Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGGZ.271.1.21.2023 „Remont dróg na terenie Gminy Szaflary”

Jakub Gasik
Gmina Szaflary
Termin:
Zamieszczenia : 04-08-2023 10:57:00
Składania : 21-08-2023 10:00:00
Otwarcia : 21-08-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu-sig.pdf pdf 234.76 2023-08-04 10:57:00 Postępowanie
SWZ - Modernizacja dróg gminnych-sig.pdf pdf 600.36 2023-08-04 10:57:00 Postępowanie
SWZ - Modernizacja dróg gminnych.docx docx 458.59 2023-08-04 10:57:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ.zip zip 5268.31 2023-08-04 10:57:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.docx docx 399.67 2023-08-21 11:39:04 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 286.25 2023-08-21 11:39:04 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty-sig.pdf pdf 400.87 2023-08-23 09:22:25 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty.docx docx 397.04 2023-08-23 09:22:25 Publiczna wiadomość
Informacja o przeznaczonej kwocie.pdf pdf 211.01 2023-08-21 10:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-23 09:22 Jakub Gasik Nasz znak: RGGZ.271.21.2023 Szaflary, dnia 23.08.2023 r.
Nr przetargu: 21/2023


Zawiadomienie
o wyborze oferty najkorzystniejszej

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) zwanej dalej „Ustawą Pzp”, na:

„Remont dróg na terenie Gminy Szaflary”, dotyczy: części I, II.

Część I „Remont drogi gminnej nr 364766K (ul. Do Cieślów) w km od 0+ 250 do km 0+ 596 w miejscowości Bańska Wyżna, Gmina Szaflary”

Zgodnie z art. 253 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców o:

I. WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ:
Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.
Wybrana została oferta nr 1 złożona przez:
Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.

Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu zostało złożone 3 oferty, które otrzymały następującą punktację:
Oferta nr 1 - „Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, Os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary
Cena oferty brutto uzyskała 60,00 pkt.
Okres gwarancji uzyskał 40,00 pkt.
Łącznie oferta uzyskała 100 pkt.

Oferta nr 2 - ZIBUD Sp. z o. o. Sp. k., 34-608 Kamienica 1000,
Cena oferty brutto uzyskała 49,56 pkt.
Okres gwarancji uzyskał 40,00 pkt.
Łącznie oferta uzyskała 89,56 pkt.

Oferta nr 3 - KIERNIA Sp. z o. o., Ratułów 208, 34-407 Ciche,
Cena oferty brutto uzyskała 43,16 pkt.
Okres gwarancji uzyskał 40,00 pkt.
Łącznie oferta uzyskała 83,16 pkt.

II. WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE:
Niniejszym postępowaniu w części I nie została odrzucona.







Część II „Remont drogi gminnej nr 364774K (Oś. Janiki) na odcinku I - w km od 0+ 000 do km 0+ 350 na odcinku II - w km od 0+ 415 do km 0+ 675 w miejscowości Maruszyna, Gmina Szaflary”

Zgodnie z art. 253 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców o:

I. WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ:
Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.
Wybrana została oferta nr 1 złożona przez:
Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.

Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu zostało złożone 3 oferty, które otrzymały następującą punktację:
Oferta nr 1 - „Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, Os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary
Cena oferty brutto uzyskała 60,00 pkt.
Okres gwarancji uzyskał 40,00 pkt.
Łącznie oferta uzyskała 100 pkt.

Oferta nr 2 - ZIBUD Sp. z o. o. Sp. k., 34-608 Kamienica 1000,
Cena oferty brutto uzyskała 49,56 pkt.
Okres gwarancji uzyskał 40,00 pkt.
Łącznie oferta uzyskała 89,56 pkt.

Oferta nr 3 - KIERNIA Sp. z o. o., Ratułów 208, 34-407 Ciche,
Cena oferty brutto uzyskała 43,16 pkt.
Okres gwarancji uzyskał 40,00 pkt.
Łącznie oferta uzyskała 83,16 pkt.

II. WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE:
Niniejszym postępowaniu w części I nie została odrzucona.


Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX Pzp.
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 308 ust. 2 w niniejszym postępowaniu umowa zostanie zawarta
w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

Zamawiający zwraca się z prośbą o niezwłoczne potwierdzenie faktu otrzymania niniejszego pisma /np. poprzez odesłanie pisma z adnotacją potwierdzam otrzymanie i podpisem za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/800905. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez zamawiającego drogą elektroniczną na podany przez wykonawcę adres e-mail zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma. Dowód przesłania e-maila stanowić będzie dokument dowodowy w ewentualnym postępowaniu odwoławczym.







Otrzymują:
1/ Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, Os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary;
2/ ZIBUD Sp. z o. o. Sp. k., 34-608 Kamienica 1000;
3/ KIERNIA Sp. z o. o., Ratułów 208, 34-407 Ciche;
4/ a/a

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Zawiadomienie o wybo [...].docx

2023-08-21 11:39 Jakub Gasik Znak sprawy: RGGZ.271.1.21.2023 Szaflary, dnia 21.08.2023 r.
Nr przetargu: 21/2023


INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

zamówienia publicznego pn.:
„Remont dróg na terenie Gminy Szaflary”


W dniu 21.08.2023 r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy w Szaflarach, odbyło się otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.

Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stornie internetowej prowadzonego postepowania https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, tj.:

Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 450 000,00 (brutto) z czego:

Część I „Remont drogi gminnej nr 364766K (ul. Do Cieślów) w km od 0+ 250 do km 0+ 596
w miejscowości Bańska Wyżna, Gmina Szaflary”;
150 000,00 zł (brutto)

Część II „Remont drogi gminnej nr 364774K (Oś. Janiki) na odcinku I - w km od 0+ 000 do km 0+ 350 na odcinku II - w km od 0+ 415 do km 0+ 675 w miejscowości Maruszyna, Gmina Szaflary”;
300 000,00 zł (brutto)

Łącznie wpłynęły 3 oferty:
• liczba z deszyfrowanych i otwartych ofert: 3
• dane z otwartych ofert:

(Szczegóły w załączniku)

Informacja z otwarci [...].docx

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-08-21 10:00 Komunikat Zamawiającego Znak sprawy: RGGZ.271.21.2023 Szaflary, dnia 04.08.2023 r.
Nr przetargu: 21/2023

INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW


Informacja na temat wysokości środków jakie zamierza przeznaczyć Gmina Szaflary na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.

„Remont dróg na terenie Gminy Szaflary”
Sesja otwarcia ofert: 21.08.2022 r. godz. 10:30

Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 450 000,00 zł (brutto) z czego:

Część I „Remont drogi gminnej nr 364766K (ul. Do Cieślów) w km od 0+ 250 do km 0+ 596
w miejscowości Bańska Wyżna, Gmina Szaflary”;
150 000,00 zł (brutto)

Część II „Remont drogi gminnej nr 364774K (Oś. Janiki) na odcinku I - w km od 0+ 000 do km 0+ 350 na odcinku II - w km od 0+ 415 do km 0+ 675 w miejscowości Maruszyna, Gmina Szaflary”;
300 000,00 zł (brutto)

Informacja o przezna [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 373