Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługi cateringowe świadczone podczas trzech sesji Krośnieńskiej Rady Biznesu. Przedsięwzięcie pn. „Miasto Przedsiębiorczych. Utworzenie Krośnieńskiej Rady Biznesu”

Anna Śnieżek
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów
Termin:
Zamieszczenia : 25-07-2023 14:39:00
Składania : 02-08-2023 09:00:00
Otwarcia : 02-08-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

RI.042.99.7-34.1.2023.J

Krosno, 24 lipca 2023 r.

 

 

OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych

 

GMINA MIASTO KROSNO

38-400 Krosno, ul. Lwowska 28 A

NIP 684 00 13 798, REGON  370440809

 

OGŁASZA,

że zamierza udzielić zamówienia na:

 

usługi cateringowe świadczone podczas  trzech sesji Krośnieńskiej Rady Biznesu. Przedsięwzięcie pn.
 „Miasto Przedsiębiorczych. Utworzenie Krośnieńskiej Rady Biznesu”.

 

1.    Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym określonym w przepisach regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych (§ 8 pkt 1 regulaminu stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r.).

Do zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.

 

Adres strony internetowej, na której opublikowane jest ogłoszenie:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

 

2. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są usługi cateringowe świadczone podczas trzech sesji Krośnieńskiej Rady Biznesu, w ramach projektu pn. „Kreujemy + Rozwijamy + Ożywiamy + Stymulujemy + Nakreślamy + Odmieniamy = KROSNO” realizowanego w ramach Programu Rozwój Lokalny, współfinansowanego w 85% ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 oraz w 15%  z budżetu państwa. Przedsięwzięcie p.n. „Miasto Przedsiębiorczych. Utworzenie Krośnieńskiej Rady Biznesu”.

 

Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych - CPV:

55520000-1- usługi dostarczania posiłków

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

 

3.    Termin realizacji zamówienia – terminy sesji: 6 września 2023 r., 19 października 2023 r., 14 grudnia 2023 r. W przypadku wystąpienia wyjątkowych okoliczności terminy sesji mogą ulec zmianie, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę. Zakończenie realizacji zamówienia: do 14 grudnia 2023 r.

 

4.    Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Zamawiający na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, wykluczy z niniejszego postępowania:

a) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

b) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

c) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

 

Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie przesłanek wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do ogłoszenia. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży wraz z ofertą oświadczenia, wówczas Zamawiający jednokrotnie wezwie do jego złożenia, zaś w przypadku niezłożenia oświadczenia na wezwanie – oferta zostanie odrzucona.

 

5.    Istotne wymagania zamówienia:

5.1.       W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

5.2.       Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

5.3.       Zmiany umowy - zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we wzorze umowy.

5.4.       Oferta winna być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie.

5.5.       Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN.

5.6.       Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

5.7.       Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.

5.8.       Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od terminu składania ofert.

5.9.       Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług.

5.10.   Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w składanych ofertach tych informacji, które objęte są tajemnicą przedsiębiorstwa.

 

6.    Wyjaśnienia dotyczące treści zapytania ofertowego:

6.1.       Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z przedmiotem zamówienia, sposobem przygotowania i złożenia ofert, kierując swoje zapytania na piśmie. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia zapytania w terminie późniejszym niż na 3 dni przed terminem składania ofert, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania odpowiedzi.

6.2.       Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami jest:

Anna Śnieżek – główny specjalista w Wydziale Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28 A, 38-400 Krosno.

            Sposób porozumiewania się:

            - drogą elektroniczną: sniezek.anna@um.krosno.pl.

 

7.      Sposób składania ofert:

7.1.       Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez zamieszczenie jej na Platformie Zakupowej Urzędu Miasta Krosna pod adresem:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosno,  

na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania.

7.2.       Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

a)      Formularz oferty (Załącznik nr 2 do ogłoszenia o przetargu),

b)      Oświadczenie składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do ogłoszenia o przetargu).

7.3.       Oferty należy składać w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Oferty oraz załączniki muszą być podpisane elektronicznie (kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym). Oferty niepodpisane w powyższy sposób zostaną odrzucone.

7.4.       Termin składania ofert: do dnia 2 sierpnia 2023 r. do godziny 9:00.

7.5.       Otwarcie ofert: 2 sierpnia 2023 r., godzina 9:05, za pośrednictwem Platformy Zakupowej, w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miasta Krosna, ul. Lwowska 28 A.

7.6.       Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (na Platformie Zakupowej) poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.

7.7.       Szczegółowa instrukcja dla wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

7.8.       Zamawiający zamieści na Platformie Zakupowej informację z otwarcia ofert oraz zawiadomi wybranego Wykonawcę, że jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zawiadomienie o wyborze oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy.

 

8. Kryterium oceny ofert:

8.1.       Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

8.2.       Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień oraz uzupełnień dotyczących ich treści.

8.3.       Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: najniższa cena - 100%.

Ilość punktów, jaką po uwzględnieniu znaczenia kryteriów oceny ofert może uzyskać oferta to: 100 punktów, i tak:
- za cenę oferty ( C ) - maksymalnie 100 pkt

Sposób wyliczenia punktów (max. 100 pkt) za cenę oferty wg następującego wzoru:

            cena oferty z najniższą ceną (zł)
C   =   --------------------------------------------  x  100 ( pkt)
                 cena badanej oferty (zł)

Łączna ocena oferty = C (pkt)

8.4.       Sposób oceny ofert: Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który spełniając warunki określone w ogłoszeniu o przetargu złoży ofertę z najniższą ceną.

 

9.    Postanowienia końcowe

9.1.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści ogłoszenia.

9.2.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

9.3.       Zamawiający może poprawić w ofercie:

a)      oczywiste omyłki pisarskie,

b)      oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

c)      inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty        

            ‒ zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zalacznik_nr_1_opis_przedmiotu_zamowienia.pdf pdf 534.62 2023-07-25 14:39:00 Postępowanie
zalacznik_nr_4_wzor_umowy.pdf pdf 883.48 2023-07-25 14:39:00 Postępowanie
zalacznik_nr_5_klauzula_rodo.pdf pdf 641.23 2023-07-25 14:39:00 Postępowanie
zalacznik_nr_2_formularz_oferty.doc doc 93.5 2023-07-25 14:39:00 Kryterium
zalacznik_nr_3_oswiadczenie.docx docx 48.03 2023-07-25 14:39:00 Kryterium
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 551.01 2023-08-02 10:21:00 Publiczna wiadomość
Infiormacja o wyborze oferty.pdf pdf 648.04 2023-08-04 14:34:18 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-04 14:34 Anna Śnieżek Informacja o wyborze oferty

Infiormacja o wyborz [...].pdf

2023-08-02 10:21 Anna Śnieżek Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługi cateringowe świadczone podczas trzech sesji Krośnieńskiej Rady Biznesu Cena oferty powinna wynikać z następującej kalkulacji: stawka jednostkowa x 25 osób x 3 sesje 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zalacznik_nr_2_formu [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 7 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zalacznik_nr_3_oswia [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 298