Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WTT.236.29.2023 Zakup zestawu akumulatorowych hydraulicznych narzędzi ratowniczych wraz z akcesoriami

Termin:
Zamieszczenia : 21-07-2023 10:18:00
Składania : 02-08-2023 10:00:00
Otwarcia : 02-08-2023 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

WTT.236.29.2023

 

ZAMAWIAJĄCY

 

Nazwa:                         Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu

Adres:                           45-005 Opole, ul. Budowlanych 1

Telefon sekretariatu:  47 861 70 01, fax: 47 861 70 80

Prowadzący sprawę:  Paweł Łuczak, tel. +47 861 70 54

                                       Ryszard Sałek, tel. +47 861 71 40

 

Realizując zamówienie do którego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) nie stosuje się tej ustawy.

 

ZAPRASZA

do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.:

 

„Zakup zestawu akumulatorowych hydraulicznych narzędzi ratowniczych wraz z akcesoriami

 

 1. Opis sposobu przygotowania oferty:

 1.1. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

 1.2. Zamawiający wymaga zaoferowanie narzędzi i wyposażenia dodatkowego jednego producenta.

 1.3. Zamawiający wymaga złożenia ofert na następujące pozycje:

·         nożyce hydrauliczne (zgodnie z pkt 2 zał. nr 1 do zaproszenia),

·         rozpieracz ramieniowy (zgodnie z pkt 3 zał. nr 1 do zaproszenia),

·         akumulator (zgodnie z pkt 4.2 zał. nr 1 do zaproszenia)

·         zasilacz (zgodnie z pkt 4.3 zał. nr 1 do zaproszenia)

·         ładowarka sieciowa (zgodnie z pkt 4.4 zał. nr 1 do zaproszenia)

·         ładowarka samochodowa (zgodnie z pkt 4.5 zał. nr 1 do zaproszenia)

·         zestaw łańcuchów ciągnących wraz z adapterami (zgodnie z pkt 4.6 zał. nr 1 do zaproszenia)

·         mata narzędziowa (zgodnie z pkt 4.7 zał. nr 1 do zaproszenia)

Zamawiający wymaga złożenia cen jednostkowych na wyżej wymienione wyposażenie. Zamawiający po analizie złożonych ofert cenowych zdecyduje jaką ilość dodatkowego wyposażenia zakupi.

Zamawiający wymaga złożenia ofert w każdym powyższym punkcie tj. na narzędzia oraz dodatkowego wyposażenia.

 1.4. Wartość oferty musi być przedstawiona w formie: wartość netto, obowiązująca stawka VAT, wartość brutto.

 1.5. Do oferty należy załączyć opis oferowanego sprzętu (broszura, karty katalogowe itp.).

 1.6. Wraz z ofertą wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

 1.7. Oferta musi spełniać wszystkie wymagania zawarte w załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.

 1.8. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

 1.9. Wykonawca ponosi koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 1.10. Składając ofertę Wykonawca zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej do zawarcia umowy z Zamawiającym zgodnej z załącznikiem nr 3 do zaproszenia.

 2. Kryteria wyboru: cena   – 100 %.

 3. Wykonawca na własny koszt dostarczy zamówienie do KM PSP w Opolu, ul. Głogowska 24, 45-315 Opole.

 4. Gwarancja na zakupiony sprzęt min. 24 miesiące.

 5. Wymagany termin realizacji zamówienia do 30.11.2023 r.

 6. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3.

 7. Zamawiający wymaga świadectwa dopuszczenia na dostarczony sprzęt, jeżeli jest dla niego ono wymagane.

 8. Wszelkie pytania i wnioski należy składać za pośrednictwem platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.

 9. Ofertę należy złożyć w terminie do 02.08.2023 r. do godziny 10:00 na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/psp_opole.

 10. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.

 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia postępowania bez rozstrzygnięcia w części lub w całości.

