Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KSL.7013.6.1.2023.DN Zakup defibrylatora AED na wyposażenie dworca autobusowego

Dorota Nitka
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 14-08-2023 15:46:00
Składania : 29-08-2023 10:00:00
Otwarcia : 29-08-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

KSL.7013.6.1.2023.DN                                                            Krosno, dnia 14 sierpnia 2023 r.

 

 

OGŁOSZENIE

dotyczące  zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych

 w trybie przetargowym

(zgodnie z zapisem § 9 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych.

 

GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP  684 - 00 - 13 - 798;  REGON 000526989, tel. 13 47 43 665, fax. 13 47 43 624,  www.krosno.pl

 

ogłasza

że udzieli zamówienia na wykonanie dostawy pn.:

„Bezpieczne Krosno – zakup defibrylatora AED na wyposażenie dworca autobusowego”

 

1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zmówienia jest zakup Zestawu w skład którego wchodzi: Defibrylator AED w torbie z baterią+ Kapsuła Rotaid zewnętrzna  z alarmem + Tablica AED zewnętrzna do kapsuły Rotaid + Klucz pediatryczny oraz dwie pary elektrod (dla dorosłych i dla dzieci), do automatycznej defibrylacji zewnętrznej, wraz z montażem w szczelnej kapsule, montowanej w wyznaczonym miejscu na Dworcu Autobusowym w Krośnie.

 

1.1. Opis przedmiotu zamówienia:

 

1.1.1. Defibrylator musi być:

1)      Automatyczny, przenośny, zewnętrzny, z funkcją analizy rytmu serca i możliwością automatycznej pracy w trybie dla dorosłych i dzieci.

2)      Wyposażony w zasilanie baterią nieładowalną, posiadającą minimum 5-letni okres trwałości w stanie czuwania i gotowości do użycia oraz sygnalizacji gotowości do użycia, od dnia montażu defibrylatora.

3)      Wyposażony w minimum dwie pary elektrod (dla dorosłych i dla dzieci) – na opakowaniu elektrod oraz na każdej elektrodzie ma znajdować się dokładny rysunek, określający miejsce prawidłowego ich naklejenia.

4)      Wyposażony we wskaźniki dźwiękowe i wizualne, na bieżąco:

-        przypominające o wszystkich koniecznych do wykonania czynnościach ratowniczych wraz z podawaniem ich właściwej kolejności wykonywania z doradcą resuscytacji krążeniowo-oddechowej;

-        powiadamiające o niewłaściwym podłączeniu elektrod lub ich braku, a także sprawności urządzenia i stanie baterii.

5)        Wyposażony we wbudowany metronom, który umożliwia zachowanie właściwego tempa masażu klatki piersiowej.

6)        Wyposażony w pamięć wewnętrzną lub kartę pamięci, umożliwiającą ciągły zapis EKG wraz z informacjami o czynnościach ratowniczych i komunikatami AED, przez minimum 30 minut - możliwość rejestrowania takich danych jak: dokładny czas włączenia urządzenia, zalecenie wykonania defibrylacji, informacje o wykonanej defibrylacji.

7)        Wyposażony w moduł geolokalizacji, tj. zabezpieczający moduł GPS, umożliwiający precyzyjną lokalizację urządzenia w razie jakiekolwiek przypadku, zmiany jego położenia.

8)        Defibrylator oraz kapsuła (zewnętrzna obudowa), w której defibrylator ma zostać umieszczony, musi spełniać następujące parametry:

·         Defibrylator i kapsuła muszą być fabrycznie nowe, pochodzące z produkcji 2023 roku, dostępne na polskim rynku i posiadać serwis producenta w Polsce, niebędące przedmiotem wystawowym, ekspozycyjnym ani szkoleniowym, pozbawione blokad serwisowych i nigdy wcześniej nie używane.

·         Dostarczane urządzenie winno spełniać wymagania deklaracji zgodności CE, zgodnej z dyrektywą medyczną 93/42/EEC PN-EN 60601 lub równoważne.

·         Zewnętrzna obudowa defibrylatora (kapsuły), powinna być:

-        odporna na działanie kurzu i wody (w klasie co najmniej IP55),

-        odporna na promienie UV oraz uszkodzenia mechaniczne (tworzywo zapewniające odporność na upadek z minimum 1,2 metra),

-        wyposażona w automatyczne ogrzewanie (zabezpieczenie przed zamarznięciem defibrylatora w temperaturze otoczenia do minus dwudziestu stopni Celsjusza),

-        wyposażona w alarm dźwiękowy, który uruchamia się w momencie otwarcia kapsuły – na kapsule musi być informacja o alarmie i zakazie otwierania kapsuły bez potrzeby,

-        tak skonstruowana, aby mieć możliwość przechowywania defibrylatora z podłączonymi elektrodami (podłączone elektrody muszą pozostawać w oryginalnych opakowaniach),

-        tak skonstruowana, aby mieć możliwość przechowywania drugiej, zapasowej pary elektrod wraz z ich przewodami.

