Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: I.7013.828.1.2023.KS "Modernizacja schodów terenowych na działce nr 875 w Krośnie - Dzielnica Zawodzie"

Krzysztof Stańczyszyn
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 14-07-2023 12:56:00
Składania : 24-07-2023 10:00:00
Otwarcia : 24-07-2023 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



I.7013.828.1.2023.KS                                                                       Krosno, dnia 14.07.2023 r.                                                                                                                                                                                                                                       SPECYFIKACJA  WARUNKÓW  ZAMÓWIENIA


1. Zamawiający:

 

GMINA MIASTO KROSNO

ul. Lwowska 28a

38-400 KROSNO

 

tel. 13 47 43 210      

fax 13 47 43 206


2. Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym określonym w przepisach regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych (Zarządzenie Nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. – publikacja na stronie internetowej Zamawiającego (https://platformazakupowa.pl/pn/krosno).

 

3. Przedmiot zamówienia:

Modernizacja schodów terenowych na działce nr 875 w Krośnie – Dzielnica Zawodzie”

Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45000000-7 Roboty budowlane

45442100-8 Roboty malarskie

 

Zakres prac do wykonania przy realizacji zadania:

 

1.    Roboty przygotowawcze:

1.1. Zabezpieczenie i oznakowanie terenu inwestycji przy użyciu tablic ostrzegawczych i wygrodzeń uniemożliwiający dostęp osób postronnych na teren prowadzonych robót,

1.2.   Skucie wierzchniej warstwy betonu z powierzchni stopnicy, podstopnicy, spoczników i murków o grubości do 5cm,

1.3.   Wyczyszczenie i przygotowanie podłoża do nałożenia warstwy betonu poprzez odpylenie i zmycie wodą pod ciśnieniem.

 

2.      Roboty budowlane:

2.1.   Montaż siatki zbrojeniowej, średnica pręta 2,8mm, w rozstawie nie mniejszym niż 100x100mm z punktowym przytwierdzeniem do podłoża zachowując otulenie prętów siatki zbrojeniowej,

2.2.   Szalowanie biegów schodów oraz murków,

2.3. Nałożenie warstwy betonu, grubość 5cm z uzyskaniem powierzchni szorstkiej, antypoślizgowej wraz z pielęgnacją betonu, beton klasy C25/30, XC4, XF2, W8 z wypełnieniem włóknem polipropylenowym,

2.4. Wykończenie policzków schodów oraz murków, nałożenie masy szpachlowej odpornej na czynniki atmosferyczne.

 

3.      Roboty wykończeniowe:

3.1.   Impregnacja betonu przeciwko wnikaniu wody, porostu mchu, wykwitom solnym,

3.2.  Wykonanie dylatacji biegów schodów oraz spocznika, szerokość szczeliny 8mm, wysokość dostosowana do wybranego systemu z wypełnieniem sznurem dylatacyjnym i masą uszczelniającą, kolor szary,

3.3.   Wyczyszczenie luźnych fragmentów farby z barierek z przygotowaniem powierzchni do nałożenia podkładu antykorozyjnego i wierzchniej warstwy, odpornej na czynniki atmosferyczne, kolor szary nawiązujący do istniejącego,

3.4.   Plantowanie terenu wzdłuż biegów schodów.

 

Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym odpowiednie zabezpieczenie terenu prowadzonych prac.

 

UWAGI:

1.    Wywóz i utylizacja materiałów powstałych w trakcie wykonywania robót stanowią własność Wykonawcy.

2.    Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej dla ww. zakresu prac przed złożeniem oferty.

3.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz zastrzega sobie przed podpisaniem umowy prawo do rezygnacji z wykonywania części prac, których wykonanie okaże się niekonieczne. Ustalone z wykonawcą wynagrodzenie za wykonanie w/w części prac, z których wykonania zrezygnowano, nie zostanie zrealizowane, bez żadnego odszkodowania na rzecz Wykonawcy.

 

4. Termin realizacji zamówienia, warunki umowne:

1.    Planowany termin realizacji zamówienia:

a)      rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy

b)      zakończenie: do 30 dni od podpisania umowy

c)      pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały w załączonym do SWZ wzorze umowy.


5. Warunki wymagane od wykonawców:

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą następujące dokumenty:

a)      Wypełniony formularz oferty przetargowej - Załącznik Nr 1,

b)      Kalkulację ofertową – kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dołączonego formularza – Załącznik Nr 7, zgodnie z warunkami określonymi w pkt. 6 niniejszej specyfikacji,

c)      Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – co najmniej 10 000zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, (co najmniej jedno zamówienie) z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem posiadanych dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie celem udokumentowania doświadczenia zawodowego – Załącznik Nr 3,

d)     Wykaz personelu do wykonania zamówienia, – Załącznik Nr 4. Zamawiający wymaga dysponowania przez Wykonawcę osobą posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjnej, która pełnić będzie funkcje kierownika robót.

6. Sposób obliczenia ceny:

Wynagrodzenie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie podlegać rozliczeniu na podstawie kosztorysu powykonawczego ustalonego w oparciu o rzeczywiste obmiary wykonanych robót przemnożone przez odpowiadające im ceny jednostkowe zawarte w ofercie.


Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys ofertowy.

 

Ceny jednostkowe oraz cenę oferty należy ustalić w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

Kształtując cenę należy mieć na uwadze, że:

a) zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt na terenie budowy należytego ładu, porządku, oznakowania robót i zabezpieczenia warunków bhp i p.poż, wykonania niezbędnych zabezpieczeń stanowisk roboczych i miejsc wykonywanych robót,

b) poniesienia kosztów montażu i demontażu obiektów zaplecza tymczasowego budowy oraz kosztów amortyzacji lub zużycia tych obiektów, kosztów doprowadzenia i wyposażenia zaplecza tymczasowego w niezbędne media wraz z kosztami ich zużycia oraz uzyskaniem wymaganych warunków technicznych,

c) poniesienia kosztów zatrudnienia przez Wykonawcę personelu kierowniczego, technicznego i administracyjnego budowy, obejmujących wynagrodzenie tych pracowników niezaliczane do płac bezpośrednich, wynagrodzenia uzupełniające, koszty ubezpieczeń społecznych i podatki od wynagrodzeń, wynagrodzenia bezosobowe, które według wykonawcy obciążają daną budowę,

d) poniesienia kosztów szczelnego zabezpieczenia stref wykonywanych robót budowlanych, kosztów zabezpieczenia przed uszkodzeniem oraz naprawy i odtworzenia istniejących elementów zagospodarowania terenu uszkodzonych lub zniszczonych przez Wykonawcę lub podmioty działające na jego rzecz w trakcie realizacji prac objętych zamówieniem,

e) poniesienia kosztów wykonania i utrzymania w stanie nadającym się do użytku wszystkich robót tymczasowych niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy,

f)  poniesienia kosztów materiałów podstawowych i pomocniczych do wykonania zamówienia, obejmujących również koszty dostarczenia materiałów z miejsca ich zakupu bezpośrednio na stanowiska robocze lub na miejsca składowania na placu budowy,

g) poniesienia kosztów uporządkowania terenu budowy po wykonanych robotach do stanu pierwotnego wraz z naprawą ewentualnych szkód użytkownikowi oraz osobom trzecim,

h) poniesienia kosztów utylizacji materiałów z rozbiórki wraz z innymi kosztami towarzyszącymi z udokumentowaniem, że materiał został w prawidłowy sposób zagospodarowany lub zutylizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami,

i)     zapewnienia na koszt własny takiej organizacji robót, aby prowadzone prace nie ograniczały w żaden sposób możliwości dojazdu służb technicznych, porządkowych i ratowniczych, ochrony do urządzeń ppoż. oraz nie stanowiły przeszkody na drogach ewakuacyjnych,

j)   zabezpieczenia na koszt własny istniejących elementów narażonych na uszkodzenie lub zniszczenie podczas realizacji przedmiotu zamówienia,

k)      poniesienia kosztów złożenia Zamawiającemu kompletu dokumentów związanych
z zakończoną budową, zawierających oświadczenie kierownika robót oraz potwierdzenia dla użytych materiałów, sprzętu, urządzeń i wyposażenia o zgodności
z obowiązującym w tym zakresie prawem,

l)  Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na teren wykonywanych robót       pracownikom Zamawiającego oraz organów państwowego nadzoru budowlanego, do których należy wykonanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą,

m)    koszty czyszczenia kół środków transportowych oraz dróg z zanieczyszczeń spowodowanych transportem materiałów do i z terenu budowy,

n)      poniesienie kosztów wykonania projektu organizacji ruchu wraz uzyskaniem zgody i poniesieniem opłat za zajęcie pasa drogowego w przypadku gdy organizacja robót wymaga zajęcia pasa drogowego,

o) poniesienia wszystkich innych, nie wymienionych wyżej kosztów, które mogą wystąpić w związku z wykonywaniem robót objętych ww. zamówieniem oraz są podyktowane przepisami technicznymi i prawnymi.

