Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TP/7/2023 „Opracowanie operatów wodnoprawnych wraz z wykonaniem kompleksowej analizy systemu kanalizacji deszczowej w wybranych zlewniach na terenie miasta Gliwice”

Termin:
Zamieszczenia : 15-09-2023 12:05:00
Składania : 27-09-2023 09:00:00
Otwarcia : 27-09-2023 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Opis przedmiotu zamówienia.

1. W ramach zadania należy opracować operaty wodnoprawne, osobno dla każdego z istniejących wylotów kanalizacji deszczowej oraz uzyskać zgody wodnoprawne na odprowadzanie do wód lub urządzeń wodnych - wód opadowych lub roztopowych, ujętych w otwarte lub zamknięte systemy kanalizacji deszczowej służące do odprowadzania opadów atmosferycznych.

Dotychczasowe zlewnie poszczególnych wylotów, które Zamawiający udostępni Wykonawcy w postaci plików w formacie shp muszą zostać przez Wykonawcę zweryfikowane, w szczególności należy zwrócić uwagę na kanały o średnicy mniejszej niż 300 mm. Do weryfikacji zlewni należy wykorzystać m.in. Miejski System Informacji Przestrzennej oraz dane od Zamawiającego.

Wykonawca winien dokonać analizy i weryfikacji poszczególnych zlewni, określić ilość wód opadowych i roztopowych ciążących do poszczególnych wylotów, dokonując weryfikacji istniejących powierzchni i zagospodarowania terenu.

Operaty wodnoprawne powinny być sporządzone w formie opisowej i graficznej. Wykonawca po uzgodnieniu ich treści u Zamawiającego, złoży wnioski o wydanie zgód wodnoprawnych do właściwego organu, a Zamawiającemu przekaże każdorazowo potwierdzenie złożenia poszczególnego wniosku oraz operaty wodnoprawne w wersji elektronicznej. Po uzyskaniu zgód wodnoprawnych Wykonawca przekaże je Zamawiającemu z ostatecznymi wersjami operatów wodnoprawnych w wersji papierowej i elektronicznej.

Wykonawca zobowiązany jest do oceny czy przedmiotowy zakres wymaga:

- uzyskania nowej decyzji wodnoprawnej czy też złożenia wniosku o przedłużenie ważności pozwolenia wodnoprawnego.

We wszystkich ww. przypadkach Wykonawca zobowiązany jest do dopełnienia wszelkich formalności koniecznych do uzyskania prawomocnych decyzji.

2. Wnioski o wydanie zgód wodnoprawnych należy złożyć do właściwego organu niezwłocznie, nie później niż w przeddzień upływu terminów obowiązujących pozwoleń wodnoprawnych wskazanych w harmonogramie rzeczowo-finansowym.

3. Szczegółowy zakres prac został wskazany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 6 do SWZ, w harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 5 do SWZ.

Wymagany termin gwarancji i rękojmi: 60 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego, potwierdzonego podpisanym przez obie Strony protokołem odbioru końcowego.

4. Zamawiający nie formułuje wymogu świadczenia przedmiotu zamówienia przez osoby pozostające w stosunku pracy, wobec możliwości realizacji czynności wynikających z OPZ przez osoby na podstawie innych tytułów prawnych.

Warunki zamówienia zostały określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia i w ogłoszeniu o zamówieniu.


Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 119.61 2023-09-15 12:05:00 Postępowanie
SWZ z załącznikami.zip zip 60954.22 2023-09-15 12:05:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 2023_BZP 00409054_01.pdf pdf 38.09 2023-09-22 11:01:58 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia treści SWZ.pdf pdf 290.84 2023-09-22 11:04:17 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o modyfikacji SWZ.zip zip 1346.2 2023-09-22 11:06:25 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia.pdf pdf 164.04 2023-09-27 09:06:18 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 231.59 2023-09-27 10:41:24 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyniku - Internet.pdf pdf 1044.97 2023-11-09 15:07:32 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku nr 2024BZP 0006343501 z dnia 2024-01-24.pdf pdf 69.35 2024-01-24 14:25:07 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-24 14:25 Anna Jasińska Ogłoszenie o wyniku postępowania - w załączeniu.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-11-09 15:07 Anna Jasińska Zawiadomienie o wyniku postępowania - w załączeniu.

Zawiadomienie o wyni [...].pdf

2023-09-27 10:41 Anna Jasińska Informacja z otwarcia ofert - w załączeniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-09-27 09:06 Anna Jasińska Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia - w załączeniu.

Informacja o kwocie [...].pdf

2023-09-22 11:06 Anna Jasińska Zawiadomienie o modyfikacji treści SWZ - w załączeniu.

Zawiadomienie o mody [...].zip

2023-09-22 11:04 Anna Jasińska Wyjaśnienia treści SWZ - w załączeniu.

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

2023-09-22 11:01 Anna Jasińska Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu - w załączeniu.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 450