·         Defibrylator powinien być stosunkowo lekki (maksymalnie 3,5 kg), odporny na wstrząsy, łatwy w obsłudze tak, aby mogła go użyć każda osoba podejmująca się udzielania pomocy osobie poszkodowanej, a także zapewniać bezpieczeństwo zarówno osobie poszkodowanej, jak i osobie obsługującej.

·         Defibrylator musi spełniać następujące, parametry techniczne:

-         odporność na wibracje: nie mniej niż MIL-STD-810,

-         odporność na wstrząs: nie mniej niż 100 G,

-         stopień szczelności: nie mniej niż IP55,

-         zapewniać możliwość i bezpieczeństwo jego używania zgodnie z przeznaczeniem, w warunkach wilgotności względnej otoczenia od 5 % do 95 %,

-         zapewniać możliwość i bezpieczeństwo jego używania zgodnie z przeznaczeniem, w temperaturze otoczenia od minus 20 stopni Celsjusza do plus 50 stopni Celsjusza,

-         posiadać algorytm postępowania zgodny z aktualnymi, obowiązującymi wytycznymi Europejskiej Rady Resuscytacji,

-         posiadać oprogramowanie umożliwiające odczyt danych na komputerze z systemem Windows,

-         posiadać możliwość aktualizacji oprogramowania bez konieczności wymiany całego urządzenia w przypadku zmiany wytycznych Europejskiej Rady Resuscytacji – ewentualna aktualizacja zostanie przeprowadzona na koszt Wykonawcy niniejszego przedmiotu zamówienia, w ciągu tygodnia od zmiany wytycznych, przez okres minimum pięciu lat od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia,

-         od chwili uruchomienia, defibrylator przez proces reanimacji powinien informować osobę ratującą życie, głosowo i wizualnie w sposób jasny i czytelny o wszystkich czynnościach, które należy wykonać przy poszkodowanym.

 

 

 

1.1.2. Przeglądy i czynności konserwacyjne.

Urządzenie nie może wymagać przeglądu po każdorazowym użyciu. Jeżeli producent tego wymaga, to w okresie obowiązywania gwarancji urządzenia, przegląd urządzenia będzie dokonywany na koszt WYKONAWCY. W przypadku gdy urządzenie poddawane jest (w okresie gwarancji) przeglądowi, naprawie gwarancyjnej lub wgraniu nowego oprogramowania WYKONAWCA zobowiązany jest do zapewnienia na czas serwisowania pełnowartościowego, kompletnego urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż oferowane.

 

1.1.3. Gwarancja.

Wymagany jest autoryzowany przez producenta serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski. Minimum 5 –letni okres gwarancji producenta i w tym okresie bezpłatny serwis wraz z gwarancją udostępnienia na czas serwisu pełnowartościowego kompletnego defibrylatora zastępczego. W okresie gwarancji WYKONAWCA sprzętu ponosi wszystkie koszty napraw gwarancyjnych oraz wymiany elektrod i baterii. WYKONAWCA zobowiązany jest przedstawić ZAMAWIAJĄCEMU dokument potwierdzający przejęcie przez producenta zobowiązań gwarancyjnych (w pełnym wymiarze gwarancji). W okresie objętym gwarancją urządzenia dostawca nieodpłatnie dokonuje wymiany baterii i elektrod w przypadku:

-        zakończenia się ich terminu przydatności do użycia,

-        uzasadnionego sytuacją zagrożenia życia użycia urządzenia.

 

1.1.4. Usuwanie awarii urządzenia.

W przypadku zgłoszenia awarii urządzenia AED czas reakcji serwisowej związanej z jej usunięciem nie może być dłuższy niż 60 godzin. Za czas reakcji serwisowej uznaje się okres od chwili zgłoszenia awarii do chwili uzyskania sprawności urządzenia względnie zamontowania urządzenia zastępczego. Godziny zgłoszeń awarii to 24 godz. / dobę 7 dni w tygodniu.

 

1.1.5. Serwis/ obsługa pogwarancyjna.

Serwis pogwarancyjny powinien obejmować gwarancję dostawcy na zapewnienie pełnej sprawności urządzenia AED po okresie gwarancji udzielonej przez producenta. W tym okresie dostawca winien zagwarantować bezpłatny serwis i dokonywanie napraw na podzespołach i elementach producenta urządzenia AED. Nie wymaga się by serwis pogwarancyjny obejmował wymagany czasookres wymiany baterii i elektrod dla których mija okres ich przydatności względnie ich użycia podczas ratowania życia. Okres obsługi pogwarancyjnej winien obejmować co najmniej 2 lata licząc od zakończenia okresu gwarancyjnego producenta.

 

2. Zamówienia uzupełniające – nie dotyczy.

 

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.

 

4.  Termin wykonania zamówienia.

1)         rozpoczęcie zadania: od dnia podpisania umowy,

2)         zakończenie zadania: 30 września 2023 r.

 

5.  Warunki udziału w postępowaniu.

            O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.

            Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji co najmniej 2 podobnych dostaw o wartości co najmniej 10 000 zł brutto, realizowanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.

            Wykonawcy, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z przedmiotowego postępowania.

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

a) wypełniony formularz: oferty przetargowej (załącznik nr 1),

b) wykaz doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług przywołanych w przedmiotowym wykazie (załącznik nr 2).

 

6.  Warunki płatności:

Przelew z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

 

7. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.

 

8. Kryterium oceny ofert:

Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień oraz uzupełnień dotyczących jej treści.

Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował kryterium: najniższa cena - 100%

Zamawiający poinformuje wykonawców na ich adresy e-mail podane w ofercie lub za pośrednictwem plarformazakupowa.pl o złożonych ofertach oraz zawiadomi pisemnie wybranego wykonawcę, że jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zawiadomienie wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy

 

9. Termin składania i otwarcia ofert:

Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 22 sierpnia 2023 r., do godziny 10.00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 sierpnia 2023 r. o godz. 10.05

 

10. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami.

1)      pisemnie – Urząd Miasta Krosna, 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 5,

2)      drogą elektroniczną przez platformę zakupową,

3)      Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: Dorota Nitka - Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami, ul. Bieszczadzka 5,  pok. Nr 216 w godz. 7:30 do 15:30 tel. 13 47 43 665.

 

11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

12. Wykaz załączników:

1)      Załącznik nr 1 – Druk oferty.

2)      Załącznik nr 2 – Wykaz wiedzy i doświadczenia.

3)      Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna dot. ochrony danych osobowych

 

 

13. Uwagi:

1.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.

2.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.

 

 

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik nr 2 Wykaz wiedzy i doświadczenia.doc doc 50 2023-08-14 15:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - klauzula informacyjna ODO.docx docx 14.82 2023-08-14 15:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 1- Druk oferty.docx docx 15.77 2023-08-14 15:46:00 Kryterium

Komunikaty

2023-08-30 15:20 Dorota Nitka KSL.7013.6.1.2023.DN
Krosno, dnia 30 sierpnia 2023 r.


Informacja

W dniu 29 sierpnia 2023 r. o godz. 10:05 roku dokonano otwarcia ofert złożonych w postępowaniu pn. „Zakup defibrylatora AED na wyposażenie dworca autobusowego”.

Na wykonanie przedmiotowego zadania wpłynęły 2 oferty od następujących wykonawców:
1) Polski Instytut Rozwoju Kultury Fizycznej i Sportu, ul. Kopernika 5/24, 38-200 Jasło,
2)MHKP Sp. z o. o. ul. S. Żeromskiego 207, 05-400 Otwock

Ceny ofert brutto:
1) 4 700 zł
2) 12 210,48 zł


2023-08-21 16:08 Dorota Nitka Zamawiający informuje o zmianie terminu składania ofert.
Oferty należy składać do 29.08.2023 roku do godziny 10:00. Otwarcie nastąpi 29.08.2023 r. o godzinie 10:05.
2023-08-21 12:32 Dorota Nitka Zamawiający informuje, że dokonuje zmiany w pkt 2) dotyczącym gwarancji.
Pkt 2) otrzymuje brzmienie:
2) Wyposażony w zasilanie baterią nieładowalną, posiadającą minimum 4-letni okres trwałości w stanie czuwania i gotowości do użycia oraz sygnalizacji gotowości do użycia, od dnia montażu defibrylatora.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup defibrylatora AED na wyposażenie dworca autobusowego Szczegółowy opis w pkt. 11 ogłoszenia 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2954 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1- Druk [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 września 2023 r.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 586