Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-08-2023 13:00:00 |
Składania : | 31-08-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 31-08-2023 12:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Gmina Zamość zwraca się z prośbą o oszacowanie wartości zamówienia polegającego na:
1. wykonaniu i opracowaniu inwentaryzacji stanu istniejącego, audytu energetycznego oraz wykonaniu i opracowaniu kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej kompleksowej modernizacji energetycznej budynku komunalnego w m. Wieprzec (dz. nr 855, obręb 0023 Wieprzec Wychody), Gmina Zamość wraz z instalacją urządzeń OZE oraz wymianą/modernizacją źródeł ciepła.
oraz
2. wykonaniu i opracowaniu inwentaryzacji stanu istniejącego, audytu energetycznego oraz wykonaniu i opracowaniu kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej kompleksowej modernizacji energetycznej budynku komunalnego w m. Zawada (dz. nr 331/1, obręb 0031 Zawada), Gmina Zamość wraz z instalacją urządzeń OZE oraz wymianą/modernizacją źródeł ciepła.
Cenę opracowania dokumentacji należy podać oddzielnie dla każdego z budynków.
Budynek w miejscowości Wieprzec ma łączną powierzchnię 527m2. W budynku znajduje się 8 lokali mieszkalnych o łącznej powierzchni 339,63m2. Obecnie każdy lokal socjalny jest zamieszkiwany. Pod najem socjalny przeznaczone jest 64,44% powierzchni całego budynku. Pozostała powierzchnia budynku wykorzystywana jest jako świetlica wiejska do realizacji działań społecznych, kulturowych i integracyjnych mieszkańców.
Budynek komunalny w miejscowości Zawada jest cały przeznaczony pod najem socjalny. W budynku znajdują się trzy lokale mieszkalne – dwa o powierzchni 54,70m2, jeden o powierzchni 30,70m2. Obecnie każdy lokal socjalny jest zamieszkiwany.
Całość dokumentacji musi być przygotowana zgodnie z wytycznymi programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021 – 2027, w szczególności ze Szczegółowym Opisem Priorytetów (SZOP) programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 (działanie FELU.04.03 Wspieranie efektywności energetycznej i energooszczędności w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych).
Podczas opracowania inwentaryzacji, audytu, dokumentacji projektowo – kosztorysowej wykonawca będzie zobowiązany do działania zgodnie z następującymi wytycznymi:
1. Dyrektywa 2018/2002 z dnia 11 grudnia 2018 r., Dyrektywa 2018/844
2. Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków, z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz przepisów ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej
3. Dokumentacja musi być opracowana zgodnie z koncepcją uniwersalnego projektowania i zasadami dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz wytycznymi dotyczącymi realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027. Wykonawca jest zobowiązany do projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo budowlane
4. Minimalny próg oszczędności energii pierwotnej musi kształtować się na poziomie nie niższym niż 30% (wyjątek bud. wpisane do rejestru zabytków lub podlegające ochronie konserwatorskiej)
5.
Zakres działań, w odniesieniu do budynków, urządzeń technicznych lub instalacji
i procesów technologicznych musi wynikać z audytu energetycznego
6. Projekt musi wykazać pozytywny wpływ na środowisko, przedstawiony w formie oszczędności energii, obniżonej emisji CO2 i pyłu PM 10 oraz PM 2,5 do atmosfery, zgodnie z zapisami Dyrektywy 2008/50/WE (zmienionej Dyrektywą 2015/1480/WE), lub wzrostu wykorzystania OZE
7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy w pełnym zakresie, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej i normami oraz z zachowaniem należytej staranności oraz zapewnić sprawdzenie dokumentacji projektowej stosownie do przepisów ustawy Prawa budowlanego.
W ramach realizacji usługi muszą zostać przeprowadzone wszelkie uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami.
Szanowni Państwo,
Informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
W przypadku pytań:technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 84 639 10 87 wew. 62 - Joanna Tokarska, poniedziałek - piątek, godz. 7.30 - 15.30
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty