I. Zamawiający:
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30
83-000 Pruszcz Gdański
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obiektów małej architektury:
1. Zestaw ogrodowy drewniany, 2 ławy z oparciem i stół. Długość minimalna 150 cm grubość desek min 40 mm, zaimpregnowany n naturalny kolor – 1 szt. - wizualizacja zał. nr 1;
2. Kosz na śmieci uliczny, metalowy, ocynkowany w kolorze zielonym, z daszkiem o poj. 35 l ze słupkiem montażowym – 1 szt. - wizualizacja zał. nr 2;
3. Donica betonowa prostokątna 90x40x50 grys – 2 szt. - wizualizacja zał. nr 3;
4. Obrzeża trawnikowe betonowe palisada kostka 100x20x6 szare – 30 szt. - wizualizacja zał. nr 4
5. Ławka parkowa z oparciem, konstrukcja metalowa, oparcie i siedzisko z desek drewnianych – 2 szt, - wizualizacja zał. nr 5;
6. Ławka parkowa bez oparcia, konstrukcja metalowa, siedzisko z desek drewnianych – 2 szt, wizualizacja zał. nr 6;
III. Termin realizacji zamówienia: w terminie od 22 maja do 2 czerwca 2017 r. po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu.
IV. Miejsce dostawy: Punkt Selektywnej Zbiorki Odpadów Komunalnych, Będzieszyn 113, 83-000 Pruszcz Gdański.
V. Kryteria wyboru oferty: cena – 100%
VI. Sposób przygotowania oferty:
1) Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową openNEXUS.
2) do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę łączną wartość brutto przedmiotu zamówienia.
VII. Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.
VIII. Sposób i termin złożenia oferty:
Sposób: Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus.
Termin złożenia oferty: 25.04.2017 roku, do godz. 10.00.
IX. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Dostawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3) W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
4) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
5) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową openNEXUS.
6) Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru.
7) Termin płatności faktury - 14 dni od daty wpływu.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
XI. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.).
XII. Osoby upoważnione do udzielania informacji ze strony Zamawiającego:
Patrycja Weihs, tel. 58 692 94 59.
XIII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.
I. Zamawiający:
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30
83-000 Pruszcz Gdański
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obiektów małej architektury:
1. Zestaw ogrodowy drewniany, 2 ławy z oparciem i stół. Długość minimalna 150 cm grubość desek min 40 mm, zaimpregnowany n naturalny kolor – 1 szt. - wizualizacja zał. nr 1;
2. Kosz na śmieci uliczny, metalowy, ocynkowany w kolorze zielonym, z daszkiem o poj. 35 l ze słupkiem montażowym – 1 szt. - wizualizacja zał. nr 2;
3. Donica betonowa prostokątna 90x40x50 grys – 2 szt. - wizualizacja zał. nr 3;
4. Obrzeża trawnikowe betonowe palisada kostka 100x20x6 szare – 30 szt. - wizualizacja zał. nr 4
5. Ławka parkowa z oparciem, konstrukcja metalowa, oparcie i siedzisko z desek drewnianych – 2 szt, - wizualizacja zał. nr 5;
6. Ławka parkowa bez oparcia, konstrukcja metalowa, siedzisko z desek drewnianych – 2 szt, wizualizacja zał. nr 6;
III. Termin realizacji zamówienia: w terminie od 22 maja do 2 czerwca 2017 r. po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu.
IV. Miejsce dostawy: Punkt Selektywnej Zbiorki Odpadów Komunalnych, Będzieszyn 113, 83-000 Pruszcz Gdański.
V. Kryteria wyboru oferty: cena – 100%
VI. Sposób przygotowania oferty:
1) Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową openNEXUS.
2) do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę łączną wartość brutto przedmiotu zamówienia.
VII. Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.
VIII. Sposób i termin złożenia oferty:
Sposób: Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus.
Termin złożenia oferty: 25.04.2017 roku, do godz. 10.00.
IX. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Dostawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3) W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
4) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
5) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową openNEXUS.
6) Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru.
7) Termin płatności faktury - 14 dni od daty wpływu.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
XI. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.).
XII. Osoby upoważnione do udzielania informacji ze strony Zamawiającego:
Patrycja Weihs, tel. 58 692 94 59.
XIII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.
I. Zamawiający:
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30
83-000 Pruszcz Gdański
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obiektów małej architektury:
1. Zestaw ogrodowy drewniany, 2 ławy z oparciem i stół. Długość minimalna 150 cm grubość desek min 40 mm, zaimpregnowany n naturalny kolor – 1 szt. - wizualizacja zał. nr 1;
2. Kosz na śmieci uliczny, metalowy, ocynkowany w kolorze zielonym, z daszkiem o poj. 35 l ze słupkiem montażowym – 1 szt. - wizualizacja zał. nr 2;
3. Donica betonowa prostokątna 90x40x50 grys – 2 szt. - wizualizacja zał. nr 3;
4. Obrzeża trawnikowe betonowe palisada kostka 100x20x6 szare – 30 szt. - wizualizacja zał. nr 4
5. Ławka parkowa z oparciem, konstrukcja metalowa, oparcie i siedzisko z desek drewnianych – 2 szt, - wizualizacja zał. nr 5;
6. Ławka parkowa bez oparcia, konstrukcja metalowa, siedzisko z desek drewnianych – 2 szt, wizualizacja zał. nr 6;
III. Termin realizacji zamówienia: w terminie od 22 maja do 2 czerwca 2017 r. po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu.
