Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZIT-III-042.106.2.2023 Postępowanie w przedmiocie usługi szkoleniowej dla potencjalnych beneficjentów i beneficjentów realizujących projekty w ramach ZIT BydOF oraz dwóch pracowników Biura ZIT BydOF dotyczącą rozliczania i realizacji projektów unijnych w systemie SL2021 na zasadach określonych w zapytaniu ofertowym oraz w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego pn. „Zestawienie i specyfikacja przedmiotu zamówienia ”.

Angelika Daroń
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Biuro ZIT BydOF
Termin:
Zamieszczenia : 15-09-2023 13:11:00
Składania : 22-09-2023 10:17:00
Otwarcia : 22-09-2023 10:22:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 

Szanowni Państwo,

 

Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z  regulaminem wewnętrznym organizacji.

   I.             Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty w przedmiocie usługi szkoleniowej dla potencjalnych beneficjentów  i beneficjentów realizujących projekty w ramach ZIT BydOF oraz dwóch pracowników Biura ZIT BydOF dotyczącą rozliczania i realizacji projektów unijnych w systemie SL2021 na zasadach określonych w zapytaniu ofertowym oraz w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego pn. „Zestawienie  i specyfikacja przedmiotu zamówienia ”.

 II.            Ofertę wraz załącznikami należy przygotować zgodnie z treścią formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz zgodnie z załącznikiem  nr 2 do zapytania ofertowego pn. „Zestawienie i specyfikacja przedmiotu zamówienia”.

III.            Wykonawca zobligowany jest przedłożyć Zamawiającemu wraz z ofertą:

1)     Formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.

2)     Wykaz trenera/ów  z imieniem i nazwiskiem (załącznik nr 4) wraz z opisem doświadczenia potwierdzającym m.in. posiadanie wymaganego w przedmiotowym postępowaniu doświadczenia i kwalifikacji zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego pn. „Zestawienie i specyfikacja przedmiotu zamówienia”.

3)     Pełnomocnictwo (Upoważnienie) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

4)     Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub reprezentowania i zawarcia umowy -  w przypadku podmiotów występujących wspólnie.

5)     Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia – zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszego zapytania.

IV.            Zamawiający dopuszcza zmianę lub rezygnację z podanego terminu bez konsekwencji finansowych (informacja o ewentualnej rezygnacji z terminu zostanie podana do wiadomości Wykonawcy nie później niż na 5 dni przed terminem realizacji usługi).

V.              Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji przed podpisaniem umowy dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego w przedmiotowym postępowaniu doświadczenia   i kwalifikacji zgodnie z załącznikiem nr 4.

VI.            Zamawiający zastrzega sobie możliwość pomniejszenia ilości osób uczestniczących w szkoleniu jednak ostateczna liczba osób nie może być mniejsza niż 25 i większa niż 30.

VII.             W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Ceny ofert dodatkowych nie mogą być wyższe niż pierwotnie.

VIII.            Szkolenie odbędzie się na terenie województwa kujawsko-pomorskiego w odległości nie dalszej niż 80 km od miasta Bydgoszczy z wyłączeniem miast prezydenckich. O miejscu szkolenia Zamawiający poinformuję Wykonawcę na 14 dni przed terminem szkolenia.

IX.            Koszt noclegu wraz ze śniadaniem pokrywa Wykonawca. Zamawiający pokrywa koszty wyżywienia  (2 x obiad, 1 x kolacja) oraz wynajem sali szkoleniowej.

X.  W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Ceny ofert dodatkowych nie mogą być wyższe niż pierwotnie.

XI.  Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia niniejszego postępowania:

a.       w przypadku jeżeli cena oferty przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację Zamówienia,

b.      w każdym czasie bez podania przyczyn,

c.       w przypadku kiedy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia

d.      nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania,

e.       postępowanie obarczone jest wadą powodującą, że zawarta umowa będzie sprzeczna z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu,

f.        postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia.

XII.             Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia środków w przypadku kiedy oferowana cena będzie zbyt wysoka w stosunku do posiadanych środków przewidzianych na realizację przedmiotowego zadania.

XIII.              Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom, a także nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych  i wariantowych.

XIV.               Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz – Biuro Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Bydgoskiego Obszaru Funkcjonalnego (Biuro ZIT BydOF) , ul. Jagiellońska 61, 85-027 Bydgoszcz         

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.52 5858093


- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAŁ. NR 1.pdf pdf 62.5 2023-09-15 13:11:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 2.pdf pdf 150.4 2023-09-15 13:11:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 3.pdf pdf 39.43 2023-09-15 13:11:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 4.pdf pdf 43.8 2023-09-15 13:11:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 5.pdf pdf 55.82 2023-09-15 13:11:00 Postępowanie
ZAPYTANIE OFERTOWE.pdf pdf 330.18 2023-09-15 13:11:00 Postępowanie
wynik.pdf pdf 55.42 2023-09-26 13:14:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-26 13:14 Angelika Daroń zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

wynik.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Postępowanie w przedmiocie usługi szkoleniowej dla potencjalnych beneficjentów i beneficjentów realizujących projekty w ramach ZIT BydOF oraz dwóch pracowników Biura ZIT BydOF dotyczącą rozliczania i realizacji projektów unijnych w systemie SL2021 na zas cena za całość zamówienia brutto 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2499 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zamawiający wymaga wystawienia dwóch odrębnych faktur w przedmiocie realizowanego zadania. Zamawiający po zrealizowaniu przedmiotowego zadania poda Wykonawcy proporcjonalność podziału płatności. Wynagrodzenie będzie płatne przelewem w ciągu 14 dni na rachunek bankowy wskazany na fakturze przez Wykonawcę licząc od dnia jej dostarczenia do siedziby Biura ZIT. .Pozostałe warunki płatności zgodnie z zapytaniem ofertowym.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 2-3.10.2023 r. lub 9-10.10.2023 r. Zamawiający wymaga dostępności realizacji przedmiotowego zamówienia w dwóch terminach. Konkretny termin zostanie wskazany Wykonawcy na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty. . Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 kryteria dostępu do usługi trenerskiej - spełniam warunki zgodnie z zapytaniem ofertowym oraz z pkt. II załącznika nr 2 do zapytania ofertowego pn.Zestawienie i specyfikacja przedmiotu zamówienia" ofertowego z pkt. III załącznika nr 2 do zapytania ofertowego . Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Inne istotne warunki zamówienia - Spełniam warunki udziału w postępowaniu zgodnie z zapytaniem ofertowym oraz załącznikiem nr 2 do zapytania pn.Zestawienie i specyfikacja przedmiotu zamówienia" Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z załącznikiem nr 5.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Złożenie oferty na Formularzu ofertowym - Wykonawca zobowiązany jest podać cenę brutto za całość zamówienia zgodnie z załącznikiem do zapytania ofertowego nr 1 pn. "Formularz Ofertowy-Cenowy oraz załącznikiem nr 2 stanowiącym zestawienie i specyfikację przedmiotu zamówienia . Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Program oraz konspekt szkolenia - wymagania zgodnie z pkt. III i IV załącznika nr 2 do zapytania ofertowego pn. „Zestawienie i specyfikacja przedmiotu zamówienia". Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Wykaz Trenerów - wymagania zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 307