Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa wykonania przeglądu technicznego obiektów budowlanych

Arkadiusz Kloskowski
Urząd Gminy Pruszcz Gdański Oddział: Referat Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 02-07-2023 23:32:00
Składania : 07-07-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

I. Zamawiający:

Gmina Pruszcz Gdański

ul. Zakątek 1

83-000 Juszkowo

 

II. Przedmiot zamówienia:

 

1. Wykonanie  przeglądu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a  ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).

a)  43 szt. placów zabaw  wraz z urządzeniami fitness, boiskami oraz 10 szt. wiat rowerowych i turystycznych należących do Gminy Pruszcz Gdański wymienionych w opisie przedmiotu zamówienie - załącznik nr 1

b) placu zabaw oraz innych obiektów na terenie Podworskiego Parku im. 4 czerwca 1989 roku w Wojanowie wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2

III. Termin wykonania zamówienia:  do 4 tygodni od zawarcia umowy.

IV. Warunki realizacji zamówienia :

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1.       Posiadają prawo do wykonania określonej działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia.

a)       uprawnienia budowlane do sprawowania kontroli technicznej utrzymania obiektów budowlanych 

zgodnie z art. 13 ust 4. ustawy Prawo budowlane,

        b)  ważną polisę obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej inżynierów budownictwa

        c)   zaświadczenie Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa

2.       Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.

3.       Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.

4.       Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zakupem, wynajmem niezbędnych narzędzi i materiałów

             potrzebnych do realizacji przedmiotu Zamówienia.


V. Osoby upoważnione do udzielania informacji ze strony Zamawiającego:
Arkadiusz Kloskowski, tel. 58 692 94 59

VI.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:   

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena zamówienia (wartość brutto wyrażona w zł). Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. ofertę z najniższą ceną)

Wzór umowy do pkt II ust 1 ppkt a - załącznik nr 3.

Wzór umowy do pkt II ust 1 ppkt b - załącznik nr 4.

Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 5.
Kryteria wyboru oferty: cena – 100%.      

                                                                                            
VII. Sposób przygotowania oferty:

1.Cena winna być wyrażona w złotych polskich.

2.Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegać zmianom.

3.Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach formularza cenowego na Platformie Zakupowej OpenNEXUS. Oferta z niekompletnym formularzem cenowym nie będzie brana pod uwagę podczas oceny ofert.

4. Wykonawca składający ofertę oświadcza , że zapoznała się z warunkami, wymogami oraz zapisami zawartymi w załącznikach (w tym ze wzorem umowy) i je akceptuje.

VIII. Odrzucenie oferty:

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129, 185.).

2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1, wykonawca do oferty załącza skan podpisanego przez siebie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu sporządzonego według wzoru stanowiącego - załącznik nr 3 (uzupełniamy o odpowiedni numer, w zależności od okoliczności – przyp.) do zapytania ofertowego.

3. W celu ustalenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1, Zamawiający najpierw bada tę ofertę Wykonawcy, która została oceniona jako najkorzystniejsza.

4. Jeżeli wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie złożył wraz z tą ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w formie wskazanej w pkt 2, Zamawiający wezwie go za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail lub platformy zakupowej do uzupełnienia braku w terminie 3 dni. Po bezskutecznym upływie ww. terminu Zamawiający

odrzuca ofertę wykonawcy

5. Oferta z niekompletnym lub brakiem zamieszczonym wypełnionym formularzem cenowym nie będzie brana pod uwagę podczas oceny ofert.


IX  Miejsce i termin złożenia oferty:

1.       Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową OpenNEXUS.

 

Ofertę należy złożyć do pięciu dni od dnia wystawienia zapytania ofertowego


X.Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.

 

XI. Informacje dodatkowe:

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.                                  

2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostawy/zakupu przedmiotu zamówienia w zależności od podanej ceny.                                                                                      

3) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Dostawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.                                                    

4) W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.             

5) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.                                                                                                                                           

6) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową openNEXUS.                                                                                                                               

7) Termin płatności faktury - 14 dni od daty wpływu.                                                                                          

8) Koszty związane z obsługa , serwisem, dostawą i odbiorem po stronie Dostawcy.                                                                                      

9) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia do upływu terminu składania ofert, bez podania przyczyny.

10) Zamawiający informuje, iż stosownie do treści przepisu art. 703 § 1 Kodeksu cywilnego przysługuje mu prawo do zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek ze złożonych ofert

11) Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz.

1129 z późn. zm.).

 

XII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.

 

XIII.  Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Wykonawców – osób fizycznych:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia   27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy że:

Administrator danych

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Wójt Gminy Pruszcz Gdański, którego dane kontaktowe są następujące:

− adres korespondencyjny: ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo

− nr telefonu: 58 692 94 00

− adres e-mail: sekretariat@pruszczgdanski.pl

Inspektor danych osobowych

We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, ma Pani/Pan prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych na adres mailowy: iod@pruszczgdanski.pl

Cel przetwarzania

Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja umowy lub podjęcie działań przed zawarciem umowy.

Podstawa przetwarzania danych

Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy na podstawie zawartej umowy oraz przepisów prawa. Podanie danych jest obowiązkowe w zakresie przepisów prawa oraz umowne  w pozostałym zakresie. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odmowa podpisania umowy.

Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat, liczone od stycznia roku następnego po rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy, chyba że przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dla tych danych.

Odbiorcy danych:

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione do ujawnienia  im danych na mocy przepisów prawa (np. ZUS, Urzędy Skarbowe). Są nimi również podmioty, które świadczą nam usługi (np. banki).

Prawa osób:

Ma Pani/Pan prawo do: ochrony swoich danych osobowych, dostępu do nich, uzyskania ich kopii, sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl).

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik-nr-1-Opis-przedmiotu-zamówienia-place-zabaw.doc doc 128 2023-07-02 23:32:00 Postępowanie
Załacznik-nr-2-Opis-Przedmiotu-Zamówienia.doc doc 42 2023-07-02 23:32:00 Postępowanie
Wzór umowy zad. nr 1.pdf pdf 676.69 2023-07-02 23:32:00 Postępowanie
Wzór umowy zad. nr 2 załacznik 4.pdf pdf 482.68 2023-07-02 23:32:00 Postępowanie
Oswiadczenie_wykonawcy zał. nr 5.docx docx 16.43 2023-07-02 23:32:00 Postępowanie
Protokół z wyboru oferty przeglady 2023.pdf pdf 232.6 2023-09-07 13:31:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-07 13:31 Arkadiusz Kloskowski W załączeniu przedstawiam wynik postępowania na Usługa wykonania przeglądu technicznego obiektów budowlanych dla Gminy Pruszcz Gdański. Arkadiusz Kloskowski Urząd Gminy Pruszcz Gdański.

Protokół z wyboru of [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie rocznego okresowego przeglądu technicznego obiektów budowlanych Przegląd techniczny obiektów budowlanych placów zabaw oraz fitness Za usługę uważa się wykonanie przeglądów na wszystkich placach zabaw z urządzeniami fitness i boiskami wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1. Proszę o wpisanie ceny (brutto) za całość usługi. PRZED ZŁOŻENIEM OFERTY NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z OBIEKTAMI W TERENIE. 1 usługa - (0)
2 Wykonanie rocznego okresowego przeglądu technicznego obiektów budowlanych Przegląd techniczny obiektów budowlanych wiat rowerowych i turystycznych. Za usługę uważa się wykonanie przeglądów na wszystkich wiatach wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1. Proszę o wpisanie ceny (brutto) za całość usługi. PRZED ZŁOŻENIEM OFERTY NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z OBIEKTAMI W TERENIE. 1 usługa - (0)
3 Wykonanie rocznego i pięcioletniego okresowego przeglądu technicznego obiektów budowlanych Przegląd techniczny Podworskiego Parku im. 4 czerwca 1989 roku w Wojanowie oraz usytuowanego na jego terenie placu zabaw wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2. Proszę o wpisanie ceny (brutto) za całość usługi. PRZED ZŁOŻENIEM OFERTY NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z OBIEKTAMI W TERENIE. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub "TAK" (0)
3 Termin realizacji - 21 dni od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub "TAK" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub "TAK" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 363