu 11 lipca 2023 r Zarząd Powiatu Wrzesińskiego zatwierdził odpowiedź na pytanie zadane przez wykonawcę. W związku z tym na podst. art. 284 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych odpowiadamy na pytanie oraz na podst. art. 286 ust. 1 ustawy PZP modyfikujemy treść SWZ i w związku z modyfikacją, na podstawie art. 286 ust. 3 przedłużamy termin do składania i otwarcia ofert z dnia 12.07.2023 na dzień 17.07.2023 r. godziny pozostają bez zmian
PYTANIE 1
Umowa, § 3 ust. 7.
Wykonawca zwraca ponownie uwagę, że przepisy prawa nie przewidują instytucji „prawidłowej” faktury VAT. Ustawa o podatku od towarów i usług (Dz.U.2018.0.2174 t.j. – Ustawa z dnia 11 marca 2004 r.) w art. 106e wymienia jedynie niezbędne elementy, które musi zawierać faktura. W przypadku stwierdzenia niezgodności w fakturze Zamawiający zgłasza uwagi do Wykonawcy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca wystawia dokument korygujący fakturę, który zgodnie z ustawą nie zwalnia Zamawiającego z zapłaty za fakturę w wyznaczonym terminie. Dlatego zapis o poprawnie wystawionej fakturze nie może zostać zaakceptowany przez Wykonawcę, gdyż rodzi niebezpieczeństwo długoterminowego odwlekania z zapłatą przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy za zrealizowane usługi.
Ze względu na powyższe Wykonawca prosi o wykreślenie zapisu dotyczącego „prawidłowej” faktury VAT.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody.

PYTANIE 2
SWZ. III Tryb udzielenia zamówienia ust. 11, Załącznik nr 1 ust. 12 litera e).
Wykonawca biorąc pod uwagę udzieloną odpowiedź na zadane pytanie informuje, że wykonuje przedmiot zamówienia wykorzystując pojazdy samochodowe.
Mając to na uwadze ponownie Wykonawca prosi o wykreślenie wymogu elektromobilności z zapisów dokumentacji przetargowej.

Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę na wykreślenie oświadczenia o elektrobobilności z zapisów dokumentacji przetargowej.

PYTANIE 3

Wykonawca zwraca uwagę, że wskazanie placówki pocztowej obsługującej Zamawiającego leży w interesie obydwóch stron postępowania zapewniając jego przejrzystość i transparentność
Mając na uwadze powyższe Wykonawca zwraca się z ponowną prośbą o dopuszczenie po rozstrzygnięciu przedmiotowego postępowania wpisania do umowy kwestii technologicznych między innymi takich jak: wskazanie placówki pocztowej obsługującej Zamawiającego i regulaminów?

Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę na wpisanie do umowy po rozstrzygnięciu postępowania placówki pocztowej obsługującej Zamawiającego.

Zamawiający informuje, że w konsekwencji odpowiedzi na pytanie nr 2 wykreśleniu ulega zapis
- z SWZ z ROZDZ. III pkt 11
„Wykonawca oświadcza, iż we flocie pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym) użytkowanych przy wykonywaniu zadania publicznego zleconego przez Zamawiającego będzie dysponował odpowiednim udziałem pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, w momencie konieczności spełnienia postanowień ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (dot. udziałów pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, w rozumieniu art. 2 pkt 12 i 14 ww. ustawy, w ramach wykonywania zadań publicznych zlecanych przez jednostkę samorządu terytorialnego), o ile wykonanie zadania publicznego wymaga dysponowania pojazdami samochodowymi.”
- z formularza ofertowego z pkt 12 e
„oświadczamy, iż we flocie pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym) użytkowanych przy wykonywaniu zadania publicznego zleconego przez Zamawiającego będzie dysponował odpowiednim udziałem pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, w momencie konieczności spełnienia postanowień ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (dot. udziałów pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, w rozumieniu art. 2 pkt 12 i 14 ww. ustawy, w ramach wykonywania zadań publicznych zlecanych przez jednostkę samorządu terytorialnego), o ile wykonanie zadania publicznego wymaga dysponowania pojazdami samochodowymi”
- z umowy paragraf 12
„Wykonawca oświadcza, iż we flocie pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym) użytkowanych przy wykonywaniu zadania publicznego zleconego przez Zamawiającego będzie dysponował odpowiednim udziałem pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, w momencie konieczności spełnienia postanowień ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (dot. udziałów pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, w rozumieniu art. 2 pkt 12 i 14 ww. ustawy, w ramach wykonywania zadań publicznych zlecanych przez jednostkę samorządu terytorialnego), o ile wykonanie zadania publicznego wymaga dysponowania pojazdami samochodowymi.”




