Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-08-2023 14:13:00 |
Składania : | 05-09-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 05-09-2023 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Zamawiający, Miejskie
Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, na podstawie Regulaminu udzielania zamówień na usługi,
dostawy i roboty budowlane przez MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu zwraca się z
zapytaniem ofertowym, dotyczącym realizacji zamówienia:
w nieruchomościach wchodzących w skład MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu
1.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
„Wykonanie usług bieżącej konserwacji dachów w nieruchomościach wchodzących w
skład MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu”.
Zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 16 sierpnia
1999 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków
technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. Nr 74 poz. 836 z późn.
zm.) bieżące konserwacje mają na celu utrzymanie sprawności technicznej
elementów budynków, jak również zapewnienie bezpieczeństwa
użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości oraz utrzymanie w stanie
technicznym niepogorszonym, zgodnie z ich przeznaczeniem.
Prace objęte zamówieniem zlecane
będą w miarę potrzeb, w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie
jednostkowych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym.
Ustala się kolejność realizacji
zgłoszeń:
AWARIE – do realizacji
natychmiastowej w tym samym dniu roboczym – związane z zagrożeniem
życia, katastrof budowlanych i robót związanych z
przerwą w dostawie mediów.
PILNE – w terminie na
dzień następny – sprawy pilne, nie stanowiące zagrożenia życia, zdrowia i
mienia
ZWYKŁE – w terminie 7 dni
od przyjęcia zlecenia, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
2. Termin
realizacji zamówienia:
od 1.10.2023 do 30.09.2024 r.
3. Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich
spełniania (jeżeli występują lub są wymagane):
zarejestrowana
nazwa i adres wykonawcy, województwo, powiat, nr telefonu, REGON, NIP, e-mail,
nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktów.
4. Kryteria
oceny ofert (z podaniem rodzaju i wagi): podano poniżej
Koszty wykonanej usługi Zamawiający będzie rozliczał na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę w oparciu o poniższe wskaźniki cenotwórcze oraz ceny RMS SEKOCENBUD na aktualny kwartał dla województwa dolnośląskiego.
Kryteria oceny ofert:
1)
Wskaźnik narzutów kosztów zakupu WKZ [%] znaczenie – 30%
Przydzielanie
punktów:
Oferta
o najniższym wskaźniku kosztów zakupów otrzyma najwyższą ilość, tj. 30 punktów;
Pozostałym
ofertom punkty zostaną przydzielone na podstawie obliczenia udziału procentowego
najniższego wskaźnika kosztów zakupu w stosunku do wysokości kosztów zakupu
danej oferty wg wzoru:
WKZ [%] najniższe
ilość punktów za WKZ [%] = ------------------------------------- x 30
WKZ [%] oferta oceniana
2)
Wskaźnik narzutów kosztów
pośrednich WKP [%] znaczenie
– 30%
Przydzielanie
punktów:
Oferta
o najniższym wskaźniku kosztów pośrednich otrzyma najwyższą ilość, tj. 30
punktów;
Pozostałym
ofertom punkty zostaną przydzielone na podstawie obliczenia udziału
procentowego najniższego wskaźnika kosztów zakupu w stosunku do wskaźnika
kosztów zakupu danej oferty wg wzoru:
WKP [%] najniższe
ilość punktów za WKP [%] = ------------------------------------- x 30
WKP
[%] oferta oceniana
3)
Wskaźnik narzutów zysku Z [%] znaczenie
– 40%
Przydzielanie punktów za wysokość zysku:
Oferta o najniższym wskaźniku otrzyma najwyższą
ilość, tj. 40 punktów;
Pozostałym ofertom punkty za zysk zostaną
przydzielone na podstawie obliczenia udziału procentowego najniższego zysku w
stosunku do zysku danej oferty wg wzoru:
Z [%] najniższe
ilość punktów za Z [%] = ----------------------------------- x 40
Z [%]
oferta oceniana
Całkowita
liczba punktów, jaką otrzyma Oferent, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
Suma = KZ + KP
+ Z
KZ
- ilość punktów za wysokość
kosztów zakupu
KP
- ilość punktów za wysokość kosztów
pośrednich
Z
– ilość punktów za wysokość zysku
Najkorzystniejsza oferta otrzyma maksymalnie 100 pkt
Ocena
punktowa będzie dotyczyć ofert nie podlegających odrzuceniu.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy
formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się
brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA
SOBIE TAKŻE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA ZAPYTANIA NA KAŻDYM ETAPIE BEZ WSKAZANIA
PRZYCZYNY TAKIEJ DECYZJI.
Zamawiający informuje także, że oferty składane
w zapytaniu są jawne od chwili ich otwarcia i mogą być udostępniane,
z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli
Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie
mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią
tajemnice przedsiębiorstwa (art. 18 ust. 3 Pzp), w szczególności
określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w
art. 11 pkt. 2 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji, zgodnie z którym „przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie
się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub
inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub
w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane
osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne
dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji
lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności,
działania w celu utrzymania ich w poufności.”.
Wykonawca nie może zastrzec informacji o nazwach,
albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej
działalności gospodarczej, albo miejscach zamieszkania wykonawców, których
oferty zostały otwarte; cenach lub kosztach zawartych w ofercie.
1.
W sytuacji
kiedy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa
informacje te powinny być zawarte w osobnym pliku i zawierać wyraźne
zastrzeżenie (np. w nazwie pliku), że nie mogą być udostępniane.
2.
Zamawiający
nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe zabezpieczenie przez Wykonawcę
dokumentów określonych jako tajne. Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę
informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie
odrębnych przepisów, Zamawiający zobowiązany jest do ujawnienia tych informacji
w ramach prowadzonego zapytania.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 885-886-316
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty