Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KSL.7031.16.2023.MG2 Utrzymanie drzew i żywopłotów w pasach drogowych i na działkach gminnych.

Magdalena Galicka
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Ochrony Środowiska
Termin:
Zamieszczenia : 23-08-2023 13:06:00
Składania : 28-08-2023 10:00:00
Otwarcia : 28-08-2023 10:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

KSL.7031.16.2023.MG2                                                                                                                        Krosno, dnia 23.08.2023 r.


OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 130 tys. złotych

w trybie przetargowym zgodnie z zapisem § 9 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych.

GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-626,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989

OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:

Utrzymanie drzew i żywopłotów w pasach drogowych i na działkach gminnych”


Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew

77211400-6 Usługi wycinania drzew

77342000-9 Przycinanie żywopłotów

77300000-3 Usługi ogrodnicze

77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych


1. Zakres prac do wykonania przy realizacji zadania:


a) prace pielęgnacyjne drzew na terenie miasta Krosna – pasy drogowe i działki gminne:

- wykonanie cięć odmładzających drzew z koroną formowaną,

- podkrzesywanie i kształtowanie koron drzew,

- wycinka drzew,

- usuwanie karp korzeniowych poprzez karczowanie/frezowanie pni/korzeni usuniętych drzew,

- przycięcie lub wycięcie gałęzi przesłaniających znaki drogowe lub ograniczających widoczność przy drogach publicznych i na skrzyżowaniach lub nad jezdnią/ciągiem pieszym, ograniczających skrajnię drogi, w tym cięcia techniczne, pielęgnacyjne i sanitarne (usunięcie gałęzi złamanych, obumarłych, zagrażających lub wchodzących w kolizje z obiektami budowlanymi lub urządzeniami technicznymi),

- poprawianie/wymiana/uzupełnienie palików i wiązań drzew,

- podlewanie drzew w okresie suszy,

- zakup pozyskanego z wycinki drewna za cenę brutto określoną we wzorze umowy;

b) przycięcie i odchwaszczenie 2 528,00 metrów bieżących żywopłotów: wykonanie cięć pielęgnacyjnych i korygujących obrysy żywopłotów rosnących wzdłuż ciągów pieszych;

d) koszenie działek zadrzewionych o łącznej powierzchni 328 arów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót (załącznik nr 2), a sposób realizacji jest opisany w specyfikacji technicznej (załącznik nr 1).

UWAGA:

Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym koszty dojazdu, dowozu sprzętu i organizacji pracy, nadzoru wraz z zapewnieniem bezpieczeństwa i zabezpieczeniem płynności ruchu oraz załadunku i transportu odpadów.


2. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego poprzez oznakowanie i zabezpieczenie prac związanych z realizacją zamówienia.

3. Wytwarzane w wyniku realizacji zamówienia odpady muszą być przekazane do dalszego zagospodarowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Koszty związane z wywozem, unieszkodliwieniem lub zagospodarowaniem odpadów ponosi wykonawca.


2. Termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie - od dnia podpisania umowy, zakończenie – 15.12.2023 r.

3. Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu,

2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.:

a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż zrealizował (lub realizuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu pielęgnacji i wycinek drzew w warunkach miejskich, o wartości nie niższej niż 40 000,00 zł brutto (w przypadku wykonania kilku usług kwotę można sumować, przykład: jedna ww. określona rodzajowo usługa o wartości 40 000 zł, dwie usługi o wartości 20 000 zł lub 10 000 zł i 30 000 zł, itd.). Przez zabiegi pielęgnacyjne Zamawiający rozumie cięcia sanitarne, prześwietlające, korygujące, formujące, odmładzające, cięcia techniczne oraz wykonywanie wiązań i wzmocnień w obrębie drzew. Okres 3 lat, o którym mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

b) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje:

- co najmniej jedną osobą, która posiada minimum wykształcenie średnie z zakresu ogrodnictwa lub leśnictwa oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesieczną praktykę zawodową przy konserwacji, pielęgnacji i wycince drzew,

- co najmniej jedną osobą, która ukończyła kurs uprawniający do wykonywania pielęgnacji i wycinki drzew metodami alpinistycznymi oraz posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie w wykonywaniu zabiegów pielęgnacyjno-konserwacyjnych drzew.

c) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował następującymi narzędziami/urządzeniami technicznymi:

- pilarka mechaniczna - min. 2 szt.,

- nożyce mechaniczne do cięcia żywopłotów – min. 4 szt.,

- piła spalinowa na wysięgniku do obcinania gałęzi - min. 2 szt. ,

- frezarka do pni – min. 1 szt.,

- rębarka do konarów – min. 1 szt.,

- beczka przystosowana do podlewania roślin pod ciśnieniem – min. 1 szt.,

- środek transportu do wywozu pozyskanego materiału drzewnego i odpadów – min. 1 szt.

