Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-08-2023 09:26:00 |
Składania : | 30-08-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 30-08-2023 09:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Komendy Stołecznej Policji informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę oraz zakup luster Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. Zamawiający wymaga: - warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury; - termin realizacji: 14 dni roboczych od dnia wysłania przez Zamawiającego zamówienia- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy; - gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 24 miesięcy; -Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu. -Miejsce Dostawy: Zadanie nr 1: Komenda Powiatowa Policji w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Ignacego Jana Paderewskiego 3, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki ( montaż luster ).
Zadanie nr 2: Komenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim ul. Łupińskiego 42, 05-300 Mińsk Mazowiecki ( montaż lustra ).
-Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt dostawy do Zamawiającego leżą po stronie Wykonawcy -Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy -Wykonawca zobowiązuje się zapoznać ze specyfikacją i opisem przedmiotu zamówienia -Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany, odwołania lub unieważnienia ogłoszonego zamówienia w każdym czasie bez podania przyczyny.
*ilość zamawianego asortymentu jest ilością szacunkową i służy wyłącznie wyliczeniu oferty, a Zamawiający dokona zakupu do kwoty przeznaczonej na zakup.
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 47 72 332-37
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty