Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PZ/26/2023 „Remont wirówki do odwadniania osadu”

Termin:
Zamieszczenia : 29-08-2023 11:02:00
Składania : 05-09-2023 09:00:00
Otwarcia : 05-09-2023 09:05:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FA
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

1. Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest  wykonanie remontu zainstalowanego w budynku SOO na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. T. Edisona 16 dekantera UCD 536-00-34 s/n 8007 – 983, zgodnie z DTR

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do Materiałów Przetargowych, we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych oraz w DTR, stanowiącym załącznik nr 5 do Materiałów Przetargowych.

Wymagany termin gwarancji: 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru

Zamawiający zaleca wykonanie wizji w terenie w celu zapoznania się z ukształtowaniem terenu oraz warunkami technicznymi panującymi w obiekcie.

Wizję można odbyć na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Gliwicach przy ul. Edisona 16, od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00- 14:00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się.

Telefon kontaktowy: 691-712-485

2. Kod CPV: 

a) Kod główny: 50530000-9 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn

3. Termin realizacji: do 12 tygodni od dnia zawarcia umowy.

4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające: 

• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,

• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, 

• Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 

5. Warunki udziału w postępowaniu:

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował należycie co najmniej jedną usługę polegająca na wykonaniu remontu wirówki odwadniającej, a wartość zrealizowanej usługi wynosiła min. 50 000,00 zł brutto.

6.  Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie:

Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną.

7. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,

2) wypełniony i podpisany wykaz usług – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych, 

3) dokument/dokumenty potwierdzający/potwierdzające należyte wykonanie usług (referencje wystawione przez Zamawiających, na rzecz których Wykonawca realizował usługi). Brak dokumentu lub dokument niepotwierdzający należytego wykonania danej usługi skutkuje nie zaliczeniem przez Zamawiającego jej wykonania,

UWAGA! 

Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).

W przypadku braku dołączenia dokumentów wskazanych w pkt 2) i 3) Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia, na podstawie § 21 ust. 7 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach.

8. Podstawy wykluczenia: 

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach: 

a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 

b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 

c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,

d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1497). 

9. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 

10. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz z najniższą ceną. 

11. Załączniki do postępowania: 

1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,

2) Wykaz usług  – Załącznik nr  2 do Materiałów Przetargowych,

3) Wzór umowy – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych,

4) Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 4 do Materiałów Przetargowych,

5) DTR – zalecenia wirówki- Załącznik nr 5 do Materiałów Przetargowych

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
DTR zalecenia wirówka.pdf pdf 157.19 2023-08-29 11:02:00 Postępowanie
OGŁOSZENIE.pdf pdf 885.47 2023-08-29 11:02:00 Postępowanie
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.pdf pdf 348.29 2023-08-29 11:02:00 Postępowanie
WZÓR UMOWY.pdf pdf 664.53 2023-08-29 11:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 24.61 2023-08-29 11:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wykaz usług.docx docx 19.08 2023-08-29 11:02:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 447.81 2023-09-05 11:00:59 Publiczna wiadomość
Raport wyboru oferty.pdf pdf 459.05 2023-09-11 12:43:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-11 12:43 Patrycja Kandyba Raport wybory oferty

Raport wyboru oferty [...].pdf

2023-09-05 11:00 Patrycja Kandyba Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Remont wirówki do odwadniania osadu” Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) wypełniony i podpisany wykaz usług – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych, 3) dokument/dokumenty potwierdzający/potwierdzające należyte wykonanie usług (referencje wystawione przez Zamawiających, na rzecz których Wykonawca realizował usługi). Brak dokumentu lub dokument niepotwierdzający należytego wykonania danej usługi skutkuje nie zaliczeniem przez Zamawiającego jej wykonania, UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). W przypadku braku dołączenia dokumentów wskazanych w pkt 2) i 3) Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia, na podstawie § 21 ust. 7 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 14 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Termin realizacji - do 12 tygodni od dnia zawarcia umowy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 261