@{ appsTranslations[activeApplication] }
-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 79350
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Dostawa materiałów ogrodniczych
Wystawiający
-
UżytkownikPatrycja Weihs
-
Organizacja
-
OddziałReferat Gospodarki Komunalnej
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2017-04-18 14:45:05
-
Składania2017-04-25 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
Rodzaj-
Wymagania i specyfikacja
I
I. Zamawiający:
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30
83-000 Pruszcz Gdański
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów ogrodniczych do nasadzeń:
Materiały do nasadzeń ilość
Nawóz długodziałający do iglaków 3 kg
Nawóz długodziałający ogród 3 kg
Ziemia ogrodowa 80 l 5 szt
Środek chwastobójczy Roundup 2 l
Kora grubomielona przekompostowana 80 l 80 szt
Preparat na mszyce 100 ml
III. Termin realizacji zamówienia: w terminie od 22 maja do 2 czerwca 2017 r. po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu.
IV. Miejsce dostawy: : Świetlica Wiejska, ul. Wybickiego 12, Goszyn, 83-010 Straszyn
V. Kryteria wyboru oferty: cena – 100%
VI. Sposób przygotowania oferty:
1) Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową openNEXUS.
2) do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę łączną wartość brutto przedmiotu zamówienia.
VII. Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.
VIII. Sposób i termin złożenia oferty:
Sposób: Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus.
Termin złożenia oferty: 25.04.2017 roku, do godz. 10.00.
IX. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Dostawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3) W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
4) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
5) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową openNEXUS.
6) Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru.
7) Termin płatności faktury - 14 dni od daty wpływu.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
XI. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.).
XII. Osoby upoważnione do udzielania informacji ze strony Zamawiającego:
Patrycja Weihs, tel. 58 692 94 59.
XIII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.
I. Zamawiający:
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30
83-000 Pruszcz Gdański
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów ogrodniczych do nasadzeń:
Materiały do nasadzeń ilość
Nawóz długodziałający do iglaków 3 kg
Nawóz długodziałający ogród 3 kg
Ziemia ogrodowa 80 l 5 szt
Środek chwastobójczy Roundup 2 l
Kora grubomielona przekompostowana 80 l 80 szt
Preparat na mszyce 100 ml
III. Termin realizacji zamówienia: w terminie od 22 maja do 2 czerwca 2017 r. po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu.
IV. Miejsce dostawy: : Świetlica Wiejska, ul. Wybickiego 12, Goszyn, 83-010 Straszyn
V. Kryteria wyboru oferty: cena – 100%
VI. Sposób przygotowania oferty:
1) Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową openNEXUS.
2) do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę łączną wartość brutto przedmiotu zamówienia.
VII. Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.
VIII. Sposób i termin złożenia oferty:
Sposób: Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus.
Termin złożenia oferty: 25.04.2017 roku, do godz. 10.00.
IX. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Dostawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3) W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
4) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
5) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową openNEXUS.
6) Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru.
7) Termin płatności faktury - 14 dni od daty wpływu.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
XI. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.).
XII. Osoby upoważnione do udzielania informacji ze strony Zamawiającego:
Patrycja Weihs, tel. 58 692 94 59.
XIII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.
Załączniki do postępowania
Postępowanie nie posiada załączników
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?