Wykonawcy, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z przedmiotowego postępowania.

3.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

a) wypełniony formularz: oferty przetargowej (załącznik nr 2),

b) wykaz doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług przywołanych w przedmiotowym wykazie (załącznik nr 4),

c) klauzulę informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych (załącznik nr 3).

3.3. Dokumenty wymienione powyżej należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu skutecznego potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła „za zgodność z oryginałem” lub inna tożsama znaczeniowo.

4. Warunki płatności:

Przelew z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

5. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.

6. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.

7. Termin składania ofert upływa dnia 28.08.2023 r. o godz. 10.00

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Bieszczadzkiej 5, pokój nr 213, w dniu 28.08.2023 r. o godz. 10.10.

8. Ofertę należy złożyć w wymaganym czasie i terminie w formie elektronicznej, odpowiednio do treści wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 2 do Ogłoszenia wraz z wymaganymi dokumentami tj. wykazem doświadczenia (załącznik nr 4) oraz klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych (załącznik nr 3).

9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

10. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Magdalena Galicka -

Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami Urzędu Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka 5 (pokój Nr 213), w godz. pon. - pt od 7:30 do 14:30, tel. (13) 47 43 670, e-mail: galicka.magdalena@um.krosno.pl

11. Wykaz załączników:

  1. Załącznik nr 1 – specyfikacja techniczna,

  2. Załącznik nr 2 – formularz ofertowy z przedmiarem robót,

  3. Załącznik nr 3 - klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych,

  4. Załącznik nr 4 – wykaz wiedzy i doświadczenia,

  5. Załącznik nr 5 – wzór umowy.

12. Uwagi:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.

  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 13 47 43 670

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula o ochronie danych osobowych.doc doc 51.5 2023-08-23 13:06:00 Przedmiot zamówienia
Specyfikacja Techniczna.doc doc 39 2023-08-23 13:06:00 Przedmiot zamówienia
Umowa drzewa jesień 2023.docx docx 25.49 2023-08-23 13:06:00 Przedmiot zamówienia
Wykaz wiedzy i doświadczenia.doc doc 50.5 2023-08-23 13:06:00 Przedmiot zamówienia
Ogłoszenie.pdf pdf 1464.08 2023-08-23 13:06:00 Przedmiot zamówienia
Formularz oferty i przedmiar robót.doc doc 56.5 2023-08-23 13:06:00 Kryterium
Informacja o wyborze oferty.pdf pdf 230.65 2023-08-29 14:25:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-29 14:25 Magdalena Galicka Informacja o wyborze oferty

W dniu 28 sierpnia 2023 r. o godz. 10:00 upłynął termin składania ofert
w postępowaniu pn. „Utrzymanie drzew i żywopłotów w pasach drogowych i na działkach gminnych”

W przeprowadzonym postępowaniu zostały złożone następujące oferty:

- IPS Zakład Konserwacji Zieleni Stanisław Kornik, Podgrodzie 89d, 39-200 Dębica, na kwotę 139 719,60 zł,
- RAD-DREW Radosław Ordyna, ul. Grabiny 38, 38-460 Jedlicze na kwotę 82 749,60 zł,
- Usługi Ogrodnicze ELITELAS Sp. z o.o., ul. Durdy 141, 39-450 Baranów Sandomierski, na kwotę 224 283,60 zł.

Po weryfikacji merytorycznej i formalnej złożonych ofert, realizację zamówienia obejmie firma RAD-DREW Radosław Ordyna, ul. Grabiny 38, 38-460 Jedlicze.

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Utrzymanie drzew i żywopłotów w pasach drogowych i na działkach gminnych j.w.

Klauzula o ochronie [...].doc

Specyfikacja Technic [...].doc

Umowa drzewa jesień [...].docx

Wykaz wiedzy i doświ [...].doc

Ogłoszenie.pdf

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz oferty i p [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Rozpoczęcie - od dnia podpisania umowy, zakończenie – 15.12.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Konieczność odkupu drewna po wycince drzew. - Zakup pozyskanego z wycinki drewna za cenę brutto określoną we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Koszty dodatkowe - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 279