odpowiedzi i modyfik [...].docx

odpowiedzi i modyfik [...].xades

Załacznik 1- zmodyfi [...].doc

zmiana ogłoszenia.pd [...].pdf

zmodyfikowany wzór u [...].doc

2023-07-05 14:20 Magdalena Michalak Informujemy, że na posiedzeniu w dniu 5 lipca 2023 r Zarząd Powiatu Wrzesińskiego zatwierdził odpowiedź na pytanie zadane przez wykonawcę. W związku z tym na podst. art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych odpowiadamy na pytanie oraz na podst. art. 286 ust. 1 ustawy PZP modyfikujemy treść SWZ i w związku z modyfikacją, na podstawie art. 286 ust. 3, przedłużamy termin do składania i otwarcia ofert z dnia 10.07.2023 na dzień 12.07.2023 r. godziny pozostają bez zmian :




PYTANIE 1
SWZ XV. Sposób obliczania ceny ust. 3, Umowa, § 3 ust. 4.
Należy zwrócić uwagę, iż w przedmiocie zamówienia Zamawiający wskazał 24-miesięczny okres obowiązywania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, natomiast Wykonawca jako operator wyznaczony, zobowiązany do świadczenia powszechnych usług pocztowych, które objęte są przedmiotem zamówienia, nie może swobodnie ustalać cen za świadczenie tego typu usług. Zgodnie z art. 57 Ustawy Prawo Pocztowe operator wyznaczony jest zobligowany do przedłożenia Prezesowi UKE projektu cennika usług powszechnych, który co do zasady nie może przekroczyć maksymalnych rocznych poziomów opłat za usługi powszechne określonych w decyzji, o której mowa w art. 55 ust. 1 Prawa pocztowego, dotyczącym przystępności cenowej tych usług. Natomiast przepisy art. 53 i 54 ustawy Prawo pocztowe wyznaczają ścisły reżim ustalania opłat za świadczenie powszechnych usług pocztowych.
Zatem w przypadku zmiany cen w trakcie wykonywania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, zwłaszcza wiążącej strony w dłuższym okresie czasu, w świetle istotnych postanowień zawartych w SWZ, Wykonawca zmuszony będzie do świadczenia powszechnych usług pocztowych z naruszeniem przepisów ustawowych – nie tylko z zakresu Prawa Pocztowego, ale także cywilnego, czy antymonopolowego. Taki stan rzeczy byłby niedopuszczalny, zarówno ze względu na ustawowe obowiązki ciążące na Wykonawcy jako operatorze publicznym, jak również ze względu na narażenie Wykonawcy na odpowiedzialność odszkodowawczą, której zakres trudno nawet przewidzieć.
W związku z powyższym Wykonawca prosi o wprowadzenie w treści SWZ zapisów dopuszczających możliwość zmiany cen jednostkowych świadczenia usług, zatwierdzonych przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w trakcie obowiązywania umowy o brzmieniu:
„W przypadku zmiany „cen jednostkowych brutto” w poszczególnych pozycjach wpisanych przez Wykonawcę w Formularzu cenowym w sytuacji spowodowanej zmianami tych cen w sposób dopuszczony przez Prawo Pocztowe (pod warunkiem wcześniejszego zatwierdzenia nowych cen usługi lub usług przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej); jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie cen jednostkowych poszczególnych usług, Zamawiający, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu ze strony Wykonawcy o zaistnieniu tego zdarzenia, zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za świadczone usługi w wysokości obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT.”
Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wprowadzenie wyżej wymienionego zapisu wówczas Wykonawca prosi o złagodzenie stanowiska Zamawiającego w kwestii gwarancji utrzymania cen jednostkowych za świadczone usługi pocztowe poprzez zastosowanie niżej podanej zasady:
„Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane i zwrócone (…), przy czym przez pierwsze 12 miesięcy realizacji Umowy obowiązywać będą ceny jednostkowe podane przez wykonawcę w ofercie. Przez następne 12 miesięcy wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie iloczyn ilości przesyłek poszczególnych rodzajów zrealizowanych w okresie miesięcznym i cen jednostkowych za poszczególne rodzaje tych przesyłek określonych w aktualnym cenniku Wykonawcy”.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody.

PYTANIE 2
Umowa, § 3 ust. 7.
Wykonawca informuje, iż faktury za usługi pocztowe wystawiane są za pośrednictwem scentralizowanego systemu informatycznego, którego wymogi określają takie kryteria jak termin wystawienia faktury, datę wysłania faktury do klienta, jak również termin płatności będący w ścisłej zależności z terminami sporządzenia faktury. Standardowo obowiązujący termin płatności faktury określony jako 14 dni od daty wystawienia faktury został wprowadzony ze względu na zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu fakturowania wykonawcy oraz zarządzania płatnościami wynikającymi z zawartych umów. Takie rozwiązanie daje możliwość oszacowania terminów wpływu środków oraz opóźnień w ich płatnościach.
Czy w związku z powyższym, Zamawiający zaakceptuje inny niż określony przez Zamawiającego w umowie termin płatności, tj. liczony od dnia wystawienia faktury określony jako 14 dni od daty wystawienia faktury VAT, pozwalający terminowo dokonać płatności za wykonane usługi w ramach przedmiotu zamówienia?
Ponadto pragniemy zwrócić uwagę na fakt, że określenie momentu zapłaty jako uznanie obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego nie pozwala Wykonawcy swobodnie dysponować środkami za wykonane usługi – co jest niezgodne z orzecznictwem sądów w tej sprawie oraz uniemożliwia Wykonawcy monitorowanie terminowości płatności za świadczone usługi oraz naliczanie ewentualnych odsetek za zwłokę. Termin zapłaty należności cywilnoprawnych reguluje art. 454 Kodeksu cywilnego, który regulując miejsce wykonania zobowiązania traktuje także o chwili spełnienia świadczenia, co nie budzi wątpliwości chociażby ze względu na orzecznictwo Sądu Najwyższego. W przypadku zobowiązań cywilnoprawnych zasadą jest, że zapłata dokonana jest dopiero z chwilą uznania rachunku bankowego wierzyciela, co gwarantuje, m.in. prawidłowe monitorowanie rozliczania stron.
Wykonawca zwraca również uwagę, że przepisy prawa nie przewidują instytucji „prawidłowej” faktury VAT. Ustawa o podatku od towarów i usług (Dz.U.2018.0.2174 t.j. - Ustawa z dnia 11 marca 2004 r.) w art. 106e wymienia jedynie niezbędne elementy, które musi zawierać faktura. W przypadku stwierdzenia niezgodności w fakturze Zamawiający zgłasza uwagi do Wykonawcy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca wystawia dokument korygujący fakturę, który zgodnie z ustawą nie zwalnia Zamawiającego z zapłaty za fakturę w wyznaczonym terminie. Dlatego zapis o poprawnie wystawionej fakturze nie może zostać zaakceptowany przez Wykonawcę, gdyż rodzi niebezpieczeństwo długoterminowego odwlekania z zapłatą przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy za zrealizowane usługi.
Ze względu na powyższe Wykonawca prosi o zmianę zapisu § 3 ust. 7 na następujący:
„Rozliczenia za wykonane usługi pocztowe następować będą w okresach miesięcznych, w formie opłaty „z dołu", w terminie do 14 dni od daty wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę, przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze VAT. Za dzień zapłaty strony przyjmują dzień wpływu środków na rachunek bankowy Wykonawcy”

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody.



PYTANIE 3
SWZ. III Tryb udzielenia zamówienia ust. 8, Umowa, § 4 ust. 3.
Mając na uwadze skalę zatrudnienia występującą u Wykonawcy we wskazanych przez Zamawiającego obszarach zwracamy się z prośbą o złagodzenie stanowiska Zamawiającego i zastąpienie wskazanego w treści pytania zapisu zapisem o następującej treści:
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy osób wykonujących czynności doręczania, przemieszczania oraz przyjmowania przesyłek w placówce pocztowej operatora bezpośrednio obsługującej Zamawiającego na terenie miasta Września, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy”.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody.

PYTANIE 4
Umowa, § 4 ust. 5.
Wykonawca informuje, że przygotowanie dokumentacji potwierdzającej zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wymaga zaangażowania personelu zatrudnionego w obsłudze kadrowej u Wykonawcy oraz określonego limitu czasowego.
Brak określenia przedziału ilościowego oraz czasowego dla badanego personelu Wykonawcy pod kątem zatrudnienia na podstawie umowy o pracę naraża Wykonawcę na poniesienie dodatkowych nieuzasadnionych kosztów.
Biorąc pod uwagę powyższe Wykonawca zwraca się z prośbą o złagodzenie stanowiska Zamawiającego (również pod kątem częstotliwości przeprowadzania badania) i zmianę przywołanych w treści pytania zapisów na następujący:
5. W ramach wykonywania czynności kontrolnych, o których mowa w ust. 4 Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego nie częściej niż jeden raz na kwartał przedłoży w wyznaczonym w wezwaniu terminie nie krótszym niż 14 dni wskazane dowody w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w ust. 3, z których musi wynikać spełnianie
warunku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. Wezwanie Zamawiającego każdorazowo może dotyczyć maksymalnie 5 osób.

Odpowiedź:
Zamawiający przychyla się do wniosku Wykonawcy i zmienia treść § 4 ust. 5 umowy, który otrzymuje brzmienie:
„5. W trakcie realizacji umowy w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę/Podwykonawcę, osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności, Zamawiający może wezwać, nie więcej niż jeden raz na kwartał, Wykonawcę/Podwykonawcę w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, nie krótszym niż 14 dni, do złożenia dokumentu/dokumentów, o których mowa w ust. 4. Wezwanie Zamawiającego każdorazowo może dotyczyć maksymalnie 5 osób.”

PYTANIE 5
Umowa, § 7 ust. 3, punkt 1).
Wykonawca w pierwszej kolejności wskazuje, że budzącym wątpliwości stwierdzeniem jest fakt – wynikający z treści Umowy, że to Zamawiający stwierdza, czy zaszły okoliczności mogące stanowić podstawę do nałożenia kar co świadczy o tym, że Zamawiający stawia się na pozycji uprzywilejowanej zakłócając jedną z naczelnych zasad prawa wynikających, zarówno z prawa zamówień publi

odpowiedzi i modyfik [...].docx

odpowiedzi i modyfik [...].xades

zmiana ogłoszenia.pd [...].pdf

zmodyfikowanywzór um [...].doc

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 407