Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-07-2023 13:19:00 |
Składania : | 03-08-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 03-08-2023 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Bolków
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Przebudowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej przesyłowej dla Gminy Bolków”
Zadanie jest współfinansowane w ramach przyznanej pomocy finansowej na operacje typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykarzą, że dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.
§ 1 osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, minimum 5 lat doświadczenia w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wykształcenie wyższe oraz co najmniej 2 razy pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego przy inwestycji obejmującej budowę lub przebudowę ujęcia wody, pompowni wody (hydroforni) lub stacji uzdatniania wody,
§ 1 osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych: minimum 5 lat doświadczenia w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wykształcenie wyższe oraz co najmniej 2 razy pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego przy inwestycji obejmującej budowę lub przebudowę ujęcia wody, pompowni wody (hydroforni) lub stacji uzdatniania wody.
Główny zakres rzeczowy inwestycji obejmuje:
Roboty budowlane będą realizowane na podstawie projektu zagospodarowania terenu oraz projektu budowlanego, sporządzonego przez Biuro Projektowe, przedmiarów robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy w szczególności:
3. Obowiązki Inspektora Nadzoru:
a. Wykonawca pełniąc czynności inspektora nadzoru inwestorskiego działa w imieniu i na rachunek Zamawiającego.
b. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody, będące normalnym następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, ocenionego w granicach przewidzianych dla umów starannego działania. Nie ponosi natomiast odpowiedzialności, za szkody wynikające z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wykonawcy robót budowlanych oraz Zamawiającego lub innych uczestników procesu inwestycyjnego, chyba że akceptował czynności powodujące powstanie szkody.
c. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w porozumieniu z Zamawiającym, jest uprawniony do zwoływania narad koordynacyjnych z udziałem przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiającego, przyszłego administratora obiektu oraz innych zaproszonych osób. Ustala się następującą częstotliwość narad koordynacyjnych: w zależności od potrzeb będzie ustalana w trakcie realizacji inwestycji.
d. Celem narad koordynacyjnych jest omawianie lub wyjaśnianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót, w szczególności dotyczących postępu prac albo nieprawidłowości w wykonywaniu robót lub zagrożenia terminowego wykonania Umowy.
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy i trwa do dnia bezusterkowego odbioru końcowego zadania pn.: „Przebudowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej przesyłowej dla Gminy Bolków”
4. Warunki płatności : przelew
5. Kryteria wyboru oferty: cena – 100%
6. Wykonawca składając propozycję cenową, składa następujące dokumenty:
1) Formularz propozycji cenowej (według zamieszczonego wzoru),
2) Oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami.
7. Zaproponowana
cena brutto powinna zawierać wartość usługi/dostawy/robót budowlanych
określoną w oparciu o przedmiot zamówienia. Cena podana przez wykonawcę jest
obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w
okresie jej trwania.
8. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom oraz zgodnie z kryteriami określonymi w pkt. 5., które nie podlegają zmianie w toku niniejszego postępowania.
9. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od dnia upływu składania ofert.
10. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Oferty powinny być złożone za pośrednictwem Platformy zakupowej w terminie do dnia 03 sierpnia 2023 r. do godz. 10.00
11. Wykonawca składa ofertę na Platformie w następujący sposób:
a. W zakładce „Załączniki” dodaje załączniki określone w pkt.6 Zapytania cenowego podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym poprzez polecenie „Dodaj załącznik”, wybranie docelowego pliku, który ma zostać wczytany oraz opisanie nazwy identyfikującej załącznik. W przypadku zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa w treści dokumentu Wykonawca zaznacza polecenie „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Wczytanie załącznika następuje poprzez polecenie „Zapisz”.
b. Potwierdzenie prawidłowego złożenia oferty (dodania załącznika) jest automatyczne wygenerowanie komunikatu systemowego o treści „Plik został wczytany po każdej prawidłowo wykonanej operacji (wczytania załącznika).
c. O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przepracowania transakcji na Platformie Zamawiającego.
12. Po upływie terminu określonego w pkt. 10 złożenie oferty na Platformie nie będzie możliwe.
13. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 3 sierpnia 2023 r. o godz. 10.15 za pośrednictwem platformy. Otwarcie ofert odbywa się bez udziału Wykonawców.
14. Zamawiający najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
15. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o
· nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte,
· cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
16. W przypadku wystąpienia awarii systemu teleinformatycznego, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
17. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami z ramienia Zamawiającego jest: Renata Siemion – Inspektor ds. , e-mail: renata.siemion@bolkow.pl
18. Cenę w propozycji cenowej należy podać w PLN. Propozycja cenowa ma być napisana w języku polskim, czytelnie i trwałą techniką oraz ma obejmować całość zamówienia i zawierać opis spełnienia innych kryteriów wynikających z opisu przedmiotu zamówienia.
19. Pozostałe wymagania zamawiającego:
20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Wykaz załączników:
1) Propozycja cenowa - formularz
2) Oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień oraz doświadczeniu
Sporządziła: Renata Siemion
KLAUZULA INFORMACYJNA |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż: 1) Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Bolkowa z siedzibą w Bolkowie (59-420) przy ulicy Rynek 1. 2) Z administratorem można skontaktować się mailowo: um@bolkow.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora; 3) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować mailowo: iod@bolkow.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych; 4) zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacji postanowień umownych związanych z wykonywanym zamówieniem; 5) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych, 6) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa; 7) posiada Pani/Pan prawo do: a) żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania (z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w art. 18 ust. 2 RODO, kiedy to nieograniczone przetwarzanie danych przez Administratora odnosi się do ich przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), b) wniesienia skargi do organu nadzorczego, 8) nie przysługuje Panu/Pani prawo do: a) usunięcia lub przenoszenia danych osobowych, b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych; 8) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy. |
2023-08-21 11:25 | Renata Siemion | Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty |
2023-08-17 11:04 | Renata Siemion | Raport z wyboru oferty |
2023-08-03 13:20 | Renata Siemion | Informacja z otwarcia ofert - 03.08.2023 r. |
2023-08-03 08:29 | Renata Siemion | Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
2023-08-01 11:34 | Renata Siemion | Odpowiedź na pytanie z dnia 01.08.2023 |
Komunikaty