Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.23.2023 Usługa nasadzenia i pielęgnacji wraz dostawą drzew, krzewów oraz bylin.

Gracjana Malagowska
Gmina Nakło nad Notecią Oddział: Zespół ds. Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 26-07-2023 13:50:00
Składania : 03-08-2023 09:00:00
Otwarcia : 03-08-2023 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 7 do SWZ - OPZ .zip zip 41739.06 2023-07-26 13:50:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 1029.91 2023-07-26 13:50:00 Postępowanie
Załączniki edytowalne do SWZ .docx docx 66.22 2023-07-26 13:50:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu .pdf pdf 190.2 2023-07-26 13:50:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 350.57 2023-08-03 13:08:59 Publiczna wiadomość
wybór na stronę. docx.pdf pdf 612.97 2023-08-22 09:48:14 Publiczna wiadomość
wybór na stronę cz.1 .pdf pdf 331.37 2023-08-30 14:24:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-30 14:24 Gracjana Malagowska Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zakresie cz. 1

wybór na stronę cz.1 [...].pdf

2023-08-22 09:48 Gracjana Malagowska Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej (cz. 2,3,4,5) oraz o unieważnieniu postępowania w zakresie cz. 6 zamówienia

wybór na stronę. doc [...].pdf

2023-08-03 13:08 Alicja Dymel-Kobza informacja z sesji otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-08-03 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia :
Część 1 - 156.000,00 zł brutto
Część 2 - 4.500,00 zł brutto
Część 3 - 66.500,00 zł brutto
Część 4 - 24.000,00 zł brutto
Część 5 - 11.800,00 zł brutto
Część 6 - 42.000,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 427