Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa artykułów papierniczo- biurowych dla Urzędu Miejskiego w Starachowicach

Monika Mazurkiewicz
Urząd Miejski Starachowice
Termin:
Zamieszczenia : 01-08-2023 14:39:00
Składania : 07-08-2023 09:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Referat Administracji i Kadr Urzędu Miejskiego w Starachowicach, w imieniu Zamawiającego - Gminy Starachowice zaprasza do złożenia oferty dla niżej opisanego zamówienia: „Dostawa artykułów papierniczo- biurowych dla Urzędu Miejskiego w Starachowicach ul. Radomska 45”. I. Zamawiający: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice II. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczo-biurowych dla Urzędu Miejskiego w Starachowicach, w ramach dostawy jednorazowej. Rodzaj i ilość artykułów określono w załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia. III.Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od podpisania umowy, w ramach dostawy jednorazowej. Transport zamawianych artykułów - na koszt Wykonawcy, na adres: Urząd Miejski w Starachowicach, ul. Radomska 45, 27- 200 Starachowice. UWAGA: Zamawiający dopuszcza zastosowanie artykułów równoważnych o nie gorszych parametrach technicznych i jakościowych. Podanie przez Zamawiającego nazwy producenta służy jedynie do określenia wymogów minimalnych dla danego artykułu. IV. Kryterium wyboru oferty: Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria: Cena- 100% brutto V. Sposób przygotowania oferty: • Ofertę cenową należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS. • Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartość brutto całego przedmiotu zamówienia. • Do oferty należy przedłożyć formularz oferty- załącznik nr 2. VI.Badania ofert: 1 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 2 Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. 3 Oferta zostanie odrzucona jeśli: • jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym • Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających. VII. Miejsce oraz termin składania ofert: • Ofertę należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS • Termin składania ofert- 07.08.2023 roku do godz. 9:30. VIII. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego. 2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy. 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny. IX. Osoba uprawniona do kontaktów: Referat Administracji i Kadr tel.(41) 273-83-17; (41) 273 – 83 – 07. Załączniki: Zał. nr 1-Wykaz artykułów Zał. nr 2- Formularz ofertowy Zał. nr 3- Projekt umowy



Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.41/ 273 83 17.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Zapytanie ofertowe MM.pdf pdf 104.31 2023-08-01 14:39:00 Postępowanie
2.Formularz ofertowy.pdf pdf 88.89 2023-08-01 14:39:00 Postępowanie
Projekt umowy.pdf pdf 87.37 2023-08-01 14:39:00 Postępowanie
Wykaz artykułów.pdf pdf 69.61 2023-08-01 14:39:00 Postępowanie
2.Formularz ofertowy.odt odt 18.75 2023-08-01 14:39:00 Postępowanie
2.Formularz ofertowy.pdf pdf 88.89 2023-08-01 14:39:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa artykułów papierniczo- biurowych dla Urzędu Miejskiego w Starachowicach - 1 szt. Urząd Miejski w Starachowicach
Radomska 45
27-200, Starachowice
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

2.Formularz ofertowy [...].pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 30 dni od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 151