 

Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie będą podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia wskazanego w ofercie, cenę obliczoną zgodnie z powyższym opisem wykonawca wpisze w stosownym punkcie formularza oferty.

 

Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów
i usług (Dz. U. z 2020 r., poz. 106 z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów
i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.

W ofercie, o której mowa powyżej, wykonawca ma obowiązek:

a)      poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,

b)  wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego,

c)   wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku,

d)   wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.

 

Zamawiający dopuszcza korektę oczywistych omyłek pisarskich w treści oferty, oczywistych omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny oraz innych omyłek polegających na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.

 

7. Wyjaśnienia dotyczące treści specyfikacji:

Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące zamówienia za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno.

 

8. Opis sposobu przygotowania i składania ofert:

a)      Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,

b)      Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia,

c)      Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert,

d)     Do upływu terminu składania ofert wykonawca może wycofać ofertę,

e)   Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert,

f)      W przypadku awarii Platformy, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. W takiej sytuacji Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania,

g)   Oferta musi zawierać informacje, których zakres Zamawiający określił w załączonym formularzu „Oferty”. Zaleca się zastosowanie formularza oferty przygotowanego przez Zamawiającego oraz pozostałych załączników,

h) Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 24 lipca 2023r., do godziny 10.00,

i)        Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SWZ dokumenty,

j)      Po wypełnieniu Formularza oferty i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”,

k)      W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty,

l)    Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona,

m)   Szczegółowa instrukcja dla wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

n)  Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24 lipca 2023r. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, w siedzibie Zamawiającego, Krosno, ul. Lwowska 28a, pokój nr 210, o godzinie 10.30,

o)      Informację z otwarcia ofert Zamawiający prześle za pomocą  platformazakupowa.pl w sekcji „Wiadomości ” oferentom, który złożyli oferty,

p)    Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane w SWZ oświadczenia i dokumenty, bez dokonywania w ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń lub zmian ze strony wykonawcy,

q)      Oferta powinna być:

a.       sporządzona na podstawie załączników SWZ w języku polskim,

b.      złożona w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl,

c.       podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.

r)       Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje,

s) Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego wykonawcę.

t)  Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być sporządzone w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca obowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.

u)      Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi: 100 MB.

v)  Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów.

w)    Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.

x)      Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców,

y) Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,

z)  Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu,

aa)   Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie,

bb)  Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem,

cc)   Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z jego udziałem zostaną odrzucone,


9. Kryterium oceny ofert :

Przed oceną ofert Zamawiający sprawdzi formalną stronę uczestnictwa wykonawcy w postępowaniu. Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień dotyczących jej treści.

 

Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

 

- Najniższa cena- 100%

 

Zamawiający niezwłocznie zawiadomi pisemnie wybranego wykonawcę, że jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a także pozostałych wykonawców o dokonanym wyborze.

 

10. Skład dokumentacji przetargowej:

1.      Załącznik Nr 1 – formularz oferty przetargowej,

2.      Załącznik Nr 2 klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych,

3.      Załącznik Nr 3 – informacja o doświadczeniu,

4.      Załącznik Nr 4 – wykaz personelu do realizacji zamówienia,

5.      Załącznik Nr 5 – wzór umowy,

6.      Załącznik Nr 6 – przedmiar robót,

7.      Załącznik Nr 7 – kosztorys ofertowy,

8.      Załącznik Nr 8 – zdjęcia stanu istniejącego.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"


- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ + Załącznik Nr 1, 2, 3, 4.doc doc 121 2023-07-14 12:56:00 Postępowanie
Załącznik Nr 6 - przedmiar robót.pdf pdf 192.96 2023-07-14 12:56:00 Postępowanie
Załącznik Nr 7 - kosztorys ofertowy.xlsx xlsx 12.18 2023-07-14 12:56:00 Postępowanie
Załącznik Nr 8 - zdjęcia stanu istniejącego.pdf pdf 7074.52 2023-07-14 12:56:00 Postępowanie
Załącznik Nr 5 - wzór umowy.doc doc 173 2023-07-17 11:15:28 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-17 11:15 Krzysztof Stańczyszyn Zamawiający przekazuje w załączniku wzór umowy.

Załącznik Nr 5 - wzó [...].doc

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3087 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 30 dni od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 293