IV. Miejsce dostawy: Punkt Selektywnej Zbiorki Odpadów Komunalnych, Będzieszyn 113, 83-000 Pruszcz Gdański.
V. Kryteria wyboru oferty: cena – 100%
VI. Sposób przygotowania oferty:
1) Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową openNEXUS.
2) do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę łączną wartość brutto przedmiotu zamówienia.
VII. Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.
VIII. Sposób i termin złożenia oferty:
Sposób: Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus.
Termin złożenia oferty: 25.04.2017 roku, do godz. 10.00.
IX. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Dostawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3) W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
4) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
5) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową openNEXUS.
6) Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru.
7) Termin płatności faktury - 14 dni od daty wpływu.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
XI. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.).
XII. Osoby upoważnione do udzielania informacji ze strony Zamawiającego:
Patrycja Weihs, tel. 58 692 94 59.
XIII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.
I. Zamawiający:
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30
83-000 Pruszcz Gdański
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obiektów małej architektury:
1. Zestaw ogrodowy drewniany, 2 ławy z oparciem i stół. Długość minimalna 150 cm grubość desek min 40 mm, zaimpregnowany n naturalny kolor – 1 szt. - wizualizacja zał. nr 1;
2. Kosz na śmieci uliczny, metalowy, ocynkowany w kolorze zielonym, z daszkiem o poj. 35 l ze słupkiem montażowym – 1 szt. - wizualizacja zał. nr 2;
3. Donica betonowa prostokątna 90x40x50 grys – 2 szt. - wizualizacja zał. nr 3;
4. Obrzeża trawnikowe betonowe palisada kostka 100x20x6 szare – 30 szt. - wizualizacja zał. nr 4
5. Ławka parkowa z oparciem, konstrukcja metalowa, oparcie i siedzisko z desek drewnianych – 2 szt, - wizualizacja zał. nr 5;
6. Ławka parkowa bez oparcia, konstrukcja metalowa, siedzisko z desek drewnianych – 2 szt, wizualizacja zał. nr 6;
III. Termin realizacji zamówienia: w terminie od 22 maja do 2 czerwca 2017 r. po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu.
IV. Miejsce dostawy: Punkt Selektywnej Zbiorki Odpadów Komunalnych, Będzieszyn 113, 83-000 Pruszcz Gdański.
V. Kryteria wyboru oferty: cena – 100%
VI. Sposób przygotowania oferty:
1) Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową openNEXUS.
2) do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę łączną wartość brutto przedmiotu zamówienia.
VII. Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.
VIII. Sposób i termin złożenia oferty:
Sposób: Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus.
Termin złożenia oferty: 25.04.2017 roku, do godz. 10.00.
IX. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Dostawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3) W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
4) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
5) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową openNEXUS.
6) Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru.
7) Termin płatności faktury - 14 dni od daty wpływu.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
XI. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.).
XII. Osoby upoważnione do udzielania informacji ze strony Zamawiającego:
Patrycja Weihs, tel. 58 692 94 59.
XIII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.
I. Zamawiający:
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30
83-000 Pruszcz Gdański
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obiektów małej architektury:
1. Zestaw ogrodowy drewniany, 2 ławy z oparciem i stół. Długość minimalna 150 cm grubość desek min 40 mm, zaimpregnowany n naturalny kolor – 1 szt. - wizualizacja zał. nr 1;
2. Kosz na śmieci uliczny, metalowy, ocynkowany w kolorze zielonym, z daszkiem o poj. 35 l ze słupkiem montażowym – 1 szt. - wizualizacja zał. nr 2;
3. Donica betonowa prostokątna 90x40x50 grys – 2 szt. - wizualizacja zał. nr 3;
4. Obrzeża trawnikowe betonowe palisada kostka 100x20x6 szare – 30 szt. - wizualizacja zał. nr 4
5. Ławka parkowa z oparciem, konstrukcja metalowa, oparcie i siedzisko z desek drewnianych – 2 szt, - wizualizacja zał. nr 5;
6. Ławka parkowa bez oparcia, konstrukcja metalowa, siedzisko z desek drewnianych – 2 szt, wizualizacja zał. nr 6;
III. Termin realizacji zamówienia: w terminie od 22 maja do 2 czerwca 2017 r. po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu.
IV. Miejsce dostawy: Punkt Selektywnej Zbiorki Odpadów Komunalnych, Będzieszyn 113, 83-000 Pruszcz Gdański.
V. Kryteria wyboru oferty: cena – 100%
VI. Sposób przygotowania oferty:
1) Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową openNEXUS.
