Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-09-2023 12:50:00 |
Składania : | 04-10-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 04-10-2023 10:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Powiat Stargardzki, w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych w Stargardzie z siedzibą przy ul. Bydgoskiej 13/15, 73 – 110 Stargard, zwany dalej „Zamawiającym”, na podstawie art. 277, w związku z art. 275 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych przedstawia informacje o przedmiocie zamówienia i warunkach postępowania o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne na zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu stargardzkiego w latach 2023-2024.
UWAGA:
W przypadku, gdy Wykonawca zamierza złożyć ofertę na kilka części, należy wypełnić i podpisać dla każdej z tych części odpowiedni formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1a-1d do SWZ, a wszystkie formularze spakować w jedną ofertę składaną poprzez Platformę Zakupową.
W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-10-24 10:01 | Magdalena Janiak | W załączeniu Zamawiający przekazuje zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w części IV przedmiotowego postępowania. |
2023-10-12 13:31 | Magdalena Janiak | W załączeniu Zamawiający przekazuje zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert w częściach 1, 2 i 3 przedmiotowego postępowania. |
2023-10-05 14:13 | Magdalena Janiak | Zamawiający w załączeniu przekazuje zawiadomienie o odrzuceniu oferty. |
2023-10-04 13:14 | Magdalena Janiak | Zamawiający w załączeniu przekazuje informacje z otwarcia ofert. |
2023-10-04 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 822 999,39 zł brutto, w tym: 1) Część 1 – 209 874,82 zł brutto 2) Część 2 – 210 081,39 zł brutto 3) Część 3 – 184 915,68 zł brutto 4) Część 4 – 218 127,49 zł brutto. |
Komunikaty