Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: NGK.6871.4.147.2023 Wykonanie i dostarczenie gadżetów do Urzędu Miejskiego w Koronowie.

Renata Lutowska
Urząd Miejski Koronowo Oddział: Wydział Nieruchomości i Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 31-08-2023 14:08:00
Składania : 06-09-2023 08:00:00
Otwarcia : 06-09-2023 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Gmina Koronowo zaprasza do złożenia oferty na wykonanie i dostarczenie gadżetów zgodnie z załącznikiem nr 1. Dostawa będzie się odbywała na następujących warunkach:

  1. Wszystkie koszty związane z wykonaniem zadania będące przedmiotem niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
  2. Kryterium oceny: przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: najniższa cena ofertowa brutto – 100 %
  3. Termin realizacji zamówienia: 3 tygodnie od dnia przesłania zlecenia.
  4. Ofertę należy złożyć za pomocą platformy zakupowej.
  5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
  6. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  7. Zamawiający wymaga załączenia poglądowych zdjęć gadżetów.
  1. Płatność zostanie dokonana  przelewem po wykonaniu zlecenia, na podstawie wystawionej faktury w ciągu 14 dni. Płatność zostanie  dokonana na rachunek znajdujący się na tzw. białej  liście podatników.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Osoba do kontaktu: Malwina Tkaczyk  (tel. 52 3826 443, Plac Zwycięstwa 1).

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1.pdf pdf 223.85 2023-08-31 14:08:00 Postępowanie
Informacja dot. przetwarzania danych osobowych.pdf pdf 125.16 2023-08-31 14:08:00 Kryterium
Protokół z postępowania.xlsx xlsx 54.73 2023-09-14 14:43:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-14 14:43 Renata Lutowska Witam serdecznie

W załączeniu przekazuję protokół z postępowania na Wykonanie i dostarczenie gadżetów do Urzędu Miejskiego w Koronowie.

pozdrawiam
Malwina Tkaczyk

Protokół z postępowa [...].xlsx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Termos 500 ml Termos - opis w załączniku nr 1. 100 szt. - (0)
2 Plecak Plecak - opis w załączniku nr 1. 100 szt. - (0)
3 Butelka szklana 450-500 ml Butelka szklana - opis w załączniku nr 1. 100 szt. - (0)
4 Butelka szklana 500-600 ml Butelka szklana - opis w załączniku nr 1. 100 szt. - (0)
5 Notatnik A5 Notatnik A5 - opis w załączniku nr 1. 100 szt. - (0)
6 Pudełko śniadaniowe Pudełko śniadaniowe - opis w załączniku nr 1. 100 szt. - (0)
7 Długopis Długopis - opis w załączniku nr 1. 250 szt. - (0)
8 Długopis z końcówką do ekranów dotykowych Długopis z końcówką do ekranów dotykowych - opis w załączniku nr 1. 250 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2933 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność na podstawie faktury VAT w terminie 14 dni od daty wpływu do Zamawiającego Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji zamówienia - 3 tygodnie od dnia przesłania zlecenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić (0)
5 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić

Informacja dot. prze [...].pdf

(0)
6 Oświadczenie biała lista podatników VAT - Oświadczam, że jestem czynnym podatnikiem i figuruje w wykazie prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Biała lista podatników VAT) Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 252