Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-08-2023 14:01:00 |
Składania : | 24-08-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 24-08-2023 09:05:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FA |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Wymagania i specyfikacja
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie dwóch przeglądów oraz
b) świadczenie obsługi serwisowej polegającej na usuwaniu awarii
- urządzeń pomiarowych zainstalowanych w Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Gliwicach, ul. Edisona 16 zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych. Wymagany termin gwarancji: 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru, z zastrzeżeniem § 2 ust. 5 zdanie drugie wzoru umowy.
Zamawiający zaleca wykonanie wizji w terenie w celu zapoznania się z miejscem realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności z ukształtowaniem terenu oraz warunkami technicznymi panującymi w obiekcie.
Wizję można odbyć na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Gliwicach przy ul. Edisona 16, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00- 15:00, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym.
Telefon kontaktowy: 691-712-486
2.Kod CPV: Kod główny: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
3. Termin realizacji: umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pierwszy przegląd do końca miesiąca września 2023 r., natomiast drugi po upływie sześciu miesięcy od daty zakończenia pierwszego przeglądu lecz nie później niż do 10 kwietnia 2024 r.
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
• Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
5. Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie: Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną.
6. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych.
UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).
7. Podstawy wykluczenia:
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach: a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne, d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 129 z późn. zm.). 8. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 9. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz zawierającą najniższą cenę. 10. Załączniki do postępowania: 1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,
2) Wzór umowy – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych,
3) Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-08-30 11:11 | Anna Jasińska | Raport wyboru oferty - w załączeniu. |
2023-08-24 09:30 | Anna Jasińska | Informacja z otwarcia ofert - w załączeniu. |
Komunikaty