 

 

 

Załączniki:

1)    nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia,

2)    nr 2 - Oświadczenie wykonawcy dotyczące wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,

3)    nr 3 – Wzór umowy,

4)    nr 4 – Wzór tabliczki informacyjnej.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 4_wzor_tabliczki_informacyjnej_WFOŚiGW.docx docx 71.31 2023-07-21 10:18:00 Postępowanie
Załącznik nr 1_Opis przedmiotu zamówienia.doc doc 85.5 2023-07-21 10:18:00 Postępowanie
Załącznik nr 2_Oświadczenie wykonawcy szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na.docx docx 24.68 2023-07-21 10:18:00 Postępowanie
Załącznik nr 3_Wzór_umowy.docx docx 39.65 2023-07-21 10:18:00 Postępowanie
Protokół z postępowania-Hydraulika-raport z wyboru ofert.xlsx.xades xades 6.93 2023-08-11 09:03:42 Publiczna wiadomość
Protokół z postępowania-Hydraulika-raport z wyboru ofert.xlsx xlsx 27.79 2023-08-11 09:03:42 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-11 09:03 Paweł Łuczak Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wybrano ofertę firmy AIR PRESS ELŻBIETA WANIK, BOGDAN WANIK SPÓŁKA JAWNA. Oferta spełnia wymagania techniczne przedmiotu zamówienia oraz jest najkorzystniejsza pod względem cenowym. W załączeniu wiadomości Zamawiający przesyła raport z wyboru oferty. W raporcie wyszczególniono rodzaj i ilość sprzętu na zakup którego zdecydował się Zamawiający.

Protokół z postępowa [...].xades

Protokół z postępowa [...].xlsx

2023-08-01 14:01 Paweł Szynkler Zamawiający przedstawia treść wyjaśnień i zmian specyfikacji warunków zamówienia:
PYTANIE 1 (dotyczy pkt 4.2., Zał. 1 Opis Przedmiotu Zamówienia): Proszę o wyjaśnienie punktu 4.2 z OPZ- jaka ilość akumulatorów ma być uwzględniona w wycenie- 1 szt. lub 2szt.?

ODPOWIEDŹ:
Zgodnie z zapisem pkt 4.1., Zał. 1 Opisu Przedmiotu Zamówienia zamawiający wymaga złożenia cen jednostkowych na każdy element wyposażenia. Zamawiający po analizie złożonych ofert cenowych zdecyduje jaką ilość dodatkowego wyposażenia zakupi. W związku z powyższym złożona oferta w postępowaniu powinna zawierać osiem pozycji spełniające warunki szczegółowe zawarte w Zał. 1 OPZ, a każda z pozycji powinna uwzględniać cenę jednostkową. Zamawiający po analizie złożonych ofert cenowych zdecyduje jaką ilość dodatkowego wyposażenia zakupi.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Nożyce hydrauliczne Opis przedmiotu zamówienia zawarto w pkt 2 zał. nr 1 do zaproszenia. 1 szt. - (0)
2 Rozpieracz ramieniowy Opis przedmiotu zamówienia zawarto w pkt 3 zał. nr 1 do zaproszenia. 1 szt. - (0)
3 Akumulator Opis przedmiotu zamówienia zawarto w pkt 4.2 zał. nr 1 do zaproszenia. 1 szt. - (0)
4 Zasilacz Opis przedmiotu zamówienia zawarto w pkt 4.3 zał. nr 1 do zaproszenia. 1 szt. - (0)
5 Ładowarka sieciowa Opis przedmiotu zamówienia zawarto w pkt 4.4 zał. nr 1 do zaproszenia. 1 szt. - (0)
6 Ładowarka samochodowa Opis przedmiotu zamówienia zawarto w pkt 4.5 zał. nr 1 do zaproszenia. 1 szt. - (0)
7 Zestaw łańcuchów ciągnących wraz z adapterami Opis przedmiotu zamówienia zawarto w pkt 4.6 zał. nr 1 do zaproszenia. 1 szt. - (0)
8 Mata narzędziowa Opis przedmiotu zamówienia zawarto w pkt 4.7 zał. nr 1 do zaproszenia. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zamówienie należy zrealizować do 30.11.2023. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Zamawiający wymaga min. 24 miesięcy gwarancji na zakupiony sprzęt. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
6 Świadectwo CNBOP - Zamawiający wymaga świadectwa dopuszczenia na dostarczony sprzęt, jeżeli jest dla niego ono wymagane. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 415