2) do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę łączną wartość brutto przedmiotu zamówienia.
VII. Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.
VIII. Sposób i termin złożenia oferty:
Sposób: Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus.
Termin złożenia oferty: 25.04.2017 roku, do godz. 10.00.
IX. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Dostawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3) W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
4) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
5) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową openNEXUS.
6) Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru.
7) Termin płatności faktury - 14 dni od daty wpływu.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
XI. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.).
XII. Osoby upoważnione do udzielania informacji ze strony Zamawiającego:
Patrycja Weihs, tel. 58 692 94 59.
XIII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.
I. Zamawiający:
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30
83-000 Pruszcz Gdański
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obiektów małej architektury:
1. Zestaw ogrodowy drewniany, 2 ławy z oparciem i stół. Długość minimalna 150 cm grubość desek min 40 mm, zaimpregnowany n naturalny kolor – 1 szt. - wizualizacja zał. nr 1;
2. Kosz na śmieci uliczny, metalowy, ocynkowany w kolorze zielonym, z daszkiem o poj. 35 l ze słupkiem montażowym – 1 szt. - wizualizacja zał. nr 2;
3. Donica betonowa prostokątna 90x40x50 grys – 2 szt. - wizualizacja zał. nr 3;
4. Obrzeża trawnikowe betonowe palisada kostka 100x20x6 szare – 30 szt. - wizualizacja zał. nr 4
5. Ławka parkowa z oparciem, konstrukcja metalowa, oparcie i siedzisko z desek drewnianych – 2 szt, - wizualizacja zał. nr 5;
6. Ławka parkowa bez oparcia, konstrukcja metalowa, siedzisko z desek drewnianych – 2 szt, wizualizacja zał. nr 6;
III. Termin realizacji zamówienia: w terminie od 22 maja do 2 czerwca 2017 r. po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu.
IV. Miejsce dostawy: Punkt Selektywnej Zbiorki Odpadów Komunalnych, Będzieszyn 113, 83-000 Pruszcz Gdański.
V. Kryteria wyboru oferty: cena – 100%
VI. Sposób przygotowania oferty:
1) Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową openNEXUS.
2) do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę łączną wartość brutto przedmiotu zamówienia.
VII. Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.
VIII. Sposób i termin złożenia oferty:
Sposób: Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus.
Termin złożenia oferty: 25.04.2017 roku, do godz. 10.00.
IX. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Dostawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3) W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
4) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
5) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową openNEXUS.
6) Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru.
7) Termin płatności faktury - 14 dni od daty wpływu.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
XI. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.).
XII. Osoby upoważnione do udzielania informacji ze strony Zamawiającego:
Patrycja Weihs, tel. 58 692 94 59.
XIII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.
I. Zamawiający:
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30
83-000 Pruszcz Gdański
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obiektów małej architektury:
1. Zestaw ogrodowy drewniany, 2 ławy z oparciem i stół. Długość minimalna 150 cm grubość desek min 40 mm, zaimpregnowany n naturalny kolor – 1 szt. - wizualizacja zał. nr 1;
2. Kosz na śmieci uliczny, metalowy, ocynkowany w kolorze zielonym, z daszkiem o poj. 35 l ze słupkiem montażowym – 1 szt. - wizualizacja zał. nr 2;
3. Donica betonowa prostokątna 90x40x50 grys – 2 szt. - wizualizacja zał. nr 3;
4. Obrzeża trawnikowe betonowe palisada 100x20x6 szare – 30 szt. - wizualizacja zał. nr 4
5. Ławka parkowa z oparciem, konstrukcja metalowa, oparcie i siedzisko z desek drewnianych – 2 szt, - wizualizacja zał. nr 5;
6. Ławka parkowa bez oparcia, konstrukcja metalowa, siedzisko z desek drewnianych – 2 szt, wizualizacja zał. nr 6;
III. Termin realizacji zamówienia: w terminie od 22 maja do 2 czerwca 2017 r. po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu.
IV. Miejsce dostawy: Punkt Selektywnej Zbiorki Odpadów Komunalnych, Będzieszyn 113, 83-000 Pruszcz Gdański.
V. Kryteria wyboru oferty: cena – 100%
VI. Sposób przygotowania oferty:
1) Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową openNEXUS.
2) do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę łączną wartość brutto przedmiotu zamówienia.
VII. Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.
VIII. Sposób i termin złożenia oferty:
Sposób: Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus.
Termin złożenia oferty: 25.04.2017 roku, do godz. 10.00.
IX. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Dostawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3) W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
4) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
5) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową openNEXUS.
6) Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru.
7) Termin płatności faktury - 14 dni od daty wpływu.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
XI. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.).
XII. Osoby upoważnione do udzielania informacji ze strony Zamawiającego:
Patrycja Weihs, tel. 58 692 94 59.
XIII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.
Komunikaty