Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BI.5520.8.2023.1.MD Zestawienie i dzierżawa łącz pomiędzy siedzibą Zamawiającego a wskazaną lokalizacją.

Mirosław Domysławski
Gmina Miejska Giżycko Oddział: Urząd Miejski w Giżycku
Termin:
Zamieszczenia : 15-09-2023 11:50:00
Składania : 27-09-2023 10:00:00
Otwarcia : 27-09-2023 10:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko, www.bip.gizycko.pl

zaprasza do składania ofert w postępowaniu, prowadzonym w trybie art. 701 i dalsze Kodeksu Cywilnego Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 na wykonanie usługi:

Zestawienia i dzierżawy łącz pomiędzy siedzibą Zamawiającego w budynku przy ulicy al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, a lokalizacją na działce 810/2 przy ulicy Gdańskiej 11, 11-500 Giżycko


I. Przedmiotem zamówienia jest:

„Usługa zestawienia i dzierżawy łącz pomiędzy siedzibą Zamawiającego w budynku przy ulicy al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko, a lokalizacją na działce 810/2 przy ul. Gdańskiej 11, 11-500 Giżycko

II. Zakres przedmiotowy zamówienia:

Usługa zestawienia i dzierżawy łącz pomiędzy siedzibą Zamawiającego w budynku przy ulicy al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, a lokalizacją na działce 810/2 przy ul. Gdańskiej 11, 11-500 Giżycko – w celu dostawy usług i realizacji transmisji sygnału systemu monitoringu miejskiego. Warunki techniczne jakim ma odpowiadać realizowane zadanie zostały opisane w Załączniku Nr 1 do niniejszego postępowania.

III. Warunki udziału w postępowaniu:

 - Wypełniony prawidłowo formularz ofertowy na platformie zakupowej,

IV. Termin wykonania zamówienia:

- w części dotyczącej zestawienia łącz – do dnia 31 stycznia 2024 r.

- w części dotyczącej dzierżawy – okres dzierżawy 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu przekazania włókien.

V. Zamawiający zastrzega prawo:

a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,

b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

c) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,

d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,

f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

VI. Termin składania ofert upływa dnia 27.09.2023 r. o godz. 10.00.

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy pod adresem profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazana w tytule IDW).

VII. Termin związania ofertą – 14 dni.

VIII. Otwarcie ofert nastąpi dnia 27.09.2023 r. o godz. 10.10 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Giżycku pok. 104

IX. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

Mirosław Domysławski

Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Oferentami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu.

X. Kryteria oceny i wyboru oferty: łączna cena 100 %.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.pdf pdf 106.99 2023-09-15 11:50:00 Postępowanie
PROJEKT UMOWY.pdf pdf 270.2 2023-09-15 11:50:00 Postępowanie
PROJEKT UMOWY.pdf pdf 270.2 2023-09-15 11:50:00 Kryterium
Zbiorcze zestawienie ofert.pdf pdf 136.83 2023-09-27 15:04:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-27 15:04 Mirosław Domysławski Zbiorcze zestawienie ofert

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2023-09-19 12:47 Mirosław Domysławski W odpowiedzi na pytania Zamawiający odpowiada:

Pytanie nr 1

Wykonawca wnosi, aby do Umowy dodać postanowienia o tzw. udostępnieniu danych osobowych personelu/przedstawicieli Stron. Oczywistym jest bowiem, że do takiego udostępnienia dojdzie, a w wyniku tego Strony staną się niezależnymi administratorami w/w danych osobowych. Pomiędzy Stronami umowy dojdzie do wymiany danych osobowych personelu Stron, co na gruncie zasad ochrony danych osobowych określane jest ich „udostępnieniem” (pomiędzy dwoma niezależnymi administratorami).
Poniżej propozycja zapisów, które mogą zostać zmienione poprzez dostosowanie ich do faktycznych relacji pomiędzy Stronami. Wykonawca wnosi o dopisanie:
Wzajemne udostępnienie danych osobowych pracowników i współpracowników Stron.
1) W celu wykonania Umowy, Strony wzajemnie udostępniają sobie dane swoich pracowników i współpracowników zaangażowanych w wykonywanie Umowy w celu umożliwienia utrzymywania bieżącego kontaktu przy wykonywaniu Umowy, a także – w zależności od specyfiki współpracy - umożliwienia dostępu fizycznego do nieruchomości drugiej Strony lub dostępu do systemów teleinformatycznych drugiej Strony.
2) W celu zawarcia i wykonywania Umowy, Strony wzajemnie udostępniają sobie dane osobowe osób reprezentujących Strony, w tym pełnomocników lub członków organów w celu umożliwienia kontaktu między Stronami jak i weryfikacji umocowania przedstawicieli Stron.
3) Wskutek wzajemnego udostępnienia danych osobowych osób wskazanych w ppkt 1) oraz 2) powyżej, Strony stają się niezależnymi administratorami udostępnionych im danych. Każda ze Stron jako administrator udostępnionych jej danych osobowych samodzielnie decyduje o celach i środkach przetwarzania udostępnionych jej danych osobowych, w granicach obowiązującego prawa i ponosi za to odpowiedzialność.
4) Strony wzajemnie przekażą swoim pracownikom i współpracownikom treść określonych przez drugą Stronę Informacji o danych osobowych dotyczącej pracowników i współpracowników drugiej Strony, przed udostępnieniem ich danych osobowych drugiej Stronie, udokumentują to przekazanie, a także będą przechowywały dokumentację przekazania w sposób zapewniający jej dostępność oraz integralność przez czas trwania Umowy, a także 5 lat dłużej.
5) Jeśli Koordynator Umowy Strony nie wskaże inaczej w formie pisemnej, elektronicznej lub e-mailowej, druga Strona, w wykonaniu obowiązku z ppkt 4), powinna użyć treści Informacji o danych osobowych dotyczącej pracowników i współpracowników drugiej Strony, dostępnej na stronie www.__________ (wersja Wykonawcy), www.__________ (wersja Zamawiającego).

Odpowiedź nr 1
Zamawiający zgadza się na dodanie zapisów do treści umowy.


Pytanie nr 2
Wykonawca wnosi, aby w Umowie wskazać, że treść obowiązku informacyjnego Wykonawcy dostępna jest na stronie www…………… bądź w załącznikach do umowy (Wykonawca dostarczy jego treść na etapie zawierania umowy).

Odpowiedź nr 2
Zamawiający zgadza się na dodanie zapisów do treści umowy.


Pytanie nr 3
Zwracamy się z prośbą o możliwość wydłużenie terminu złożenia ofert.

Odpowiedź nr 3
Zamawiający wydłuża termin składania ofert do dnia 27.09.2023 roku.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa dzierżawy łącz Dzierżawa łącz pomiędzy siedzibą Zamawiającego a lokalizacją wskazaną w Załączniku nr 1 36 miesiąc Urząd Miejski w Giżycku
Aleja 1 Maja 14
11-500, Giżycko
(0)
2 Usługa zestawienia łącz Usługa zestawienia łącz pomiędzy siedzibą Zamawiającego a lokalizacją wskazaną w Załączniku nr 1. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2678 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zgodnie z proponowanym projektem umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

PROJEKT UMOWY.pdf

(0)
3 Termin realizacji - - w części dotyczącej zestawienia łącza – do dnia 31 stycznia 2024 r. - w części dotyczącej dzierżawy – okres dzierżawy 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu przekazania włókien. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 510